Koripallo.com

B-pojat I-divisioona 2008-09

nojaa a

Vs: B-pojat I-divisioona 2008-09

tietäjä sanoi:
Lapua pelaa liikuvampaa peliä ilman Seppälää
Ainakin tänään peli oli niin jumissa kun vain voi olla.

historiaa

Hela-basket sanoi:
Kyllä mä Kobrien pelejä oon nähnyt.. ja seison sanojeni takana, Korikobrat on divarin keskisakkia/häntäpäätä ilman Seppälää :-* :-*

Piti vähän muistella vanhoja. Eikö olis jo aika pyytää anteeksi? :-*

historiaa sanoi:
Piti vähän muistella vanhoja. Eikö olis jo aika pyytää anteeksi? :-*

Jep :D
kobrat näköjään osaa pelata ihan ilman Seppälääkin ;) ja ehkä paremminkin ilman..?

juujuu

tietäjä sanoi:
Lapua pelaa liikuvampaa peliä ilman Seppälää
Mahtaisiko johtua siitä että kaikki kobrien pelaajat odottavat seppälältä ratkaisua?! :eek:

kaarina vs. lapua

veikkaan, että ura yllättää lapuan kotonaan lauantaina, sisuuntuneena häviöstä lauttasaarta vastaan! en kyl tiiä ottavatko kaikki myös sm-sarjaa pelaavat äijät mukaan? jos ottaa niin luulisin että korikobrille tulee tiukat paikat

ps. ennen kuin kukaan alkaa sanoa mua uralaiseksi niin voin suoraan sanoa, että en ole urasta. mutta turun lähistöltä kuitenkin ;)

kaarina vs. lapua sanoi:
veikkaan, että ura yllättää lapuan kotonaan lauantaina, sisuuntuneena häviöstä lauttasaarta vastaan! en kyl tiiä ottavatko kaikki myös sm-sarjaa pelaavat äijät mukaan? jos ottaa niin luulisin että korikobrille tulee tiukat paikat

ps. ennen kuin kukaan alkaa sanoa mua uralaiseksi niin voin suoraan sanoa, että en ole urasta. mutta turun lähistöltä kuitenkin ;)
No jos Ura ottaa kaikki SM-sarjaa pelaavat pelaajat niin Lapualla ei ole mitään mahdollisuuksia.

eeh?

Ai. Saako vaikka sm:ää ja divaria sitten pelata samoilla miehillä? Mitä järkeä siinä on? ???

fgdfgds

kyllä saa, jos vain on aluksi merkitty kaikki pelaajat molempiin joukkueisiin.

kukatietää

Mister.Tokio sanoi:
Kaveri varmaan tarkoittii että matsin alussa

Tai sitten ei:D Itse epäilen että kauden alusta tässä puhuttiin

jokujoku

kukatietää sanoi:
Tai sitten ei:D Itse epäilen että kauden alusta tässä puhuttiin
valtakunnan sarjojen kokoonpanoon saadaan lisätä pelaajia kesken kaudenkin. virallisen tilasto-ohjelman pohjiin ei pääse kuitenkaan itse lisäämään nimiä, vaan ilmoitettava muutos liittoon työaikana. esim. perjantaina pumpattua nimeä voi käyttää jo lauantain pelissä.

siksak

Topon porukka taitaa olla ainoa kokonaan 94sta koostuva porukka. Onko muissa joukkueissa hyviä 94 -syntyneitä. Tai yleensä ollenkaan 94a. Hyvin Topo pystyy silti näköjään muita haastamaan.
Masu
Kouvothokki
Topola
Korikoobrat
Tarmo
Ura
Rapy
Puhu
Topo-94
LrNMKY

juu'

siksak sanoi:
Topon porukka taitaa olla ainoa kokonaan 94sta koostuva porukka. Onko muissa joukkueissa hyviä 94 -syntyneitä. Tai yleensä ollenkaan 94a. Hyvin Topo pystyy silti näköjään muita haastamaan.
Masu
Kouvothokki
Topola
Korikoobrat
Tarmo
Ura
Rapy
Puhu
Topo-94
LrNMKY
Topolassa ainakin yksi oliko #6 vai #8..?

siksak sanoi:
Masu
Kouvothokki
Topola
Korikoobrat
Tarmo
Ura
Rapy
Puhu
Topo-94
LrNMKY

Puhulla pari ysinelosta tosi isoissa rooleissa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.