playah sanoi:alkaa kyl muute huvittaa noi masulaisten selitykset aina joka pelin tappiost, ja aina ollu vissii tähä mennes huonot tuomarit ku hävinny, kun eikö juuri tarmoakin vastaa paidasta revitty nii hirveesti ja jotai.
l0l sanoi:ja tässä näkyy tulos..
olisikohan siellä kaarinassa aika opetella joukkuepelin salat?
Kouvolan kuntaliitoksessa, joista noin kolmasosa itse "Kouvolassa"?Hellu sanoi:Kouvolast ei voi ihan kylänä puhuu. Kouvolas asuu noin 90 000 ihmist. Tämä tiedoksi.
DickJones sanoi:Kouvolan kuntaliitoksessa, joista noin kolmasosa itse "Kouvolassa"?
MitVit sanoi:Vuonna 2009 (eli nykyään) ei ole olemassa Kouvolan kuntaliitosta, vaan KOUVOLA, jossa asuu n.90000 ihmistä.
Minun veikkaukseni:Kogu sanoi:Ja eiköhä siirrytä toisii aiheisii, veikkaukseni ensi viikollopun peleistä:
ToPo - Lapuan Korikobrat= Korikobrat vie ottelun helposti nimiinsä 20 pisteen erolla
Touhun Pojat Lauttasaari - Lapuan Korikobrat= Veikkaan pisteiden päätyvän Lauttasaareen 10p, Koska Lapualla edeltävänä päivänä peli ja matkustaminen vie parhaimmat tehot.
Kouvot/Hokki - Porvoon Tarmo= Kouvot hoitaa homman helposti ottelun 30 pisteellä.
Malmin Super-Koris - PuHu Juniorit= Pelistä tulee varmasti edellistä ottelua tiukempi. Saa nähdä onko jälleen Nurminen jälleen hurjassa vauhdissa ?! Kuitenkin 5 p MaSulle
Ura Basket II - Lappeenrannan NMKY= Ura hoitaa Lappeenrannan vaisun joukkueen 20 pisteellä.
ToPo - Raholan Pyrkivä= Erittäin tiukka ottelu. Raholalla on 2 voittoa putkeen, joten veikkaan että Rapy lähtee takki auki otteluun ja ToPo hoitaa ottelun 10 pisteellä.
Käytänössä Kouvolan kaupunkialueella asuu n.50 000 ihmistä entisen Kuusankosken keskustan ollessa muutamien kilometrien päästä Kouvolan keskustasta, mutta loput onkin sitten levitelty ympäriinsä.Sitvit sanoi:Juuri näin, Kouvolassa asui vielä pari viikkoa sitten 30000 ihmistä...
DoBlY sanoi:Niimpä joten eiköhän aleta keskittyä seuraavaan kierrokseen!
Topo-Lapua=Lapua voittaa n 20-30p.
Topola-Lapua=Lapua on rasittunut edellisestä pelistä ja topola vie 10 p.
Koho-Tarmo=Uskomattomaan vireeseen päässyt koho kaataa Tarmon n30p.
Masu-Puhu=Jos Masu jatkaa samanlaista peliä kuin kohoa vastaan niin puhu voittaa 20 p.Muuten tulossa tasainen ottelu.
Ura2-Lrnmky=Ura voittaa 6p.
Topo-RapY=Topo vie 10p.
ihanko oikeesti? sanoi:Muuten aika samoilla linjoilla mutta pisti silmään ottelu pari Ura2-Lrnmky et ura voittais vaa 6 pinnaa! Vaikka viimeeski menikin jatkoajalle ni kyllä ura vie +26. Lisää ``helpostusta`` tuo uralle lpr:än pitkä matka.
totta sanoi:Samoilla linjoilla olen. Lpr:hän hävisi uralle myös adidas turnauksessa!
No kyllä tässä tapauksessa meinaa koska lrnmky on valovuoden uraa jäljessä...mtp sanoi:Lpr:hän pelasi hyvän ottelun viikonloppuna Puhua vastaan, lukuun ottamatta ensimmäistä neljännestä. Hyvin voi lpr yllättää vieraissa.
Ei se sitä meinaa että jos häviää turnauksessa, niin häviää myös seuraavan pelin ;D
Mr. NoLook sanoi:Minun veikkaukseni:
Topo - Korikobrat= Tiukan pelin jälkeen topolle,mutta jos Seppälä pelaa niin kobrille 20-40p
ToPoLa - Korikobrat= ToPola voittaa selvästi, vaikka Seppälä pelaisi se ei muuta tulosta paljoa +25
KoHo - Tarmo= Samaa mieltä Kogun kanssa
MaSu - PuHu= PuHu yllättää Kokkolan avulla ja voittaa ottelun 15p, saattaa mennä tiukaksi jos Nurminen on liekeissä
ToPo - RaPy= Samaa mieltä Kogun kanssa