Koripallo.com

B-pojat I-divisioona 2008-09

Vs: B-pojat I-divisioona 2008-09

Juujuu sanoi:
onko varmaa että mäenpää pelaa? Olen kuullut juttua että Masun Joona Salo olisi erittäin pahassa flunssassa että miten on pääseekö pelaamaan kouvolaan??

Salo siirtyy pelaamaan Panttereihin, joten häntä ei tosiaan nähdä Kouvolassa. Hän pelasi tänään turnauksessa viimeisen pelinsä MaSu-paidassa. Pantterien treeneihin ensimmäisen kerran nyt torstaina.

Pantterit saavat Salosta hyvän fyysisen zemppari pelaajan.

Pace sanoi:
Salo siirtyy pelaamaan Panttereihin, joten häntä ei tosiaan nähdä Kouvolassa. Hän pelasi tänään turnauksessa viimeisen pelinsä MaSu-paidassa. Pantterien treeneihin ensimmäisen kerran nyt torstaina.

Pantterit saavat Salosta hyvän fyysisen zemppari pelaajan.

MaSun tilanne näyttää aika huonolta tällähetkellä, kun kerta Salo vaihtaa Panttereiden rivistöön. Jokipii ja Niemi ovat jo entuudestaan poissa ja nyt vielä Salon vaihto. Huolestuttavan paljon avainpelaajia poissa, joten onko MaSulla muita kovia pisteidentekijöitä kuin Söderholm ? Tuntuu, että muilla pelaajilla on varsinaista vuoristorataa heidän pelaaminen ?! Saa nähdä, miten MaSun tilanne tulee jatkumaan ja tuleeko muita isoja 20p ratkaisijoita.

Masu 93

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Pitää lähtee treeneihin, jotta ei sentään ihan kaikille hävitä.

tietävä

Kogu sanoi:
MaSun tilanne näyttää aika huonolta tällähetkellä, kun kerta Salo vaihtaa Panttereiden rivistöön. Jokipii ja Niemi ovat jo entuudestaan poissa ja nyt vielä Salon vaihto. Huolestuttavan paljon avainpelaajia poissa, joten onko MaSulla muita kovia pisteidentekijöitä kuin Söderholm ? Tuntuu, että muilla pelaajilla on varsinaista vuoristorataa heidän pelaaminen ?! Saa nähdä, miten MaSun tilanne tulee jatkumaan ja tuleeko muita isoja 20p ratkaisijoita.
MASU kyllä voittaa helposti otteluita ilman Saloa. Vaikka Salo oli kova zemppari niin eihän sentään ainut hyvä pelaaja kuitenkaan ollut joukkueessa

tietävä sanoi:
MASU kyllä voittaa helposti otteluita ilman Saloa. Vaikka Salo oli kova zemppari niin eihän sentään ainut hyvä pelaaja kuitenkaan ollut joukkueessa
Aivan totta siellä on myös Kim Jokipii joka on kyllä valitettavasti loukkaantunu sekä kalle niemi(loukkaanutunut kanssa) ja Hemmo Hyvönen. Mutta kyllä varmasti MaSun ojoukkue tulee kärsimään Salon vaihdosta kesken kauden

Mister.Tokio sanoi:
Aivan totta siellä on myös Kim Jokipii joka on kyllä valitettavasti loukkaantunu sekä kalle niemi(loukkaanutunut kanssa) ja Hemmo Hyvönen. Mutta kyllä varmasti MaSun ojoukkue tulee kärsimään Salon vaihdosta kesken kauden

Taisit unohtaa mainita Söderholmin ja Nurmisen! :eek:

-.-

eiköhän nyt olla tarpeeksi jauhettu masun "tähdistä"...

Tamperelaisen mielipide

Nyt on pojat sellanen kutina persiissä, että Rahola alkaa voittamaan matseja. Mitä olen niiden kotimatseja kattonu, on kyllä hyvä zemppi ollut päällä. Jos pojat on joulutauolla reenannut, saa varmasti avausvoitto jatkoa sunnuntain pelissä. Rahola yllättää vielä monessa ottelussa

Suomalaisen mielipide

rahola ei osaa muuta kuin viskoa palloa vähän sinne päin(ja puolustuskin kusee). hyvä esimerkki V.Nieminen joka ottaa varmaan 20 vetoa per peli ja niistä noin 3 uppoaa koriin(ja tehoindeksi huutaa armoa)

heehhee

Suomalaisen mielipide sanoi:
rahola ei osaa muuta kuin viskoa palloa vähän sinne päin(ja puolustuskin kusee). hyvä esimerkki V.Nieminen joka ottaa varmaan 20 vetoa per peli ja niistä noin 3 uppoaa koriin(ja tehoindeksi huutaa armoa)

Aivan samaa mieltä ;D ;D ;D ;D

juujuu

Ihan hyvinhän ne näyttävät menevän sisään. Erityisesti kun katsoo Masua vastaa pelattua ottelua.:)

järki

täällä on kielletty nuorten pelaajien kritisointi... mikä vaivaa ??? katsoo jotain pelejä niin joku heittää pari kertaa koko ottelussa. on se hyvä että osaa heittää, heittämällä oppii ...

