Koripallo.com

B-pojat SM-sarja 08-09

B95?

Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

Olisko muilta joukkoeilta tälläisiä viiltäviä analyysejä. :p

korppujauho_95

Totta viserrät, onneksi namikalla on rakennettu vahva jalusta jossa jokaisen pelaajan on helppo onnistua. Joukkue toimii saumattomasti ja yksilöt nousevat tasaisesti vuoron perään. Tästä huomaa että edes joukkueen vahvan pelimiehen Dahlströmin puuttuminen ei joukkuetta kaada, vaan ratkaisijoita nousee penkiltä tarvittaessa.

KERAVALTA

haha sanoi:
on kyllä aikamoista namikan hehkutusta ja suuria sanoja korppujauholta :eek: ei kukaan pelaaja vaikka oisikin kuinka hyvä niin ole mitään ilman hyvää joukkuetta. Puhumme nytten joukkuelajista ;) Mikko kyllä vetelee kauniita kolmosia, mutta ei unohdeta muunkin JKSsän panosta peleissä!

kolkeilla pääsee kuitenki iha pitkälle jos hyvin uppoo (;

far above the muontains

haha sanoi:
on kyllä aikamoista namikan hehkutusta ja suuria sanoja korppujauholta :eek: ei kukaan pelaaja vaikka oisikin kuinka hyvä niin ole mitään ilman hyvää joukkuetta. Puhumme nytten joukkuelajista ;) Mikko kyllä vetelee kauniita kolmosia, mutta ei unohdeta muunkin JKSsän panosta peleissä!
Vaikka olen loppujen lopuksi samaa mieltä, täytyy mainita että kyllä Mikko on joukkeen vakuuttavin pelaaja. Itse arvostan isojen heittoa lähes enemmän kuin mitään muuta tässä lajissa. Ja joukkue TARVITSEE miestä joka ottaa isoja ja saa ne varmalla prosentilla sisään. Täten pidän Mikkoa joukkueen tähtenä. Tosin oma lukunsa on sitten suuri ja mahtava S.Oja joka ottaa aivan yhtä viileitä ratkasuita tosin hieman lähempää. Muista joukkueista EI tälläistä comboa löydy ja se antaa mielestäni jks:lle paljon etumatkaa. Tosin hongan Tarjanne( joka ei surkean typerän ja muutenkin tietämättömän maajoukkuevalmennuksen takia kuulu u-16 maajoukkueryhmään!!) antaa loistavan vastuksen mikolle ja on mielestäni KOKO sarjan vakuuttavin pelaaja kaaren takaa ja muutenkin. Varsinkin jos honka tulee uusimaan vuoden takaisen mestaruutensa Tarjanne tulee olemaan HYVIN suuressa roolissa.

korppujauho_95

Nyt joku on selittänyt kyllä ihan potaskaaa.. minä puhun asiallisia. hnmky on kova

high above

korppujauho_95 sanoi:
Nyt joku on selittänyt kyllä ihan potaskaaa.. minä puhun asiallisia. hnmky on kova

Älä nyt jaksa selittää. Sä jauhat puhdasta paskaa, sä tiedät sen ja me kaikki muut tiedätään se. Pelkkiä provoja. En tosin kiellä saaneeni sun jutuista hyviä nauruja ja toivon et pysyt tääl edelleen viihdyttämäs meitä, MUTTÄ älä vaita puhuvas asiaa. Tosin namika on ihan suht kova siinä et oo väärässä:D

Ja muuten te kaksi neitiä siellä paloheinässä, minulla on mahdollisuus keskustella tästä kanssanne syvällisemmin msn puolella

H.A.

Ja toki jos sua, tai ihan ketä tahansa muuta;), kiinnostaa keskustellä ylipäänsä koripallosta tai elämästä muutenkaan olen huomenna tavoitettavissa mphlta namikan pelin katsomosta, tai mikäli se ei käy klo 1720 olisi espoossa jks-ebt mikäli aika ja paikka on jollekkin sopivami. Toivon sua näkeväni
jossain näistä paikoista. toivottavasti tavataan.

