Koripallo.com

B-Pojat SM-Sarja 2007-2008

Status
Viestiketju on suljettu.

iggy

Vs: B-Pojat SM-Sarja 2007-2008

Eli keravalaiset voi jättää pois sm-tarjokkaiden listalta. Varmoja sm-sarjalaisia ovat topo, puhu, rapy, honka, pantterit, masu, vilpas ja pyrintö. Jäljellä olevista kahdesta paikasta taistelevat säyri, lrnmky honsu ja ehkä ura ja lahti. Tosin onnenkantamoiset lohkoarvonnoissa 2. kierrokselle varmasti sekoittavat pakkaa...

will see

iggy sanoi:
Eli keravalaiset voi jättää pois sm-tarjokkaiden listalta. Varmoja sm-sarjalaisia ovat topo, puhu, rapy, honka, pantterit, masu, vilpas ja pyrintö. Jäljellä olevista kahdesta paikasta taistelevat säyri, lrnmky honsu ja ehkä ura ja lahti. Tosin onnenkantamoiset lohkoarvonnoissa 2. kierrokselle varmasti sekoittavat pakkaa...

;D ;D ;D... sähän voit tehä ihan sellasia päätelmiä kuin haluat...mutta voin kertoa, että tulet yllättymään! ;)

has

Namika Lahti B 1 - Honka B 2 63 - 35
Namika Lahti B 2 - Honka B 2 83 - 81 (2ja.)

toosmooth

Keitä panttereiden a-poikien joukkueessa pelaa? siis minkäikäsiä pelaajia? 89? 91?

Missä masun 91 salin, rinaldo ja halonen pelaa ensi kaudella?

SM

Kerava tulee hallitsemaan tampereella lauantaina. Pyrintö-93 ja Topola ovat pelkkää välipalaa Keravalle!!!!
Uskaltaako joku sanoa vastaan? 8)

SM sanoi:
Kerava tulee hallitsemaan tampereella lauantaina. Pyrintö-93 ja Topola ovat pelkkää välipalaa Keravalle!!!!
Joo toivottavasti lähtee nälkä siinä samalla...Turhia kommentteja oikeesti. Voisit enemmän ees yrittää jotain fiksuja kommentteja ku pelkkää uhoa...

Teddy & Tigers

SM sanoi:
Joo pidä vaan aurinkolasit visusti silmillä niin voi jäädä näkemättä, kun Pyrinnön "pikkupojat" teurastaa keravalaiset... ;D

Luulempa olevani oikeassa

SM sanoi:
Psst ! Anna kun kuiskaan !
Tuo " hyvä itseluottamus " on tietysti erittäin tärkeää tässä lajissa , mutta mieti nyt itsekkin.
Jos minun henkilökohtaista mielipidettä kysytään , olen sitä mieltä , että pyrintö on paljon taitavampi joukkue kun te.

Hymy voi hyytyä , et suna kyl vetäisin ne alkulämmöt ihan asenteella

PS. En ole mikään pyrintöläinen , enkä pyrinnön fani. tämä on vain totuus.

Nyt loppu

Tehääs nyt sillee , ETTÄ LOPETETAAN KAIKKI NÄÄ JYVIs KOVISTELUT. Ei se teitä auta yhtää.
Voitte tulla KATTOO Final Fourii sit MYK:kii tai Tapiolan Urheiluhallille.

...

itse keravan jengiä läheltä seuranneena (en ole pelaaja en valmentaja en vanhempi) voin todeta että ehbt turnauksen jälkeen joka meni aika hyvin lukuunottamatta pyrintö ottelua joukkueen itseluottamus oli kohillaan ja harkka pelissä uran kakkos porukkaa vastaan tullut 80 pinnan voitto nostivat itseluottamuksen taivaaseen. hnmky tappio tuli sinäänsä hyvään saumaan että jengi lähtee nälkäisenä tampereelle näyttö halua uhkuen. mikään peli ei tule olemaan helppo varsinkaan kun vastustajista ei ole hajua mikä taso. tottakai uskon että kollit voittaa ottelunsa mutta pelataan ensin ja sitten katsotaan mitä niissä pöytäkirjoissa lukee. :)

Ole

... sanoi:
itse keravan jengiä läheltä seuranneena (en ole pelaaja en valmentaja en vanhempi) voin todeta että ehbt turnauksen jälkeen joka meni aika hyvin lukuunottamatta pyrintö ottelua joukkueen itseluottamus oli kohillaan ja harkka pelissä uran kakkos porukkaa vastaan tullut 80 pinnan voitto nostivat itseluottamuksen taivaaseen. hnmky tappio tuli sinäänsä hyvään saumaan että jengi lähtee nälkäisenä tampereelle näyttö halua uhkuen. mikään peli ei tule olemaan helppo varsinkaan kun vastustajista ei ole hajua mikä taso. tottakai uskon että kollit voittaa ottelunsa mutta pelataan ensin ja sitten katsotaan mitä niissä pöytäkirjoissa lukee. :)

Hyvin nöyristelty, mutta ajattele nyt itse! Kerava määrää tahdin Tampereella kun muut vikisee.... Eli siis lauantaina Kerava PELAILLEE voitot ja sunnuntaina viettää vapaata. :'(

;)

Ole sanoi:
Hyvin nöyristelty, mutta ajattele nyt itse! Kerava määrää tahdin Tampereella kun muut vikisee.... Eli siis lauantaina Kerava PELAILLEE voitot ja sunnuntaina viettää vapaata. :'(
Kyllä se nähdään... itse olen katsomossa lymyilemässä, jos sängystä saan itseni ylös. tuhar puheet sikseen , kyllä se sitten peleissä nähdään !

tuulispäivän mökkiläinen

Siltä varalta, ettei ole vesisateessa muuta tekemistä, missäs ne Jyväskylän karsinnat pelataan?

Tulospalvelua

Tänne sitten huomenna heti tuloksia ja kommentteja mitkä joukkueet olivat tulessa ja ketkä pelaajat myös...

tuloksia

Mikäli Keravan poikien pelit kiinnostaa, kori-80.net ja sieltä b-pojat 92... löytyy tulokset harjotuspeleistä sekä tulevaisuudes myös karsinta- ja sarjapeleistä. Sieltä kiinnostuneet vaan katsomaan :)... Tsemppiä kaikille viikonlopun karsintoihin!

Status
Viestiketju on suljettu.