ööääööääöö
Vs: B-pojat I-divisioona 2008-09
Kyllä te voitatte
Kyllä te voitatte
Luulen että matsista olisi tulossa kovaa vääntöä, mutta kaikki riippuu siitä että miten hyvin pelaajilla menee heitot sisään ja kuinka hyvin joukkueet puolustavatJokinens sanoi:Uskoisin, että KoHo ja Mäenpää hoitaa homman kotiin. Onhan heillä muitakin kovia , mutta pääosin Mäenpää!! ;D
lol sanoi:1.lapua
2.masu
3.kouvot/hokki
4.puhu
-------
5.tarmo
6.ura2
7.topola
8.rapy
9.topo
10.lrnmky
Veikkaan että kevään päätteeksi piikkipaikkalla muu kuin Korikobrat. Seppälän muista kiireistä huolimatta Lapuan kova taso säilyy, mutta muutamia tappiota. Ja haluavatko edes finaalien järjestelyjä, koska kustannusten yhteistalous. Riittää että ensin neljän joukoon .. Laittaisin kärkeen pitkät joukkueet Kouvot ja Puhun. Viivalle Lapua, Masu ja Tarmo.lol sanoi:1.lapua
2.masu
3.kouvot/hokki
4.puhu
-------
5.tarmo
6.ura2
7.topola
8.rapy
9.topo
10.lrnmky
1.Masusilleee sanoi:Veikkaan että kevään päätteeksi piikkipaikkalla muu kuin Korikobrat. Seppälän muista kiireistä huolimatta Lapuan kova taso säilyy, mutta muutamia tappiota. Ja haluavatko edes finaalien järjestelyjä, koska kustannusten yhteistalous. Riittää että ensin neljän joukoon .. Laittaisin kärkeen pitkät joukkueet Kouvot ja Puhun. Viivalle Lapua, Masu ja Tarmo.
Minäkin uskon että siitä pelistä tulee olemaan yksi tiukin ottelu sarjassaMister.Tokio sanoi:Luulen että matsista olisi tulossa kovaa vääntöä, mutta kaikki riippuu siitä että miten hyvin pelaajilla menee heitot sisään ja kuinka hyvin joukkueet puolustavat
Onkohan missään päin harjoiteltu viimeiseen pariin viikkoon? Malmilla parhaillaan tukkeena turnauskin. Jollekin 2-3 vk tauko tekee varmaan ihmeitä, mutta moni voi olla viikon kuluttua vielä ihan lomalla .. Toivotavasti silti tasaista vääntöä.... sanoi:Minäkin uskon että siitä pelistä tulee olemaan yksi tiukin ottelu sarjassa
onko varmaa että mäenpää pelaa? Olen kuullut juttua että Masun Joona Salo olisi erittäin pahassa flunssassa että miten on pääseekö pelaamaan kouvolaan??... sanoi:Minäkin uskon että siitä pelistä tulee olemaan yksi tiukin ottelu sarjassa
lomalla sanoi:Onkohan missään päin harjoiteltu viimeiseen pariin viikkoon? Malmilla parhaillaan tukkeena turnauskin. Jollekin 2-3 vk tauko tekee varmaan ihmeitä, mutta moni voi olla viikon kuluttua vielä ihan lomalla .. Toivotavasti silti tasaista vääntöä.
lapual sanoi:Lapual ainaki o treenattu kovaa jo tää viikko. varokaa vaa!
Juujuu sanoi:onko varmaa että mäenpää pelaa? Olen kuullut juttua että Masun Joona Salo olisi erittäin pahassa flunssassa että miten on pääseekö pelaamaan kouvolaan??
Pelaamassa vai esim katsomassa ottelua?!??!Gilbert Arenas #0 sanoi:Tänää ainakin nähty mph:lla...
kogu fani sanoi:Nytten on tullut uusimmat huhut korviiini, että Masun kalle niemi olisi tulossa parketeille tässä kuussa...