korppujauho_95

Sijoitusveikkauksia näin illan ratoksi:
1. Hnmky: alkukauden vaikeuksista huolimatta namika näyttää mistä kana pissii. Kunhan joukkuepuolustus pysyy tiukkana pakettina ja hyökkäys on systemaattisesti organisoitua->heittopaikat paremmiksi. Namika yllättää ja on siksi ennnakkosuosikkini, viime kauden vahvojen esitysten perusteella. Tsemppiä namikalle kauden koitoksiin!
2.JKS: Povaan että JKS pitää kutakuinkin paikkansa finalfoureissa, mutta pissi nouseee pojilla tod.näk. päähän, joten valmentajien pitäisi pitää pojat maan pinnalla. Ylimielisyys voi koitua JKS:n kohtaloksi, mutta jos näemme namikan ja jks:n finaalissa niin sijoitukset voivat olla monenlaiset. Mikko Jämsän johdolla joukkueelle veikkaisin kuitenkin hopeaa.
3.Honka: aina yhtä vahva honka pitää asemansa varmasti final foureihin mutta rahkeet eivät aivan yllä finaaliin asti, pojilla riittää puhtia ja voitontahtoa Kalle Naapin ja Visa Tarjanteen johdolla. Tällä kertaa pelkkä voitontahto ei kuitenkaan riitä vaan tarvitaan täysi viisikollinen pärjätäkseen näinkin kovalla tasolla kuin b-poikien sm! Kovaa treenausta siis vaan pojille ja 2010 tulee toivottavasti olemaan hongan vuosi. Tsemppiä kuitenkin.. yllätyksiä voi olla luvassa!
4.Salon Vilpas: Riku Kosken johdolla joukkue yltää finalfoureihin mutta riipus jää lunastamatta. Pojat saavat olla kuitenkin ylpeitä suorituksesta ja hyvin sujuneesta kaudesta. Erityisen suuri kiitos kuuluu valmennusjohdolle! Toivon tietenkin teille parempaa sijoitusta, mutta tässä kuitenkin vahva veikkaukseni.
5.EBT: Yllätysvoitto hesan namikasta loi poikiin lisää itsevarmuutta, vaikkakin namika ei ollut lainkaan omalla tasollaan. EBT on sarjan keskikastia ja luulen että naisvalmentaja saa ainakin yhteishengen kukoistamaan. Espoo todistaa olevansa iskussa.. mutta ei tänä vuonna! onnea kuitenkin, espoon pullat ovat vielä raakoja muttA kypsyvät para-aikaa..
6.Ura Basket: Turukulaiset ovat vahvimmillaan kotisalissaan, eikä vieraspelit oikein vetoa nuoriin miehiin. Mutta kotipeleissä veikkaan, että uralla on mahdollisuudet joka joukkueen kaatoon, ainakin melkein..
Pelaajat ovat tilastojen valoissa tasaista kauraa, mikä on sinäänsä hyvä sillä peleissä nousee joka kerta uusia lupauksia. Uralla on pitkiä pelaajia jotka ovat melkein pysäyttämättömiä korinaluskahinoissa.
7.Tampereen pyrintö: Ei paljoa kommentointia kaipaa, sarjan seinäruusu. Välillä hyviä yksilösuorituksia..mutta siihen se jääkin. Siemenet on kuitenkin kylvetty.. joten itämistä odotellessa.
8. Namika Lahti: Alakastia. saattaa voittaa yhden jos toisenkin ottelun, mutta kaudesta tulee pojille pitkä jossei treenausta saada ruotuun,eikä motivaatiota löydy koko joukkueen voimalle. Sillä koripallo on joukkuepeli jossa viideltä pelaajalta pitää löytyä oikeaa dynamiikkaa ja tietynlaista kemiaa, jotta yhteispeli sujuu luontevasti.
9.HoNsU: En keksi mitään sanottavaa. Melko helppoa kauraa muille joukkueille. Jyväskylä tutisee kovassa pakkasessa.
10. Pantterit: Helsingin toisen joukkueen kohtaloksi on koitunut sarjan heittopussi-tittelin omistus.

Tässä hieman omia analyysejäni. Toivoisin kommentointia ja sijoitusveikkauksia myös toisilta tahoilta. Hyvää yötä ja Huomenta!

-korppujauho kuittaa-

H.A.

