Aina voi tietysti positiivisesti ajatella ja vaikka kuvitella asiat positiivisemmiksi kuin ne ovatkaan, mutta kun pelin näki ja jotain uskoo koripallosta ymmärtävänsäkin niin vaikea on lähteä hehkuttamaan: "Hienoo suoritus - kyllä oli ihan eri ote pelissä kuin ennen - tästä se nousu varmasti lähtee!". Miksi mä tällaista paskaa kirjoittaisin kun jokainen näki ettei se ole totta? Sitäkö se positiivisuus on että valehdellaan musta valkoiseksi? Toki toivon että BC pärjäisi jatkossa paremmin kuin tähän saakkaa mutta mihin minä se uskon perustaisin? Peli ei ole parantanut, kaverivalmentajien oppeihin, osaamiseen ja auktoriteettiin (Juvosen valmennusoppien perusta taisi olla armeijassa käyty valmennuskurssi
ei ole juuri uskomista vai kuinka itse syvällisesti perustelisit että Juvonen&Kemilä tiimi jotain uutta voisi tilanteeseen tuoda? Mitä ylipäätään hyödyttää täällä koriscomissa jotain ohjeita tekemisen parantamiseksi alkaa hahmotella? Luuletko että Linnamo ja Korhonen käyvätä täältä katsomassa mitä tartis tehdä? Tai no, jos käyvät niin se selittää kyllä paljon joukkueen nykytilasta
Toivon totisesti että jokin asia pelaajien päässä naksahtaa kohdalleen ja keskinäinen yhteys ja joukkuehenki löytyy ja pelastaa loppukauden, mutta tällä hetkellä mikään ei näytä siltä että näin olisi käymässä.