Koripallo.com

Basket.fi

Vs: Basket.fi

Lieköhän tapahtunut jotain palvelinpäivityksiä, kun ainakin minulla ollut eilisestä asti huomattavasti nopeampi sivusto kuin aiemmin?

Hienon näköiset, mutta erittäin epäkäytännölliset. Ennen käynnissä olevat ottelut näki heti etusivulta, nyt sen täyttävät kaikenmailman uutiset sun muut ja ottelut löytyvät vasta monen mutkan takaa. Ja näitä mutkia on kiva ajella miniläppärillä....

Olen yrittänyt kovasti uskoa, että tästä tulee vielä hyvä, mutta pikkuhiljaa rupeaa usko hiipumaan... Pari tärkeintä nopeasti korjattavaa Sarjat-otsikon alle voisi olla esim.:
1) Sarjat tärkeysjärjestykseen, EI aakkosjärjestykseen!!!!!!!!!!!!!!
2) Sarjataulukon joukkueet eivät tule ilmeisesti oikeaan järjestykseen
3) Henkilökohtaiset-tilastot eivät toimi (tai toimivat huonosti) esim. otsikot puuttuvat Sarjat sivun reunassa

ZeusEst sanoi:
Olen yrittänyt kovasti uskoa, että tästä tulee vielä hyvä, mutta pikkuhiljaa rupeaa usko hiipumaan... Pari tärkeintä nopeasti korjattavaa Sarjat-otsikon alle voisi olla esim.:
3) Henkilökohtaiset-tilastot eivät toimi (tai toimivat huonosti) esim. otsikot puuttuvat Sarjat sivun reunassa

Onkohan tää nyt ihan oikeassa paikassa?

Master of Tact sanoi:
Onkohan tää nyt ihan oikeassa paikassa?
Veikkaisin, että juurikin oikeassa paikassa. Toinen osoite voisi olla joku basket.fi -palautelomake. Jos sieltä sivumutkista semmoista löytyy. Todella hyvä lista, noihin vikoihin oon ainakin itse törmännyt.

42

ZeusEst sanoi:

Mikä sitten on kenellekin se tärkeysjärjestys? Kyllä aakkoset on suhteellisen neutraali valinta tuolta osin.

42 sanoi:
Mikä sitten on kenellekin se tärkeysjärjestys? Kyllä aakkoset on suhteellisen neutraali valinta tuolta osin.

No luonnolisesti menisi

1.Korisliiga
2.M1D
3.N1D
4.M2D
5.N2D

23

Boobie Gibson sanoi:
No luonnolisesti menisi

1.Korisliiga
2.M1D
3.N1D
4.M2D
5.N2D
Kyllä tohon naisten SM kuuluisi toiseksi tai kolmanneksi. Tosin monille esimerkiksi A-poikien SM on paljon tärkeämpi kuin joku naisten kakkonen.

23 sanoi:
Kyllä tohon naisten SM kuuluisi toiseksi tai kolmanneksi. Tosin monille esimerkiksi A-poikien SM on paljon tärkeämpi kuin joku naisten kakkonen.

Ohhoh jäi laittamatta

1.Korisliiga
2.Naisten sm
3.M1D
4.A-Pojat
5.N1D
jnejne

joku sanoi nopeuden kohentumisesta ja itse olen havaitsevani samaa. Nyt myös Sarjat-sivua on järjestelty vähän ja sitä niin rakasta Korisliigaa hinattu ylöspäin ja eiköhän se siihen seniorien paikalle vielä jossain vaiheessa ilmesty. Tuossa "tärkeysjärjestykseen" laittamisessa ei taas ole mitään järkeä, mutta mikäli tuo Aikuiset-osio saadaan vielä tohon seniorien paikalle ja seniorit alas, niin sitte tuo on mielestäni hyvä ja looginen = miehet vasemmalla, naiset oikealla ja sieltä loogisesti eri sarjat...

Se nopeuden nousu johtunee siitä kun käyttäjät vähenee ;) Mun puolesta olisivat saaneet tehdä korisliigalle ihan oman sivustonsa, kuten usein muissakin lajeissa on pääsarjoille. sm-liiga.fi, veikkausliiga.com, superpesis.fi...

ZeusEst sanoi:
Kiitos.
1 korjattu. Nyt näyttää paremmalta.
2 ja 3 ilmeisesti sitten vähän myöhemmin ;)

Toivottavasti tänään toimii liveseuranta kun olen itse koneen äärellä ;)
muuten repee taas herm......

Kyllä olis korkea aika antaa muutamalle hepulle kenkää, jotka vastaavat tulospalveluista.

Kyllä koripallon imagolle tekee hyvää kun tulospalvelut toimivat tällä tasolla.

Tähän asti moitteetta toiminut livescore ei kestänyt viheliäistä 35:n samanaikaisen käyttäjän piikkiä ottelujen ratkaisuhetkillä.

Basket.fi latailee otteluitten tulossivua...

herttaässä sanoi:
Karhut-Topo edelleen tilanteessa 82-82 ja 2:39 pelaamatta NICE :D
En meinannut liveseurantaa, vaan ohjelma/tulokset.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.