Ville Nieminen

Joo terve vaan teillekkin Koripallo.comin väki, näin itse V.Niemiseltä. Jos jollakin teistä pojista on varaa tulla mun sarjan suorituksia kommentoimaan ( en epäile ettei olisi :D ) , tulkaa puhumaan omalla nimellänne. Nimimerkin takana on hyvä levätä. Itte en tänne foorumille kirjottele, mutta luen kyllä näitä aktiivisesti. Muutenkin mun mielestä ois fiksua, kun pelaajia täällä nimillä kommentoitte, että vedätte omaa nimeä alle, varsinkin näissä teidän suorissa kannanotoissa. Joo, mun alkukausi ei ole ihan putkeen mennyt, mut nyt koitetaan sit heittää paremmin ;) Uusi vuosi, uudet kujeet.

KTP-93 voittanut näköjään KouvotHokin harjoituspelissä muutamalla pisteellä.(lähde:Kouvojen nettisivut)
Onko II-divarin kärki tosiaan samaa tasoa I-divarin kärjen kanssa....
Ja eikös kouvolalaisia hehkutettu jopa SM-sarjaan syksyllä..

Ottelun muutos

B-1 divarin matsi Masu-Wartti siirretty Malmin Palloiluhallile aika sama La 10.11 klo 11.15

Remu sanoi:
KTP-93 voittanut näköjään KouvotHokin harjoituspelissä muutamalla pisteellä.(lähde:Kouvojen nettisivut)
Onko II-divarin kärki tosiaan samaa tasoa I-divarin kärjen kanssa....
Ja eikös kouvolalaisia hehkutettu jopa SM-sarjaan syksyllä..
hmm oliko iha ykkös kokoonpano kehis, kuulostaa oudolta??

???

Ville Nieminen sanoi:
Joo terve vaan teillekkin Koripallo.comin väki, näin itse V.Niemiseltä. Jos jollakin teistä pojista on varaa tulla mun sarjan suorituksia kommentoimaan ( en epäile ettei olisi :D ) , tulkaa puhumaan omalla nimellänne. Nimimerkin takana on hyvä levätä. Itte en tänne foorumille kirjottele, mutta luen kyllä näitä aktiivisesti. Muutenkin mun mielestä ois fiksua, kun pelaajia täällä nimillä kommentoitte, että vedätte omaa nimeä alle, varsinkin näissä teidän suorissa kannanotoissa. Joo, mun alkukausi ei ole ihan putkeen mennyt, mut nyt koitetaan sit heittää paremmin ;) Uusi vuosi, uudet kujeet.
Erittäin hyvin sanottu. Omalla nimelläni en ala tänne kirjoittamaan, mutten myöskään ota kantaa yksittäisiin pelaajiin sillä tavalla, että se olisi jotenkin tarpeellista. Ja Niemisen peliotteista mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, pelannut todella varmasti ja hyvin koko alkukauden. Tilastollisesti näyttää ehkä vähän erilaiselta, mutta sitä en itse pidä minään. Jos Viisitoistavuotiaat pojat pelaavat ainoastaan tilastoja varten, jotain on vialla ja pahasti. Heittoja otetaan, heitoista oppii ja vaikka heitto et nyt menisikään sisään, se voi hyvin tulevaisuudessa mennä. Te olette kuitenkin vasta B-poikia, kaikilla on vielä kaikki edessä.

ana

Eteenpäin, ei aleta pohtimaan yksittäistä kirjoittajaa tai hänen identiteettiään. Sen sijaan sisältöä voi miettiä.

0.o

Kaarinassa vähän feilattu?

Ura Basket II 78:88 Raholan Pyrkivä
Pelipaikka: Salon lukio

no itse asiaan, Uralta tosi hengetöntä peliä tänään, Rahola pelasi fyysisemmin ja pisti palloa pussiin ja eipä pelistä muuta kerrottavaa oikein ole. ;D parempi voitti tänään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.