Vs: B-pojat SM-sarja 08-09
A. Pisteet
B.Keskinäiset ottelut(koriero)
C.Kaikkien pelien koriero
Itse en jaksa laskeskella miten tuolla kaavalle sijoitukset tasapisteissä menisivät.
Voisiko joku joka tietää oikeasti miten liitto toimii tässä tilanteessa niin kertoa mitä tapahtuu jos kaikki 3 ovat tasa pisteissä????
En usko että se ainakaan noin menee míten tuossa vaihtoehdossa A on. Uskoisin että ratkaisu tapahtuu näin:onkohan näin? sanoi:Laskeskelin, että Hongan pudotuspelipaikka olisi varma, ja Pyrintö sekä Ura taistelee viimeisestä paikasta. Tällaisilla laskelmilla pääsin tähän lopputulokseen:
Vaihtoehto A: Honka, Ura ja Pyrintö päätyvät tasapisteisiin (eli Ura voittaa Pyrinnön ja Lahden, Pyrintö häviää JKS:lle). Uralla on tällöin näiden kolmen joukkueen keskinäisistä otteluista 3 voittoa (2 x Pyrintö, 1 x Honka), Hongalla 2 voittoa ja Pyrinnöllä 1 voitto. Tällöin Pyrintö jää ulos pudotuspeleistä.
Vaihtoehto B: Honka ja Ura päätyvät tasapisteisiin, Pyrintö taas korkeampiin pisteisiin (eli Ura voittaa Pyrinnön ja Lahden, Pyrintö voittaa JKS:n). Tällöin katsotaan Uran ja Hongan keskinäisiä otteluita, joista Honka voitti ensimmäisen 9:llä pisteellä ja Ura toisen 6:lla pisteellä. Näin ollen Ura jää tässä tapauksessa pudotuspelien ulkopuolelle.
Vaihtoehto C: Jos taas Ura häviää jomman kumman jäljellä olevista otteluistaan, menevät Pyrintö ja Honka jatkoon.
Korjatkaa toki, jos olen väärässä?!?
A. Pisteet
B.Keskinäiset ottelut(koriero)
C.Kaikkien pelien koriero
Itse en jaksa laskeskella miten tuolla kaavalle sijoitukset tasapisteissä menisivät.
Voisiko joku joka tietää oikeasti miten liitto toimii tässä tilanteessa niin kertoa mitä tapahtuu jos kaikki 3 ovat tasa pisteissä????