Koripallo.com

B-pojat SM-sarja 08-09

Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

the one and only sanoi:
Nostaisin kyllä Tarjanteenkin tuonne 8)

Itse nostaisin kevyesti puotilan yläpuolelle.

mutta,
07.12 klo 14:00 Namika Lahti - HoNsU Jyväskylä - Honsu hoitaa melko keposeen, lahti kyllä taistelee mutta honsu rynnii läpi. 15< honsulle

07.12 klo 15:30 Ura Basket - Helsingin NMKY - ehkä kierroksen yllättävin peli. Ura voi hoitaa pelin kevyesti, mutta namika voi yllättää toden teolle. Niin epätasaisia suorituksia viime aikoina nähty. Mutta uskon namikan viime kierroksen vireeseen +3 helsinkiin.

07.12 klo 16:00 Tampereen Pyrintö - Espoo Basket Team - viimekierroksesta sisuuntuneena hoitaa plein koton. ebt ei kuitenkaan suosiolla antaudu, mutta joutuu taipumaan 10 pisteellä

07.12 klo 17:00 Järvenpään Koripalloseura - Salon Vilpas - kyllä jks on sen verran vahva kotona, että pinnistää niukan voiton. Tosin Kosken tai Ahosen kuuma päivä voi muuttaa kaiken:D

07.12 klo 17:15 Pantterit - Tapiolan Honka. Honka hoitaa... tosin ero voi olla suht niukka jos tähtiä säästellään, kuten uskoisin.

YArr

Onkohan muuten kenelläkään tietoa, miksi Hongan pelaaja Ilkka Mäki, ei saa pelata? Olen ollut uskossa, että hän on Hongan parhaimmistoa.

YArr sanoi:
Onkohan muuten kenelläkään tietoa, miksi Hongan pelaaja Ilkka Mäki, ei saa pelata? Olen ollut uskossa, että hän on Hongan parhaimmistoa.
Saman pelipaikan pelaajia monta.. mm Tarjanne, Naapi. Uskoisin näin :D

YArr sanoi:
Terveyssyistä.

haha

EL capitano sanoi:
07.12 klo 15:30 Ura Basket - Helsingin NMKY - ehkä kierroksen yllättävin peli. Ura voi hoitaa pelin kevyesti, mutta namika voi yllättää toden teolle. Niin epätasaisia suorituksia viime aikoina nähty. Mutta uskon namikan viime kierroksen vireeseen +3 helsinkiin.
Ja mutta jos kumminkin ura on vireessa mutta jos namikalla uppoo heitot... Mitähän mieltä olet loppujen lopuksi? :D

haha sanoi:
Ja mutta jos kumminkin ura on vireessa mutta jos namikalla uppoo heitot... Mitähän mieltä olet loppujen lopuksi? :D

Että namika voittaa:D Mutta jos olen väärässä, jätin vastaukseen takaportin, että namika voi ottaa 40 pistettä kuokkaan kuten jks vastaan 8)

Kuuma päivä

8) jos on Koskella / Ahosella kuuma päivä ja pistävät Jämsän viime kierroksen 10 x 3p paremmaks niin sitte heill on jo hellekeli, muuten jää kyl tähän Suomen peruskeliin.....

Kuuma päivä sanoi:
8) jos on Koskella / Ahosella kuuma päivä ja pistävät Jämsän viime kierroksen 10 x 3p paremmaks niin sitte heill on jo hellekeli, muuten jää kyl tähän Suomen peruskeliin.....

Urheilussa kaikki on mahdollista... eikä jämsä tällä kierroksella välttämättä laita 10x3;)

10x3

EL capitano sanoi:
Urheilussa kaikki on mahdollista... eikä jämsä tällä kierroksella välttämättä laita 10x3;)

Mitä jos laittaa? :O :D

hahaha

Jämsä pistää kolkit ensi pelissä 2/12 ja se on tosi se!

