Naiskatsoja
Vs: Bc-Nokia 2007-2008?
En ole uhonnut menestyksestä SM-sarjassa mitään, ei katsi laittaa sanoja toisen suuhun Rautalangasta sanottuna mielipiteeni on että paras ja reilun tapa ratkaista nousujoukkue on pelata keskinäinen sarja josta voittaja nousee liigaan. Pelaajat menee kentälle ja pelaa tosissaan tuli vastaan kuka tahansa. Jos Puhu tai Forssa on taulukossa ylimpänä niin selvä juttu, toivotan onnea ja he ovat mielestäni silloin ansainneet nousunsa. En mene itkemään heidän topikkiinsa että ette ole tarpeeksi hyviä, olette liian pienestä paikasta tai että teidän ole järkeä mennä sinne pelaamaan koska teillä ei ole rahaa. Tällä hetkellähän Forssa on mielestäni vahvimmilla nousussa kiinni mutta pelejä on paljon pelaamatta. Itse ainakin olen palloiluhallilla myös miesten peleissä niin usein kun vain pääsen enkä kiellä ettenkö toivo Nokian nousua.
mikä_meininki sanoi:Jos nousupaikka tulee, niin yleensä silloin noustaan. Ei siinä mitään. Kun Nokia viimeksi putosi SM-sarjasta joukkueen johto sanoi, että takaisin nousemisella ei ole kiirettä ja että väkisin ei heti nousua yritetä. Olisi siis parempi kysyä heiltä onko tällä hetkellä sellainen pohja koossa, että nousu olisi järkevää. Itse luulen, että tämä ei ole vielä sellainen kausi, jolla nousua "väkisin" tavoiteltaisiin.
Olet nyt jankuttanut tuota "pelikentällä pelit ratkaistaan"-höpinää useamman kerran, mutta ei se kumoa sitä tosiasiaa, että pelimiesten taso kentällä ne pelit ratkaisevat eikä SM:ssäkään pärjää millään toivotaan,toivotaan-meiningillä. Ihmeitä ei tapahdu kovin usein. Jos sinun mielestäsi PuHulle 26 pistettä kotonaan ja Forssalle 21 pistettä hävinnyt divarin tämän hetken kolmas joukkue on tarpeeksi hyvä ensi vuonna pelatakseen käytännössä samalla joukkueella SM-sarjaa menestyksekkäästi, niin se olkoon sinun mielipiteesi
En ole uhonnut menestyksestä SM-sarjassa mitään, ei katsi laittaa sanoja toisen suuhun Rautalangasta sanottuna mielipiteeni on että paras ja reilun tapa ratkaista nousujoukkue on pelata keskinäinen sarja josta voittaja nousee liigaan. Pelaajat menee kentälle ja pelaa tosissaan tuli vastaan kuka tahansa. Jos Puhu tai Forssa on taulukossa ylimpänä niin selvä juttu, toivotan onnea ja he ovat mielestäni silloin ansainneet nousunsa. En mene itkemään heidän topikkiinsa että ette ole tarpeeksi hyviä, olette liian pienestä paikasta tai että teidän ole järkeä mennä sinne pelaamaan koska teillä ei ole rahaa. Tällä hetkellähän Forssa on mielestäni vahvimmilla nousussa kiinni mutta pelejä on paljon pelaamatta. Itse ainakin olen palloiluhallilla myös miesten peleissä niin usein kun vain pääsen enkä kiellä ettenkö toivo Nokian nousua.