- Viestejä
- 941
Vs: Bisons 2015-2016
Ei olla enää hetkeen oltu aiheen syrjässäkään kiinni mutta minäkin komppaan.
Yksi selkeä kehitysajatus mikä tulee mieleen on organisoidumpi toiminta seurojen kesken. Rajallisilla resursseilla kun pelataan niin mm. markkinoinnin yhtenäistäminen ja tehostaminen auttaisi taloudellisesti varmasti. Markkinointi taitaa kuitenkin olla tällä hetkellä seuroille sivussa sähelletty haitta eikä mikään toiminnan kehittämisen työkalu. Jääkiekossa Liiga hoitaa näkyvästi markkinointia, miksei meilläkin?
Koris on viihdyttävä ja vauhdikas laji, mutta nyt se pitäisi osata kertoa salin ulkopuolella oleville ihmisille.
Stone sanoi:Näin se juuri on! Katsojan valintaan tietysti vaikuttaa moni asia: pelin taso, markkinointi, lipun hinta, ystävät, ...
Jääkiekolle voi olla kateellinen, mutta lajilla on yksinkertaisesti hyvä tuote tällä hetkellä. Peleissä on yleisöä ja tunnelmaa, mediassa riittää näkyvyyttä, kansainvälisesti menestytään ja suomalaisia pelaajia pelaa maailman huipulla. Monessa muussa lajissa näin ei ole. Ei siis ihme ettei muut lajit saa näkyvyyttä.
---
Koriksella on pari erityispiirrettä muihin lajeihin nähden: jenkkejä/vahvistuksia on saatavilla halvalla ja liigatasolle päästäkseen suomalaisen pitää olla pitkä tai urheilullisesti erittäin hyvä, mieluummin kumpaakin. Etenkin ensimmäinen mahdollistaa myös pienempien paikkakuntien mukana olon liigassa (minkä gallup jo mainitsi aiemmin).
Ei olla enää hetkeen oltu aiheen syrjässäkään kiinni mutta minäkin komppaan.
Yksi selkeä kehitysajatus mikä tulee mieleen on organisoidumpi toiminta seurojen kesken. Rajallisilla resursseilla kun pelataan niin mm. markkinoinnin yhtenäistäminen ja tehostaminen auttaisi taloudellisesti varmasti. Markkinointi taitaa kuitenkin olla tällä hetkellä seuroille sivussa sähelletty haitta eikä mikään toiminnan kehittämisen työkalu. Jääkiekossa Liiga hoitaa näkyvästi markkinointia, miksei meilläkin?
Koris on viihdyttävä ja vauhdikas laji, mutta nyt se pitäisi osata kertoa salin ulkopuolella oleville ihmisille.