Ah korppujauho sinä yömyöhäinen pikku hiihtelijä. Mikset rekisteröidy ja keskustele kanssani sivistyneellä tasolla. Mutta itse asiaan:
Väitän, että et tiedä loppujen lopuksi joukkueista juuri mitään. Sen verran ympäripyöreää ja kliseiden täyttämää toi sun tekstisi on. Ja liian selkeitä epäkohtia löytyy aivan liian helposti. Olet ehkä perillä muutamasta joukkueesta, mutta laaja yleisnäkemys puuttuu täysin. Ensimmäiset 5 arvusta osuvat jotenkin kohdalleen, mutta varsinkin sen jälkeen huomaa rankan haparoinnin ja arvailun. Joten jätä kliseiset ja sahdukset pois ja keskity asioihin joista tiedät jotain.

korppujauho_95

Tarkoitinkin että haluan vähä sekoittaa pakkaa ja herättää keskustelua. topicci oli hieman liian harmaata, nyt saimme vähän väriä tähänkin palstaan.
Hyvä että otat kantaa kommentteihini, sillä kaikillahan olisi yksin tylsempää. myönnän että haparoin hieman, mikä ei tosin ole yhtään tapaistani, mutta koripallo kommentteja ja analyysejä vartenhan tämä paikka on tarkoitettu. omat suosikit ja mielipiteeni olen ainakin hyvin tuonut esille, eikös? :D

sieltä ylhäältä

korppujauho_95 sanoi:
Tarkoitinkin että haluan vähä sekoittaa pakkaa ja herättää keskustelua. topicci oli hieman liian harmaata, nyt saimme vähän väriä tähänkin palstaan.
Hyvä että otat kantaa kommentteihini, sillä kaikillahan olisi yksin tylsempää. myönnän että haparoin hieman, mikä ei tosin ole yhtään tapaistani, mutta koripallo kommentteja ja analyysejä vartenhan tämä paikka on tarkoitettu. omat suosikit ja mielipiteeni olen ainakin hyvin tuonut esille, eikös? :D

Olet toki:) enhän mä muuten täällä sulle vastailis. Onhan tää vähän harmaa aihe, sillä kaiken oikeesti mielenkiintosen kirjottelu on kielletty vielä näin nuorten osalta, joten on tyydyttävä tulosveikkauksiin. Joskus tulee kuitenkin kaltaisiasi ihmisiä, jotka sekopäisillä provoillaan saattavat koripalloilijat epätoivoisiksi. Ja koska hauskanpitoahan tämä loppujen lopuksi on en näe siinä mitään ongelmaa, jos vain kaikki ymmärtävät sopivuuden ja sopimattomuuden rajan sekä suhtautuvat asiaan tietyllä ymmärtämyksellä. Mutta sun mielipiteisiis mulla ei oo mitään kommentoitavaa. Tosin itse olen huomannut että muissa syntyy närää jos alat kommentoimaan joukkueita joista et niin paljoa tiedä etkä pysty perustelemaan väitteitä. Tällöin sinut usein tyrmätään ja uskon että sinua, kuten ei minuakaan, tälläinen kohtalo innosta. Siksi vain kannattaa pysyä joukkueissa jotka tuntee sekä tietää ja joista pystyy kertomaan rehellisiä miksikään muttumattomie faktoja

Minkä takia 1 henkilö keskustelee keskenään täällä eri nickillä? Asiaa on tullut paljon, mutta sitäkin enemmän potaskaa :p

Pupunen

Hnmky-Pyrintö

Breaking news: ottelussa umpisurkeat tuomarit - riippumatta joukkueesta.

Helsingin NMKY 94:62 Tampereen Pyrintö... vika erä 23-7, tainnu pyrintö vähä luovuttaa? :)

champs again :D

Oli kyllä hienoo nähä kuinka namika nous "pohjamudista" suvereeniin voittoon 8)

playah sanoi:
Helsingin NMKY 94:62 Tampereen Pyrintö... vika erä 23-7, tainnu pyrintö vähä luovuttaa? :)

Namika sai muutamia riistoja ja sai niillä pyrinnön pojat lopettamaan leikin kokonaan. Namika oli muutenkin noussut edelliskierroksen kaameasta esityksestä takaisin omalle tasolleen, eikä pyrintö saanut tuotua esiin parasta peliään, joten heillä ei oikein missään vaiheessa ollut kunnollista mahdollisuutta nousta taistelemaan pelin voitosta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.