Täällä ainakin käynyt samalla tavalla, et ole ainut.Timi sanoi:Onko muilla liiton sivut ihan jumissa nyt? Todella nihkeetä, ei millään meinaa avata sarjojen pääsivua ym.
Jos muillakin sama ongelma, niin liitto vaan lisää tehoa hommaamaan. Ei tuosta mitään tule kun iltaisin vähän enemmän ihmisiä tulee tuloksia ym. katsomaan, niin sivut eivät kestäkkään tuota määrää kävijöitä.
Jos ei muilla samoja ongelmia, niin sitten allekirjoittaneen olisi parempi hakea lisää kaistaa
Ankle Breaker sanoi:Toimii tänään normaalisti minulla. Eilen ei millään saanut sarjat-sivua auki liiga matsien aikaan....
Basket.fi nimeksi kannattaisi muuttaa paskat.flop
Miten niin ei ole? On ollut jo heti ottelun päättymisestä saakka. Muutenkin ihmettelen mitä porukka täällä valittaa, Basket.fi alkaa toimia jo aika hyvin. Sunnuntaina kun ottelut alkoivat, oli hetken livessä ruuhkaa mutta mikäs ihme se on kun tuhannet ihmiset yrittää yhtä aikaa.HerjaHuiska sanoi:Kouvot-KTP pelin loppumisesta liki kaksi vuorokautta - ottelu ei vieläkään ole basket.fi:n sarjataulukossa.
gage sanoi:Miten niin ei ole? On ollut jo heti ottelun päättymisestä saakka. Muutenkin ihmettelen mitä porukka täällä valittaa, Basket.fi alkaa toimia jo aika hyvin. Sunnuntaina kun ottelut alkoivat, oli hetken livessä ruuhkaa mutta mikäs ihme se on kun tuhannet ihmiset yrittää yhtä aikaa.
Voisitko TBAY vähän valottaa esimerkein noita eilen kuvaamiasi tilastointivirheitä? Yleensähän kaikki tietokoneohjelmat, kuten kaikki muukin tässä elämässä, toimii periaatteella "shit in, shit out" onkohan vika siis oikeasti sivustossa vai sen käyttäjissä?
HerjaHuiska sanoi:Kouvot-KTP pelin loppumisesta liki kaksi vuorokautta - ottelu ei vieläkään ole basket.fi:n sarjataulukossa.
gage sanoi:Miten niin ei ole? On ollut jo heti ottelun päättymisestä saakka. Muutenkin ihmettelen mitä porukka täällä valittaa, Basket.fi alkaa toimia jo aika hyvin.
Repesin aivan täydellisesti kun jutussa mainittiin venäläinen perseensuristin. ;Dmsm sanoi:Tuoreen Veikkaajan Paha paikka-osiossa kysellään Koripalloliiton viestintäpäällikkö Mika Mäkelältä Basket.fi:n ongelmista. Ja löytyypä jutusta viittaus kp.comiinkin.
Viestintäpäällikkö kertoi että nimenomaan miesten liigapeleissä on ollut ongelmia pääsyyn ollessa ylikuormitus, jonka on aiheuttanut 2500-3000 käyttäjää per kierros.
42 sanoi:Liven osalta kyseessä lienee valitettavan tyypillinen järjestelmän kapasiteetin alimitoitus. Tällä kertaa aika vahvasti. Sehän on kuitenkin periaatteessa helppo korjata. Isompaa rautaa ja paksummat piuhat. Tarvitaanko sitä liittoon vai palveluntarjoajalle, en tiedä. Voihan se olla, että viime vuodesta käyttäjämäärät on nousseet radikaalisti.
Toki käytettävyys on kärsinyt myös ulkoasusta ja sivujen asettelusta, mutta sitähän on paikkailtu koko ajan. Itse olin aluksi sitä mieltä, että vanhat sivut olivat paljon paremmat, mutta onhan tuo ero tasoittunut. Tyypillistä muutosvastarintaa.
Eiköhän tämä tästä pikku hiljaa rauhoitu myös näille "kaikki tänne mulle heti nyt"-hermoilijoille.
Shark sanoi:Kyllä tämä live jo pitäisi ruveta toimimaan moitteettomasti kun ollaan kohta ensimmäinen kierros pelattu ja alkaa toinen kiekka viikonpäästä
42 sanoi:Liven osalta kyseessä lienee valitettavan tyypillinen järjestelmän kapasiteetin alimitoitus. Tällä kertaa aika vahvasti. Sehän on kuitenkin periaatteessa helppo korjata. Isompaa rautaa ja paksummat piuhat. Tarvitaanko sitä liittoon vai palveluntarjoajalle, en tiedä. Voihan se olla, että viime vuodesta käyttäjämäärät on nousseet radikaalisti.
Toki käytettävyys on kärsinyt myös ulkoasusta ja sivujen asettelusta, mutta sitähän on paikkailtu koko ajan. Itse olin aluksi sitä mieltä, että vanhat sivut olivat paljon paremmat, mutta onhan tuo ero tasoittunut. Tyypillistä muutosvastarintaa.
Eiköhän tämä tästä pikku hiljaa rauhoitu myös näille "kaikki tänne mulle heti nyt"-hermoilijoille.