ZeusEst sanoi:Olen yrittänyt kovasti uskoa, että tästä tulee vielä hyvä, mutta pikkuhiljaa rupeaa usko hiipumaan... Pari tärkeintä nopeasti korjattavaa Sarjat-otsikon alle voisi olla esim.:
1) Sarjat tärkeysjärjestykseen, EI aakkosjärjestykseen!!!!!!!!!!!!!!
2) Sarjataulukon joukkueet eivät tule ilmeisesti oikeaan järjestykseen
3) Henkilökohtaiset-tilastot eivät toimi (tai toimivat huonosti) esim. otsikot puuttuvat Sarjat sivun reunassa
Veikkaisin, että juurikin oikeassa paikassa. Toinen osoite voisi olla joku basket.fi -palautelomake. Jos sieltä sivumutkista semmoista löytyy. Todella hyvä lista, noihin vikoihin oon ainakin itse törmännyt.Master of Tact sanoi:Onkohan tää nyt ihan oikeassa paikassa?
ZeusEst sanoi:1) Sarjat tärkeysjärjestykseen, EI aakkosjärjestykseen!!!!!!!!!!!!!!
42 sanoi:Mikä sitten on kenellekin se tärkeysjärjestys? Kyllä aakkoset on suhteellisen neutraali valinta tuolta osin.
Kyllä tohon naisten SM kuuluisi toiseksi tai kolmanneksi. Tosin monille esimerkiksi A-poikien SM on paljon tärkeämpi kuin joku naisten kakkonen.Boobie Gibson sanoi:No luonnolisesti menisi
1.Korisliiga
2.M1D
3.N1D
4.M2D
5.N2D
23 sanoi:Kyllä tohon naisten SM kuuluisi toiseksi tai kolmanneksi. Tosin monille esimerkiksi A-poikien SM on paljon tärkeämpi kuin joku naisten kakkonen.
Kiitos.ZeusEst sanoi:Olen yrittänyt kovasti uskoa, että tästä tulee vielä hyvä, mutta pikkuhiljaa rupeaa usko hiipumaan... Pari tärkeintä nopeasti korjattavaa Sarjat-otsikon alle voisi olla esim.:
1) Sarjat tärkeysjärjestykseen, EI aakkosjärjestykseen!!!!!!!!!!!!!!
2) Sarjataulukon joukkueet eivät tule ilmeisesti oikeaan järjestykseen
3) Henkilökohtaiset-tilastot eivät toimi (tai toimivat huonosti) esim. otsikot puuttuvat Sarjat sivun reunassa
Hullued sanoi:Basket.fi latailee otteluitten tulossivua...
En meinannut liveseurantaa, vaan ohjelma/tulokset.herttaässä sanoi:Karhut-Topo edelleen tilanteessa 82-82 ja 2:39 pelaamatta NICE