Migga sanoi:Mikä siinäkin on, että Dwight Howard saa kahdesta perus donkista täydet pisteet? toinen vieläpä vain vähän korkeapaan koriin eikä sitten mitään muuta. Fernandez taas teki loistavan donkin levyn takaa ja joutui väistämään levyäkin ja saa vaan 40 pistettä!?
NBA:ssa ei varmaan ole yhtään pelaajaa joka ei pysty donkkaamaan.ONEFORALL sanoi:En tiennykkää et Chris Paul osaa donkkaa. Ihan nätisti meni kun Parker syötti alley oopin Paulille.
Itse en kyllä ole Nashiltä nähnyt donkkia, en ole kuullutkaan että kaveri pystyis donkkaa. Pystyykös se?bass sanoi:NBA:ssa ei varmaan ole yhtään pelaajaa joka ei pysty donkkaamaan.
Agent Zero sanoi:Itse en kyllä ole Nashiltä nähnyt donkkia, en ole kuullutkaan että kaveri pystyis donkkaa. Pystyykös se?
dynastY sanoi:PS. Pettyikö joku muukin 'Bronin lopussa tekemään donkkiin? Olihan siinä voimaa ja pomppua, mutta tyyli&sulavuus puuttui täysin. Nyt on vähän sellainen olo, että 'Bron floppaa ensi vuonna.
Tai sun yue?Gheorghe sanoi:Tjaa, olihan siinä kuitenkin muutamat minuutit pojalla jo takana, jotka saattoivat jopa hieman painaa jaloissa.
Ja en usko todellakaan, että LeBron voi flopata donkkikisassa. Voimaa ja ilmaa on vaan ihan liikaa. Hypestä puhumattakaan. Ainoa, joka voisi haastaa LeBronin (nykysäännöillä) on Yao tai Yi.
Gheorghe sanoi:Ainoa, joka voisi haastaa LeBronin (nykysäännöillä) on Yao tai Yi.
Mahtaako nyt olla noin? Howard kuitenkin repi all-star-äänestyksessä puoli miljoonaa ääntä enemmän kuin Bron.. itse en oikein ole vakuuttunut nykyisestä äänestyksestä. toisaalta en pidä kotiinpäin vetävistä tuomareista areenalla. Ehkä minun pitäisi ratkaista donkkikunkku ;D ;DGheorghe sanoi:Tjaa, olihan siinä kuitenkin muutamat minuutit pojalla jo takana, jotka saattoivat jopa hieman painaa jaloissa.
Ja en usko todellakaan, että LeBron voi flopata donkkikisassa. Voimaa ja ilmaa on vaan ihan liikaa. Hypestä puhumattakaan. Ainoa, joka voisi haastaa LeBronin (nykysäännöillä) on Yao tai Yi.