;D ;D ;D ::)
Monta kertaa on sanottu ja todistettu se JKS ei ole Jämsä, ei Viita, ei Oja, JKS on Järvenpään Koripallo Seura!! Ja siellä on 3+9 pelaajaa lisää ja se joukkue toimii tällä hetkellä todella hyvin, vaikka moni muu eivät uskoneet että se menee näin.
Hei siellä joukkue hengittää yhdessä.
Ok Jämsä on hyvä kaikki sen tietävät , Oja on hyvä, Viitta on hyvä. Mutta älkää jättäkö muut jätkät sivuun. Koska minä olen katsonut heidän pari pelinsä ja uskokaa pois he osaavat skoraa. Kun Järvinen, Kun Väinölä, kun Luukkola, Kun Takala.. Kyllä Jämsä voi heitttää 2/12, mutta Viitta ei´,aha Viitta heittää 2/10, mutta Oja ei, Oja heittää ja skoraa. Eli hyviä veikkauksia ja hyviä palautteita antakaa vain mutta lopettakaa se kuka,mitä ja koska heittää.
On se totta Jämsä on pelannut hyvin, mutta hän on vielä tehnyt erinnomaista asiaa pelissä , että on vienyt muut jätkät eteenpäin. Sama kuin Viitta näyttää vahvalta toimii joukkueen pelaaminen hyvin, ja Oja tärkeä joka asiassa kentällä.
Eli pelit jatkuvat, joukkueet pelaavat.. Huomenna onnistuu seuraava viikko ehkä ei. Mistä te voitte tietäää.
Okej puhutaan lisää maanantaina l,kun minä ja moni muu tulevat koulusta. Ja katsotaan mitä tiistai tuo tullessaan. ;D ;D :-* :-*

hohhoijjaa :D :D :D ;D
Ja taas täällä ei arvailllaaa vaan keskustellaaan...... Ja ei ole kysymys kuka minä olen..Puhutaan koripallostaaaaaaaaaaaaaaa....
Me voidaan arvailla vaikka joulun jälkeen. Voitatko mitään? Eliiiiiii ei arvailla vaan keskustellaaaaaaaan.
Vai mitä ;D ;D ;D HOHHOIJJAA

:/

Jnmky sanoi:
hohhoijjaa :D :D :D ;D
Ja taas täällä ei arvailllaaa vaan keskustellaaan...... Ja ei ole kysymys kuka minä olen..Puhutaan koripallostaaaaaaaaaaaaaaa....
Me voidaan arvailla vaikka joulun jälkeen. Voitatko mitään? Eliiiiiii ei arvailla vaan keskustellaaaaaaaan.
Vai mitä ;D ;D ;D HOHHOIJJAA
Ethän sinä mistään koripallosta puhu van JKS:stä

;D ;D ;D
Katso yllä mitä olette kirjoittaneet ja minä vastaan. Puhumme JKS:stä nytten ,mutta kun seuraat vähän lisää siellä puhutaan Vilpaksesta ja kahdesta pelaajasta. JKS.stä puhutaan yhdestä tai kahdestaa pelaajasta ja minä kirjoitin että koripallo ( joukkue) ei ole kahdesta pelaajasta kiinni vai koko joukkueesta. Sen takia puhumme JKS:stä. Mutta voimme puhua myös Vilpaksesta, Honkasta (en tunne noita joukkueita paljon, mutta voin seurata tilastoa). :D :D :D

Pekka Tarkka

Jnmky sanoi:
;D ;D ;D ::)
Monta kertaa on sanottu ja todistettu se JKS ei ole Jämsä, ei Viita, ei Oja, JKS on Järvenpään Koripallo Seura!! Ja siellä on 3+9 pelaajaa lisää ja se joukkue toimii tällä hetkellä todella hyvin, vaikka moni muu eivät uskoneet että se menee näin.
Hei siellä joukkue hengittää yhdessä.
Ok Jämsä on hyvä kaikki sen tietävät , Oja on hyvä, Viitta on hyvä. Mutta älkää jättäkö muut jätkät sivuun. Koska minä olen katsonut heidän pari pelinsä ja uskokaa pois he osaavat skoraa. Kun Järvinen, Kun Väinölä, kun Luukkola, Kun Takala.. Kyllä Jämsä voi heitttää 2/12, mutta Viitta ei´,aha Viitta heittää 2/10, mutta Oja ei, Oja heittää ja skoraa. Eli hyviä veikkauksia ja hyviä palautteita antakaa vain mutta lopettakaa se kuka,mitä ja koska heittää.
On se totta Jämsä on pelannut hyvin, mutta hän on vielä tehnyt erinnomaista asiaa pelissä , että on vienyt muut jätkät eteenpäin. Sama kuin Viitta näyttää vahvalta toimii joukkueen pelaaminen hyvin, ja Oja tärkeä joka asiassa kentällä.
Eli pelit jatkuvat, joukkueet pelaavat.. Huomenna onnistuu seuraava viikko ehkä ei. Mistä te voitte tietäää.
Okej puhutaan lisää maanantaina l,kun minä ja moni muu tulevat koulusta. Ja katsotaan mitä tiistai tuo tullessaan. ;D ;D :-* :-*

Hieno kirjoitus. Liekö tässä uusu Mika Waltari?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.