Koripallo.com

B-Pojat SM-Sarja 2007-2008

Status
Viestiketju on suljettu.

Tässä

Vs: B-Pojat SM-Sarja 2007-2008

Honsu
Masu
Jks
Vilpas
Kori-80
Lahti 1
Lrnmky
Ura

|

Näillä näkymin sm-sarjaan: ToPo, PuHu, Honka, Pantterit, RaPy, MaSu, Vilpas ja Pyrintö...
...sekä kaksi näistä: Namika Lahti 1, LrNMKY, Ura, HoNsU, Kori-80

aijaa

| sanoi:
Näillä näkymin sm-sarjaan: ToPo, PuHu, Honka, Pantterit, RaPy, MaSu, Vilpas ja Pyrintö...
Ja sä oot nähny vai jo miten lohkoarvonnas käy? Tää on iha arpapelii viel ei kannata spekuloida ennen ku lohkot arvottu. Vilä voi käydä iha mite vaa.

viikingit

| sanoi:

Oltii Espoossa pelaamassa ja mun mielest EBT tai JKS vois jompikumpi edes olla noita mahdollisia joukkueita sm.. Koska EBT:llä kuitenkin kai 3 195 pitkää pelaajaa ja ihan taitavia takamiehiä, voitti esim. ton paljon puhutun RaPyn harkkapelissä. JKS taas kaatoi EBT:n , taisi molempia joukkueita jänittää kun ei peli vielä parasta mahdollista ollut. Mutta aiemmin nyt vaikka jompikumpi näistä kun Kori-80, HoNsU tai Ura? Pelaan itse Vilppaassa ja kyllä mun silmiin ainakin ihan hyviltä joukkueilta näytti.

8-ball

viikingit sanoi:
Oltii Espoossa pelaamassa ja mun mielest EBT tai JKS vois jompikumpi edes olla noita mahdollisia joukkueita sm.. Koska EBT:llä kuitenkin kai 3 195 pitkää pelaajaa ja ihan taitavia takamiehiä, voitti esim. ton paljon puhutun RaPyn harkkapelissä. JKS taas kaatoi EBT:n , taisi molempia joukkueita jänittää kun ei peli vielä parasta mahdollista ollut. Mutta aiemmin nyt vaikka jompikumpi näistä kun Kori-80, HoNsU tai Ura? Pelaan itse Vilppaassa ja kyllä mun silmiin ainakin ihan hyviltä joukkueilta näytti.
Just joo... ;D

qewf

Namika Lahti 2 pudotti Kouvot käytännössä jatkosta!

Harald Hirmuinen

viikingit sanoi:
Et sämissään vilppaassa pelaa! Ja kuvitteleppas sinne vastapuolelle joku muu joukkue kuin HNMKY sininen, ni saat vähän parempaa vertailupohjaa. Kenen tahansa peli näyttää hyvältä tätä karsintojen surkeinta jengiä vastaan!

kui o

:eek: Pääseekö Kaarinan karsinnasta kaikki jatkoon ? Missäs muuten Wartin jengi luurasi, kun ei näy karsinnoissa olleen - onkohan maksaneet sanktiot / kulut liiton sääntöjen mukaisesti ? :eek:

kui o sanoi:
:eek: Pääseekö Kaarinan karsinnasta kaikki jatkoon ? Missäs muuten Wartin jengi luurasi, kun ei näy karsinnoissa olleen - onkohan maksaneet sanktiot / kulut liiton sääntöjen mukaisesti ? :eek:

en tosta sanktiosta tie, mutta kuulemma peruivat paikkansa..

espoosta

ebt voitti juuri honka2:sen vajaalla 10pinnalla :D

JKS-HNMKY sininen sanoi:
Lauantai 22.9.2007

JKS - HNMKY sin.
12:00 BSM-karsinta
tulos: 126-30
Kyseinen jengi on ns. haastaja porukka, että älkääs nyt ihan hnmky 1. jengiltä tollasia otteita odottako :D. A lohkossa (jossa kaikki pääsivät suoraan jatkoon) oli siis pyrintö, hnmky, ktp ja ura 2. Pyrintö voitti kaikki pelinsä (itseasiassa en tiedä ktp pelin tulosta, mutta epäilys on). Hnmky voitti ktpn ja uran. Siinä pelien voittajia (älkääkä kukaan puhuko mistään henkisistä :D, kun tässä nyt puhutaan tuloksista :)), pisteitä ei muista.

32ertg 32g5t

T.I´ sanoi:
Kyseinen jengi on ns. haastaja porukka, että älkääs nyt ihan hnmky 1. jengiltä tollasia otteita odottako :D. A lohkossa (jossa kaikki pääsivät suoraan jatkoon) oli siis pyrintö, hnmky, ktp ja ura 2. Pyrintö voitti kaikki pelinsä (itseasiassa en tiedä ktp pelin tulosta, mutta epäilys on). Hnmky voitti ktpn ja uran. Siinä pelien voittajia (älkääkä kukaan puhuko mistään henkisistä :D, kun tässä nyt puhutaan tuloksista :)), pisteitä ei muista.
Wartin "pyyhe kehään" antoi Ura 2:lle jatkopaikan ja HNMKYlle korkeamman arvontakoripaikan, joka saattaa olla arvokaskin! Hyvä Wartti ::)

|

Näistä jatketaan viidessä lohkossa:
A-kori (5): ToPo, PuHu, Honka, Pantterit, RaPy
B-kori (10): Pyrintö, MaSu, Vilpas, Kori-80, Ura, Namika Lahti 1, JKS, HoNsU, HNMKY, LrNMKY
C-kori (5): SäyRi, KTP, Korikobrat, EBT, Pyrintö-93
D-kori (5): Tarmo, Honka 2, ONMKY, Ura 2, Namika Lahti 2

kkkf

Ketkäs tohon II divariin putosivat? Onko jo varmistuut? ??? ???

olli h.

selvä.. sanoi:
Kiitos, voisiko joku kertoa minulle kaikki joukkueet jotka tippuivaT? ;)

Kouvot, TaNMKY, ToPoLa, Honka 3, RoNMKY sekä suoraa II dirreen ilmoittautuneet
FoKoPo, HonSu, MiNMKY ja Huima
karsintoja jatkavista II dirreen on osallistumassa ainakin ONMKY, LaNMKY II, KTP ja EBT (siis jos tippuvat)

jees

Pyrintö -93 voitti siis lauantaina vikan matsinsa topolaa vastaan (en muista mutta kai 20 pistettä?) sunnuntaina aamupelin honka 3 vastaan 60 pisteellä ja tarmon jyräsivät 41 pisteellä.

Miltä kuulostaa

| sanoi:
Näistä jatketaan viidessä lohkossa:
A-kori (5): ToPo, PuHu, Honka, Pantterit, RaPy
B-kori (10): Pyrintö, MaSu, Vilpas, Kori-80, Ura, Namika Lahti 1, JKS, HoNsU, HNMKY, LrNMKY
C-kori (5): SäyRi, KTP, Korikobrat, EBT, Pyrintö-93
D-kori (5): Tarmo, Honka 2, ONMKY, Ura 2, Namika Lahti 2

Viimeksi veikkasin näin:

toinen kierros lohko A
Pyrintö
Masu
(hyvinkin mahdollista)
ja pienien yllätysten jälkeen vielä
Säyri
Kori-80

Eli aika lähelle.. Tuonne Keravan paikalle tulee nyt sitten Tarmo.. Eli jos näin kävisi niin joltain sinne kuuluvalta jäisi sm-sarja väliin...

Status
Viestiketju on suljettu.