Vs: B-tytöt SM 2013-2014
Puhuinkin pienestä yllätyksen mahdollisuudesta koska tämä kyseinen pelaaja teki esim. Honkaa vastaa yli 40 pistettä joten kyllä sillä on jokin merkitys peli kulkuun. Toinen asia on se että yhdenkin pelaajan loukkaantuminen tällaisen puutteen takia on TÄYSIN turhaa. Ei ole mitenkään puolustetavissa että näitä nyt vaan on ollut yksi. Minä olen nähnyt näitä tällä kaudella kolme joista nyt yksi johti vakavaan loukkaantumiseen. Ehkä myös sinun ajatukset muuttuu jos oma lapsesi loukkaantuu vastaavanlaisessa tilanteessa joka olisi voitu estää erittäin pienellä muutoksella eli pehmusteella salin seinässä.helmi sanoi:Suoja varmasti olisi paikallaan, mutta ei noita tapauksia kauden aikana kyllä kovin montaa ole ollut. Itse näin ensimmäisen sellaisen, ja olen sentään ollut koko kauden lähes joka viikonloppu paikalla.
Ja mitä mahdolliseen yllätykseen tulee, sen tapahtuminen oli kyllä todella kaukana. Huima oli jotenkin pelissä mukana ensimmäiset neljä-viisi minuuttia, jonka jälkeen NaPo lähti omille teilleen ja vei peliä mielensä mukaan. 40 pisteen ero kertoo suuresta tasoerosta mitä ei yhdellä kärkipelaajalla paikata.