Koripallo.com

B-pojat I-divisioona 2008-09

pekis

Vs: B-pojat I-divisioona 2008-09

JUUJUU sanoi:
Tossa yhdessä vaiheessa puhuttiin MaSun "parhaasta piste miehestä" Joona Salosta, että onko hän niin kova mitä hänestä puhuttiin?!?! Että olisi MaSun joukkuueen kantava voima?

tänne kaikki kilpaa kehumaan toisiaan!!!!!! kaikki tänne!!!!!

hdfssdf

Mäenpää ontaas ollut vauhdissa ---> 38 p lappeenrantaa vastaan

xO

no eipä ollut niin hurjassa vedossa mitä oisin oottanu.. LrNMKY kuitenki luultavasti tuleva sarjajumbo tai ainakin häntäpäätä.. ;D

ha

Itse tunnen Mäenpään hyvin ja jos miestä ei ota liian tosissaan, niin hyvin pysyy pihdeissä.
1.Korikobrat 2.Masu 3.Kouvothokki 4. Porvoon Tarmo. ;)

xO

ha sanoi:
Itse tunnen Mäenpään hyvin ja jos miestä ei ota liian tosissaan, niin hyvin pysyy pihdeissä.
1.Korikobrat 2.Masu 3.Kouvothokki 4. Porvoon Tarmo. ;)

taidat kouvoissa pelata kun niitä noin korkeelle veikkaat :D
1.kobrat (erinomaisella pelillä allaolevat saattavat Lapuan kukistaa)
MaSu, ura2, puhu ja tarmo kamppailee tiukasti sijoista 2-5

aijaaaaa

No kyllä kouvothokki onkin noin korkealla alkukaudesta ei pelannut mäenpää ja siksi joukkue hävisi porvoollekkin.

xO

no se on totta että jos tää mr.Mäenpää pelaa kaikki loput pelit, kouvot/hokki on korkeemmalla
miks ei muute alkukaudesta pelannut..?

xO sanoi:
taidat kouvoissa pelata kun niitä noin korkeelle veikkaat :D
1.kobrat (erinomaisella pelillä allaolevat saattavat Lapuan kukistaa)
MaSu, ura2, puhu ja tarmo kamppailee tiukasti sijoista 2-5

Ei MaSukaan hävinnyt Korikobrille kuin 6 pistettä niin uskon, että tulee todella tiukat pelit keväällä kovan harjoittelun myötä. En usko Tarmon haastavan Lapualaisia, vaan Kouvot. Tosin Tarmo on yllättänyt aikaisemmin, niin kaikki on mahdollista.

no miten sen nyt ottaa

Kogu sanoi:
Ei MaSukaan hävinnyt Korikobrille kuin 6 pistettä niin uskon, että tulee todella tiukat pelit keväällä kovan harjoittelun myötä. En usko Tarmon haastavan Lapualaisia, vaan Kouvot. Tosin Tarmo on yllättänyt aikaisemmin, niin kaikki on mahdollista.
Vaikka masu hävisi vain 6 pistettä näkyi joukkueiden tasoero selvästi ja peli ei missään vaiheessa ollut tiukka.

no miten sen nyt ottaa sanoi:
Vaikka masu hävisi vain 6 pistettä näkyi joukkueiden tasoero selvästi ja peli ei missään vaiheessa ollut tiukka.

Pointti oli, ettei 6 pistettä ole kovin paljon. Toki Kobrat on kovempi joukkue, mutta MaSussa on enemmän potentiaalia

haha

jos masussa on potentiaalia ni kaikissa on potentiaalia! hei miksei NaKo pelaa tätä sarjaa ku siinäki on varmaan potentiaalia!
kogu on selvästi masulainen ;D

.......

Joo niin ainakin kun viestihistoriaa katsoo...

tilausbussin leffaputki

haha sanoi:
jos on potentiaalia ni kaikissa on potentiaalia!
masu ylettyy korkeammalle mutta sen minkä kobrat pituudessa häviää, liikettä ja jipottusta löytyy senkin edestä.
mielenkiinnolla odotan, miten syksyn kuuma joukkue tarmo pärjää lapualla.

oho

tilausbussin leffaputki sanoi:
masu ylettyy korkeammalle mutta sen minkä kobrat pituudessa häviää, liikettä ja jipottusta löytyy senkin edestä.
mielenkiinnolla odotan, miten syksyn kuuma joukkue tarmo pärjää lapualla.

tarmo hävii varmaa +15 pinnaa lapualla
enemmän mä luulen et ura saattaa hyvällä pelillä pystyä kotonaan haastamaan lapuan. ainaki ne oli pelannu kuulemma aika tiukan pelin 1. karsinnoissa keskenään.. en sit tiiä oliks seppälä mukana sillon

