B95?
Vs: B-pojat SM-sarja 08-09
Olisko muilta joukkoeilta tälläisiä viiltäviä analyysejä.
Olisko muilta joukkoeilta tälläisiä viiltäviä analyysejä.
haha sanoi:on kyllä aikamoista namikan hehkutusta ja suuria sanoja korppujauholtaei kukaan pelaaja vaikka oisikin kuinka hyvä niin ole mitään ilman hyvää joukkuetta. Puhumme nytten joukkuelajista
Mikko kyllä vetelee kauniita kolmosia, mutta ei unohdeta muunkin JKSsän panosta peleissä!
Vaikka olen loppujen lopuksi samaa mieltä, täytyy mainita että kyllä Mikko on joukkeen vakuuttavin pelaaja. Itse arvostan isojen heittoa lähes enemmän kuin mitään muuta tässä lajissa. Ja joukkue TARVITSEE miestä joka ottaa isoja ja saa ne varmalla prosentilla sisään. Täten pidän Mikkoa joukkueen tähtenä. Tosin oma lukunsa on sitten suuri ja mahtava S.Oja joka ottaa aivan yhtä viileitä ratkasuita tosin hieman lähempää. Muista joukkueista EI tälläistä comboa löydy ja se antaa mielestäni jks:lle paljon etumatkaa. Tosin hongan Tarjanne( joka ei surkean typerän ja muutenkin tietämättömän maajoukkuevalmennuksen takia kuulu u-16 maajoukkueryhmään!!) antaa loistavan vastuksen mikolle ja on mielestäni KOKO sarjan vakuuttavin pelaaja kaaren takaa ja muutenkin. Varsinkin jos honka tulee uusimaan vuoden takaisen mestaruutensa Tarjanne tulee olemaan HYVIN suuressa roolissa.haha sanoi:on kyllä aikamoista namikan hehkutusta ja suuria sanoja korppujauholtaei kukaan pelaaja vaikka oisikin kuinka hyvä niin ole mitään ilman hyvää joukkuetta. Puhumme nytten joukkuelajista
Mikko kyllä vetelee kauniita kolmosia, mutta ei unohdeta muunkin JKSsän panosta peleissä!
korppujauho_95 sanoi:Nyt joku on selittänyt kyllä ihan potaskaaa.. minä puhun asiallisia. hnmky on kova
korppujauho_95 sanoi:Tarkoitinkin että haluan vähä sekoittaa pakkaa ja herättää keskustelua. topicci oli hieman liian harmaata, nyt saimme vähän väriä tähänkin palstaan.
Hyvä että otat kantaa kommentteihini, sillä kaikillahan olisi yksin tylsempää. myönnän että haparoin hieman, mikä ei tosin ole yhtään tapaistani, mutta koripallo kommentteja ja analyysejä vartenhan tämä paikka on tarkoitettu. omat suosikit ja mielipiteeni olen ainakin hyvin tuonut esille, eikös?![]()
miten niin ???mph?????????? sanoi:onkos kellään tietoa mph:n tilanteesta?
playah sanoi:Helsingin NMKY 94:62 Tampereen Pyrintö... vika erä 23-7, tainnu pyrintö vähä luovuttaa?![]()
playah sanoi:Helsingin NMKY 94:62 Tampereen Pyrintö... vika erä 23-7, tainnu pyrintö vähä luovuttaa?![]()