Koripallo.com

B-tytöt SM 06-07

Palle

Palle sanoi:
Itse pidän erikoisena sitä, että junnun SM:en tilastoja ei löydy koris.netistä.

Nyt tilastot päivittyvät mukavasti koris.nettiin. Kiitokset asiasta vastaavalle.

hyi yök

Fokopon joukkueelta puuttuu urheiluhenki kokonaan, joillakin pelaajilla oli törkeän epäurheilijamaista käytöstä kentällä. :mad:

haha

hyi yök sanoi:
Fokopon joukkueelta puuttuu urheiluhenki kokonaan, joillakin pelaajilla oli törkeän epäurheilijamaista käytöstä kentällä. :mad:

no voi hellan lettat sentään! :D

just just :D

on kuitenkin mukavampi että sääntöjä kentällä noudatetaankin vaikka tuomari ei pientä vilunkia huomaisikaan.

kröhöm :DD

mitäääääää? sanoi:
miten hesan namika oli voinut hävitä 20 pisteellä? :O

Kun katseli namikan pelaamista huomasi että namika lähti ehkä hieman takki auki siihen peliin ja sen huomaa tuloksestakin  ::)

vkl

MU - HNMKY
Tiukaksi vetää, helsinkiläiset ovat sisuuntuneena viimeviikonloppuisesta rumasta tappiosta HyPolle, Muuramella taas etuna kotisali. Mutta veikataan Namikalle +5

KaPo - TuRi
Tiukka peli Pyrintöä vastaan osoitti KaPolaisille, että he kyllä pärjäävät kärkijoukkueille halutessaan. Uskon kuitenkin TuRin olevan aika selvästi vahvempi voittamalla +13

Honka - WB
En tiedä kuinka kumpikin joukkue on saanut pelinsä kasaan, joten en viitsi riskeerata ja veikkaan voittoa ensimmäiseksi rankatulle Hongalle +7

Pyrintö - HyPo
Parin huono pelin jälkeen hyvinkääläiset saivat vihdoin maistaa voittoa, joten luulisi olevan hieman itsevarmuutta eli pelistä tulee tiukka. Pyrintö kuitenkin voittaa huono pelin jälkene kotisalissaan +10

(Puhtaita veikkauksia! En ole nähnyt monen joukkueen pelejä pitkään aikaan, joten veikkaukset ovat sen mukaisia!)

salee

mie veikkaan tällei:
Muurame-HNMKY
Muuramella kotietu, mutta vaikka HNMKY:llä on kova voitontahto niin luulen ettei se riitä muuramelaisten kovien viime pelien tsempin vuoksi. Muuramelle +8

KaPo-TuRi
Jos ottelusta tulee tiukka niin vain sen takia, että a) joko turilla on huono päivä tai b) kapolla heitot uppoavat, mutta mie luulen että turi vie 15 pinnaa.

Honka-WB
wartilla on miun mielestä ollut aika huono alkukausi, ja se näkyy tuloksissa.. Hongalla on kaiken lisäksi vielä kotietu, joten veikkaisin hongalle +15

Pyrintö-HyPo
aivan selvä voitto pyrinnölle +20 kovan alkukauden ansiosta.

otsikko

Otsikko on B-tytöt SM 06-07
Muut veikkaavat vain puolia otteluista, mutta minä veikkaan kaikkien tilannetta ottelun puolessa välissä.
MU-HNMKY 2
Kapo-Turi 2
Honka-WB 1
Pyrintö-Hypo1
KTP-Fokopo 1
EBT-Topola 2
Peka-Kori80 1
Puolen välin jälkeen yksi ottelu kääntyy näistä vielä toiseen suuntaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.