Koripallo.com

Buzzerbeater- selainpeli

Vs: Buzzerbeater- selainpeli

introduction sanoi:
Se sun isolaiturisi ei ole lupaava sori vaan.
Lupaava on.

finger roll sanoi:
Mulla on kaksi huippupelaajaa myytävänä pilkkahinnalla, hulluedille ja kaikille muille innokkaille managereille tiedoksi.
Joukkueen nimi?

Hullued sanoi:
Lupaava on.
Jep hirveen lupaava huikeat 2 tonnia palkka ::) Usko kokeneempaa olen pelannut tätä peliä jo 4 kautta ja keskustelen päivittäin maajoukkue managerien kanssa.

introduction sanoi:
Jep hirveen lupaava huikeat 2 tonnia palkka ::) Usko kokenaampaa olen pellannut tätä peliä jo 4 kautta ja keskustele päivittäin maajoukkue managerien kanssa.
juu, olet tosi uskottava...
:)

introduction sanoi:
Jep hirveen lupaava huikeat 2 tonnia palkka ::) Usko kokenaampaa olen pellannut tätä peliä jo 4 kautta ja keskustele päivittäin maajoukkue managerien kanssa.
Ei se pojat ole palkasta kiinni! Et näe taitoja. Lupaava on varskin, jos pieni palkka. Ei mene rahaa.

finger roll sanoi:
Mulla on kaksi huippupelaajaa myytävänä pilkkahinnalla, hulluedille ja kaikille muille innokkaille managereille tiedoksi.
Tollasilla hinnoilla osta minä ainakaan. Olen 4. divarissa, pelaan ensimmäistä viikkoa. Rahaa ei ole paljon, eikä ainakaan noihin pelaajiin. Parempia löytyy halvemmalla.

finger roll sanoi:
Tollasilla hinnoilla osta minä ainakaan. Olen 4. divarissa, pelaan ensimmäistä viikkoa. Rahaa ei ole paljon, eikä ainakaan noihin pelaajiin. Parempia löytyy halvemmalla.

Minultakin löytyy laatupelaajia HALVALLA. Joukkueen nimi Boobie Gibson

Boobie Gibson sanoi:
Minultakin löytyy laatupelaajia HALVALLA. Joukkueen nimi Boobie Gibson
Kuinka monennen kerran mahdoit mainostaa:D

Minultakin löytyy yksi pelaaja, lähtöhinta 10 000.

Niin se sitten Buzzerbeater lopetti pelittämisen. Mikään ei avaudu siellä, tulee pelkkää erroria.

Boobie Gibson sanoi:
Sama täällä
Hittolainen, juuri tiukka ottelu meneillään. Siitä lähtien en päässyt takaisin, kun lähdin sieltä.

Tuolla yläkulmassa lukee, että seuraava ottelu alkaa 2min.7s päästä.
Ainakun menee nolliin lukee "Seuraa suorana", painan siitä, tulee error. Kello lähtee taas ajasta 02:07

Hullued sanoi:
Hittolainen, juuri tiukka ottelu meneillään. Siitä lähtien en päässyt takaisin, kun lähdin sieltä.

Tuolla yläkulmassa lukee, että seuraava ottelu alkaa 2min.5s päästä.
Ainakun menee nolliin lukee "Seuraa suorana", painan siitä, tulee error. Kello lähtee taas ajasta 02:05

Mulla ei pääse koko sivulle

Boobie Gibson sanoi:
Minulla pääsee vaan tuohon "joukkueen hallinta" sivulle, jossa olen, siitä ei pääse mihinkään, kun yrittää.

Kukaan ei voi kertoa paikanpäältä, kuinka paljon ottelu on? :D

Boobie Gibson sanoi:

Sama juttu täällä, mitäköhän siellä on tekeillä..?

Toimii! Mutta peli jo ohi...

VOITTO TULI!

kuka haluu ostaa mun ulkomaalaisen pf? team name kauhajoen mjkarhut

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.