Lotila

oho sanoi:
tarmo hävii varmaa +15 pinnaa lapualla
enemmän mä luulen et ura saattaa hyvällä pelillä pystyä kotonaan haastamaan lapuan. ainaki ne oli pelannu kuulemma aika tiukan pelin 1. karsinnoissa keskenään.. en sit tiiä oliks seppälä mukana sillon
Oli mukana karsinnoissa, jäi johonkin 10 pisteeseen Uran tiukalla puolustuksella.
Luulen, että Lapua häviää viikon päästä Kaarinassa!

haha sanoi:
jos masussa on potentiaalia ni kaikissa on potentiaalia! hei miksei NaKo pelaa tätä sarjaa ku siinäki on varmaan potentiaalia!
kogu on selvästi masulainen ;D
Entä sitten vaikka kogu olisikin masulainen ?!?! Minä henkilökohtaisesti olen käynyt katsomassa MaSun kotipelejä ja MaSussa on paljon potenttiaalia. Yksi pelaaja on mielestäni ylitse muiden vaikka ei paljon tehoja ole saanutkaan on MaSun numero 8 Hemmo Hyvönen.Mitä siitä Salosta kirjoitettiin on täyttä paskaa :)

usva

no miten sen nyt ottaa sanoi:
Parhaimmillaan Masu johti ekalla jaksolla 4p, oli tokalla jaksolla 3p perässä, kolmannella 6p perässä ja neljännen kuluessa ja loppuessa 6p perässä. Suurimmillaan ero selvä 13-15p. Lapua käväisi karkumatkalla joka erässä. Varsinkin Masun 10-15 keskialueen menetystä söivät miestä. Lapua vei ennenkaikkea nopeiden turvin. Heitoissa kummallakaan ei ollut paras päivä.
Mutta, mutta .. nyt Lapuan haastaa Tarmo, joka voitti Masun 5p, joten vaikka peli ei ole taaskaan tiukka, Lapuan pitää olla pisteen johtonsa kanssa tarkkana. Ja jos Porvoo vielä pysyy kurissa, keskiympyrään marssitetaan lähiviikkoina Martinlaakson hirmuiset Röllit, jotka voittivat Tarmon 3p. Lapualle tuleekin kriittiset 2p kurottavaa ;)

Lotila sanoi:
Oli mukana karsinnoissa, jäi johonkin 10 pisteeseen Uran tiukalla puolustuksella.
Luulen, että Lapua häviää viikon päästä Kaarinassa!
En usko että Urasta on haastamaan Lapuaa, sillä Lapua on kuitenkin voittanut kaikki 3 ensimmäistä ottelua, ja kaarina on hävinnyt hyvin selvästi esim PuHulle ja voittanut sarjan hännän huiput Lappeenranta ja ToPon ja nämäkin suht tiukalla pelillä. Ja otetaan huomioon vielä että Lapua voitti PuHun karsinnoissa tiukan pelin jälkeen, ja PuHu sarjassa Uran joten tämäkin kertoo jo paljon joukkueiden tasosta ;)

Mister.Tokio sanoi:
Entä sitten vaikka kogu olisikin masulainen ?!?! Minä henkilökohtaisesti olen käynyt katsomassa MaSun kotipelejä ja MaSussa on paljon potenttiaalia. Yksi pelaaja on mielestäni ylitse muiden vaikka ei paljon tehoja ole saanutkaan on MaSun numero 8 Hemmo Hyvönen.Mitä siitä Salosta kirjoitettiin on täyttä paskaa :)
Puhuukohan itse "BlockMaster" Hyvönen xD

:O

chill sanoi:
En usko että Urasta on haastamaan Lapuaa, sillä Lapua on kuitenkin voittanut kaikki 3 ensimmäistä ottelua, ja kaarina on hävinnyt hyvin selvästi esim PuHulle ja voittanut sarjan hännän huiput Lappeenranta ja ToPon ja nämäkin suht tiukalla pelillä. Ja otetaan huomioon vielä että Lapua voitti PuHun karsinnoissa tiukan pelin jälkeen, ja PuHu sarjassa Uran joten tämäkin kertoo jo paljon joukkueiden tasosta ;)

Jos tutkailee SM-sarjan ja I-divarin sarjaohjelmaa, huomaa että sm-jengillä ei ole samana päivänä peliä ollenkaan, joten ura II saa laittaa parhaan miehityksensä pelaamaan kun kukaan ei ole pelaamassa SM-sarjaa.. luulen että ura ei tätä mahdollisuutta jätä käyttämättä, kuitenkin sarjan kärkijoukkue vastassa!!
eli uralla on mun mielestä kohtuullisen hyvät mahkut peitota kobrat ???

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.