Koripallo.com

Buzzerbeater- selainpeli

Vs: Buzzerbeater- selainpeli

Boobie Gibson sanoi:
300 000 liian paljon? Osta jompikumpi senttereistä mitä on myynnissä
Jos alussa on rahaa 300 000. Olen pelannut 3 päivää. Arvaa vaan onko varaa ostaa 300 000 - sälli.

112 000 = uus avausviisikko tulossa. (Väliaikainen, ei vielä kunnon tähtiä.)

Hullued sanoi:
Jos alussa on rahaa 300 000. Olen pelannut 3 päivää. Arvaa vaan onko varaa ostaa 300 000 - sälli.

112 000 = uus avausviisikko tulossa. (Väliaikainen, ei vielä kunnon tähtiä.)

Et ehkä tuolla rahalla osta viittä pelaajaa, vaan ostat 2-3 hyvää pelaajaa ja sitä myötä kun rahaa karttuu, niin ostat lisää pelaajia.

bolt

Boobie Gibson sanoi:
Et ehkä tuolla rahalla osta viittä pelaajaa, vaan ostat 2-3 hyvää pelaajaa ja sitä myötä kun rahaa karttuu, niin ostat lisää pelaajia.
yksi hyvå pelaaja on 6000 kertaa parempi sijoitus kuin 10 huonoa tai keskinkertaista

bolt sanoi:
yksi hyvå pelaaja on 6000 kertaa parempi sijoitus kuin 10 huonoa tai keskinkertaista
Kai sitä aluksi täytyy saada perusrunko kasaan. Sanoin että panostan sitten, kun saadaan homma alkuun.

bolt sanoi:
Väärin mitä tasaisempi joukkue on sitä parempi tokis siellä pari tähteäkin pitää olla.

Liian monta epäonnistunutta kirjautumista. Käyttäjätilisi jäädytetään väliaikaisesti. Tuli ekalla kerralla kun yritin kirjautua.

Hullued sanoi:
Kai sitä aluksi täytyy saada perusrunko kasaan. Sanoin että panostan sitten, kun saadaan homma alkuun.

Luulsis nyt että sinulla on omasta takaa pelintekijän ja vaikka pienen laiturin paikalle heittää kohtalainen mies ja sitten ostat muille paikoille aloittajat + kymppitonnilla vaihtopelaajia (juuri draftattuja 18v jotka ei omistajalle kelvanneet)

Oon tätä pelannu muutaman kuukauden. Hyvä peli on. Joukkue Atooppinen iho.

Määki oon pari viikkoo hakannu ja hyvältä vaikuttaa ;)
joukkue DriimTiim

introduction sanoi:
Väärin mitä tasaisempi joukkue on sitä parempi tokis siellä pari tähteäkin pitää olla.
Sitä minäkin.

Boobie Gibson sanoi:
Luulsis nyt että sinulla on omasta takaa pelintekijän ja vaikka pienen laiturin paikalle heittää kohtalainen mies ja sitten ostat muille paikoille aloittajat + kymppitonnilla vaihtopelaajia (juuri draftattuja 18v jotka ei omistajalle kelvanneet)
Halvalla kun saa, niin täytyy ostaa.

Elämäni ensimmäinen Buzzerbeater - peli 80-78, tappio kotisalissa.
Alkuperäisillä pelaajilla, ei yhtään ostettua pelaajaa.

Hullued sanoi:
Elämäni ensimmäinen Buzzerbeater - peli 80-78, tappio kotisalissa.
Alkuperäisillä pelaajilla, ei yhtään ostettua pelaajaa.
Kannattas ehkä ostaa jos et ihan joka peliä halua hävitä. Mulle muuten n. 10p voitto.

LatenBosse sanoi:
Kannattas ehkä ostaa jos et ihan joka peliä halua hävitä. Mulle muuten n. 10p voitto.
Kaikki jankkaa samaa! Ei ne pelaajat tule heti, kun tarjoaa! Niissä on tietääkseni se tarjousaika, jonka jälkeen vasta saa pelaajan. Olen ostamassa 5 pelaajaa.

Hullued sanoi:
Kaikki jankkaa samaa! Ei ne pelaajat tule heti, kun tarjoaa! Niissä on tietääkseni se tarjousaika, jonka jälkeen vasta saa pelaajan. Olen ostamassa 5 pelaajaa.

Idea: Jos kaikki kokeneet buzzerbeater-konkarit jankkaavat jotain samaa ja sinun, aloittelijan, mielipiteidesi vastaista, heitä kannattaa uskoa. He saattavat tietää ja hahmottaa tämän tyyppisiä asioita sinua paremmin.

Scalabrine sanoi:
Idea: Jos kaikki kokeneet buzzerbeater-konkarit jankkaavat jotain samaa ja sinun, aloittelijan, mielipiteidesi vastaista, heitä kannattaa uskoa. He saattavat tietää ja hahmottaa tämän tyyppisiä asioita sinua paremmin.

Kato kun täällä on yhtään kokenutta BB-konkaria käyny kommentoimassa hulluedin toimintaa. Aika puuhastelijoita taitaa täällä neuvoja jakavat kaverit olla vielä itsekkin. :) Kyllä sitä voi alkuperäisilläkin pelaajilla pelejä voittaa ja nelosdivarissa varmasti tulee voittamaankin. Ehkä kannattaa kuitenkin panostaa treenaamiseen ja hankkia muutama nuori (18/19v) jollekkin pelipaikalle jota sitten alkaa kehittämään.

NaiCou sanoi:
Kato kun täällä on yhtään kokenutta BB-konkaria käyny kommentoimassa hulluedin toimintaa. Aika puuhastelijoita taitaa täällä neuvoja jakavat kaverit olla vielä itsekkin. :) Kyllä sitä voi alkuperäisilläkin pelaajilla pelejä voittaa ja nelosdivarissa varmasti tulee voittamaankin. Ehkä kannattaa kuitenkin panostaa treenaamiseen ja hankkia muutama nuori (18/19v) jollekkin pelipaikalle jota sitten alkaa kehittämään.

Hullued itse on sanonut, että original pelaajat on paskoja (tai näin ainakin muistan).
Aloitin kun kausi oli puolivälissä ja annoin mennä Alkuperäisillä pelaajilla loppukauden (metsästin hyvää draft paikkaa).
Toisella kaudella ostin heittävän takamiehen ja sentterin, tulin sarjassa about viidenneksi.
Kolmannella (toisella jos sitä puolikasta kautta ei lasketa) kaudella hankin todella hyvien draft hankintojen lisäksi Ison laiturin ja pelintekijän. Niillä miehillä noustiin kolmoseen ja tämän kauden taktiikka on säilyä sarjassa + saada hyvä draft paikka. Seuraava kausi menee todennäköisesti sarjan keskikastissa ja sitä seuraavan kauden tavoite on nousta,

Boobie Gibson sanoi:
Hullued itse on sanonut, että original pelaajat on paskoja (tai näin ainakin muistan).
Onhan ne paskoja, mutta helmiäkin löytyy ;)
Yksi lupaava 18-vuotias iso laituri on kehityksen alla.

Hullued sanoi:
Onhan ne paskoja, mutta helmiäkin löytyy ;)
Yksi lupaava 18-vuotias iso laituri on kehityksen alla.
Se sun isolaiturisi ei ole lupaava sori vaan.

Mulla on kaksi huippupelaajaa myytävänä pilkkahinnalla, hulluedille ja kaikille muille innokkaille managereille tiedoksi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.