Tässä
Vs: B-Pojat SM-Sarja 2007-2008
Honsu
Masu
Jks
Vilpas
Kori-80
Lahti 1
Lrnmky
Ura
Honsu
Masu
Jks
Vilpas
Kori-80
Lahti 1
Lrnmky
Ura
Ja sä oot nähny vai jo miten lohkoarvonnas käy? Tää on iha arpapelii viel ei kannata spekuloida ennen ku lohkot arvottu. Vilä voi käydä iha mite vaa.| sanoi:Näillä näkymin sm-sarjaan: ToPo, PuHu, Honka, Pantterit, RaPy, MaSu, Vilpas ja Pyrintö...
...sekä kaksi näistä: Namika Lahti 1, LrNMKY, Ura, HoNsU, Kori-80
| sanoi:Näillä näkymin sm-sarjaan: ToPo, PuHu, Honka, Pantterit, RaPy, MaSu, Vilpas ja Pyrintö...
...sekä kaksi näistä: Namika Lahti 1, LrNMKY, Ura, HoNsU, Kori-80
Just joo... ;Dviikingit sanoi:Oltii Espoossa pelaamassa ja mun mielest EBT tai JKS vois jompikumpi edes olla noita mahdollisia joukkueita sm.. Koska EBT:llä kuitenkin kai 3 195 pitkää pelaajaa ja ihan taitavia takamiehiä, voitti esim. ton paljon puhutun RaPyn harkkapelissä. JKS taas kaatoi EBT:n , taisi molempia joukkueita jänittää kun ei peli vielä parasta mahdollista ollut. Mutta aiemmin nyt vaikka jompikumpi näistä kun Kori-80, HoNsU tai Ura? Pelaan itse Vilppaassa ja kyllä mun silmiin ainakin ihan hyviltä joukkueilta näytti.
Et sämissään vilppaassa pelaa! Ja kuvitteleppas sinne vastapuolelle joku muu joukkue kuin HNMKY sininen, ni saat vähän parempaa vertailupohjaa. Kenen tahansa peli näyttää hyvältä tätä karsintojen surkeinta jengiä vastaan!viikingit sanoi:Oltii Espoossa pelaamassa ja mun mielest EBT tai JKS vois jompikumpi edes olla noita mahdollisia joukkueita sm.. Koska EBT:llä kuitenkin kai 3 195 pitkää pelaajaa ja ihan taitavia takamiehiä, voitti esim. ton paljon puhutun RaPyn harkkapelissä. JKS taas kaatoi EBT:n , taisi molempia joukkueita jänittää kun ei peli vielä parasta mahdollista ollut. Mutta aiemmin nyt vaikka jompikumpi näistä kun Kori-80, HoNsU tai Ura? Pelaan itse Vilppaassa ja kyllä mun silmiin ainakin ihan hyviltä joukkueilta näytti.
kui o sanoi:Pääseekö Kaarinan karsinnasta kaikki jatkoon ? Missäs muuten Wartin jengi luurasi, kun ei näy karsinnoissa olleen - onkohan maksaneet sanktiot / kulut liiton sääntöjen mukaisesti ?
Kyseinen jengi on ns. haastaja porukka, että älkääs nyt ihan hnmky 1. jengiltä tollasia otteita odottako . A lohkossa (jossa kaikki pääsivät suoraan jatkoon) oli siis pyrintö, hnmky, ktp ja ura 2. Pyrintö voitti kaikki pelinsä (itseasiassa en tiedä ktp pelin tulosta, mutta epäilys on). Hnmky voitti ktpn ja uran. Siinä pelien voittajia (älkääkä kukaan puhuko mistään henkisistä , kun tässä nyt puhutaan tuloksista ), pisteitä ei muista.JKS-HNMKY sininen sanoi:Lauantai 22.9.2007
JKS - HNMKY sin.
12:00 BSM-karsinta
tulos: 126-30
Wartin "pyyhe kehään" antoi Ura 2:lle jatkopaikan ja HNMKYlle korkeamman arvontakoripaikan, joka saattaa olla arvokaskin! Hyvä Wartti :T.I´ sanoi:Kyseinen jengi on ns. haastaja porukka, että älkääs nyt ihan hnmky 1. jengiltä tollasia otteita odottako . A lohkossa (jossa kaikki pääsivät suoraan jatkoon) oli siis pyrintö, hnmky, ktp ja ura 2. Pyrintö voitti kaikki pelinsä (itseasiassa en tiedä ktp pelin tulosta, mutta epäilys on). Hnmky voitti ktpn ja uran. Siinä pelien voittajia (älkääkä kukaan puhuko mistään henkisistä , kun tässä nyt puhutaan tuloksista ), pisteitä ei muista.
honka 3 ainankin putosi 2 divariinkkkf sanoi:Ketkäs tohon II divariin putosivat? Onko jo varmistuut? ??? ???
make88 sanoi:honka 3 ainankin putosi 2 divariin
selvä.. sanoi:Kiitos, voisiko joku kertoa minulle kaikki joukkueet jotka tippuivaT?
| sanoi:Näistä jatketaan viidessä lohkossa:
A-kori (5): ToPo, PuHu, Honka, Pantterit, RaPy
B-kori (10): Pyrintö, MaSu, Vilpas, Kori-80, Ura, Namika Lahti 1, JKS, HoNsU, HNMKY, LrNMKY
C-kori (5): SäyRi, KTP, Korikobrat, EBT, Pyrintö-93
D-kori (5): Tarmo, Honka 2, ONMKY, Ura 2, Namika Lahti 2