Herkku sanoi:Ei paljon jätkä stressaa, "mehän voitettiin se peli”
Laku1 sanoi:RKM:lle. Muistaakseni jo 90 luvun puolivälissä pelattiin erikoisluvalla, palloiluhallin kenttä on pieni, kuin pikkupyllyn persereikä (vai perseenreikä? Miettikääpä sitä.) Samaan aikaan pelaili yksi luonnonlapsi joka pääsääntöisesti makasi reenit puolapuiden vieressä hörppi viskiä ja katseli, kun muut reenaa. Tosin operoitti 25/15 30tehoilla joten antoivat olla. Alexanderin potkuissa ainoa yllätys on syy. Ei pelilliset. Tosin jatkuva myöhästely on joukkuehengen kannalta oletettavasti melko myrkkyä.
Laku1 sanoi:Samaan aikaan pelaili yksi luonnonlapsi joka pääsääntöisesti makasi reenit puolapuiden vieressä hörppi viskiä ja katseli, kun muut reenaa.
Jorkku sanoi:Tää oli kyllä niin loistava parivaljakko, että olisi mielenkiintoista nähdä, miten kaverit pärjäisivät tämän päivän Korisliigassa.
On toki, mutta on jotenkin vaikea uskoa, ettei Rutlandkin edelleen olisi kova luu. Heitto uppoaisi varmaan nytkin ja kyllä se pallokin aika hyvin hyppysissä pysyi. Joukkuepuolustus on varmaan nykyään parempaa, joten pelinjohdossa ne vaikeudet luultavasti tulisi, jos tulisi. No, onhan tämä toki myös aika paljon fyysisempää tämä peli nykyään, joten pallollisen paine olisi varmaan selvästi noita aikoja kovempi.GiveLabotheBall sanoi:Ajat ovat muuttuneet
GiveLabotheBall sanoi:Ajat ovat muuttuneet, mutta jos nyt joukkuekavereita All-American rosterissa katselee
http://basketball.realgm.com/highschool/mcdonalds/rosters/1990
niin eiköhän Cade saattaisi juuri ja juuri pärjätä
Sitä en ole kyllä kuullut, että olisi treeneissä mitään juonut, Edenissä sitten sitäkin enemmän.
Nlkke sanoi:Vähän ehkä OT tänne, mutta oli oikeasti Herrala niin paljon huonompi viime kaudella mitä tällä hetkellä ettei tuon kovempia tilastoja saanut aikaan (9min/ 1,5p / 1,2 tehokkuus) vai voiko vika olla Vidinissä (RKM mielestä vapahtajaan verrattava mies), jonka piti olla nimenomaan kova nuorten pelaajien kehittäjä? Tällä hetlellä mies pelaa 28min, tekee keskimäärin 6,8 pistettä ottelua kohden sekä tehokkuus löytyy 9.4:stä. Omasta mielestä tyylikästä katseltavaa tällä hetkellä miehen peluu ja ehdottoman hieno juttu SuomiKoriksen miehen kehitys
Ei kai asiat noinkaan yksiselitteisesti mene. Viime kaudella 9min keskimäärin kun otteluja kertyi 43.Kuuru_Piilo sanoi:Herrala ei saanut viime kaudella Nokialla mitään mahdollisuutta näyttää osaamistaan.
Kuuru_Piilo sanoi:Herrala ei saanut viime kaudella Nokialla mitään mahdollisuutta näyttää osaamistaan.
Joo itse lähdin tätä miettimään, kun itsellä muistot oli samankaltaisia. Tällä hetkellä Kotkassa aivan toisenlaista meno.Pyynikin Toivoton sanoi:Höpö höpö. Pelasi itse asiassa yllättävänkin paljon siihen nähden, että pallo poltti kädessä pahasti ja joka matsiin mahtui vähintään yksi palloiluhallin puolapuihin osunut syöttö.
Itse en muista nähneeni mieheltä myöskään yhtään koriin osunutta kaukoheittoa koko kaudella. Pekkola-henkinen raastava puolustus kyllä onnistui, mutta siihen se jäi.
Nlkke sanoi:Joo itse lähdin tätä miettimään, kun itsellä muistot oli samankaltaisia. Tällä hetkellä Kotkassa aivan toisenlaista meno.