Vs: Buzzerbeater- selainpeli
Lupaava on.introduction sanoi:Se sun isolaiturisi ei ole lupaava sori vaan.
Lupaava on.introduction sanoi:Se sun isolaiturisi ei ole lupaava sori vaan.
Joukkueen nimi?finger roll sanoi:Mulla on kaksi huippupelaajaa myytävänä pilkkahinnalla, hulluedille ja kaikille muille innokkaille managereille tiedoksi.
Jep hirveen lupaava huikeat 2 tonnia palkka : Usko kokeneempaa olen pelannut tätä peliä jo 4 kautta ja keskustelen päivittäin maajoukkue managerien kanssa.Hullued sanoi:Lupaava on.
juu, olet tosi uskottava...introduction sanoi:Jep hirveen lupaava huikeat 2 tonnia palkka : Usko kokenaampaa olen pellannut tätä peliä jo 4 kautta ja keskustele päivittäin maajoukkue managerien kanssa.
Ei se pojat ole palkasta kiinni! Et näe taitoja. Lupaava on varskin, jos pieni palkka. Ei mene rahaa.introduction sanoi:Jep hirveen lupaava huikeat 2 tonnia palkka : Usko kokenaampaa olen pellannut tätä peliä jo 4 kautta ja keskustele päivittäin maajoukkue managerien kanssa.
Tollasilla hinnoilla osta minä ainakaan. Olen 4. divarissa, pelaan ensimmäistä viikkoa. Rahaa ei ole paljon, eikä ainakaan noihin pelaajiin. Parempia löytyy halvemmalla.finger roll sanoi:Mulla on kaksi huippupelaajaa myytävänä pilkkahinnalla, hulluedille ja kaikille muille innokkaille managereille tiedoksi.
Tollasilla hinnoilla osta minä ainakaan. Olen 4. divarissa, pelaan ensimmäistä viikkoa. Rahaa ei ole paljon, eikä ainakaan noihin pelaajiin. Parempia löytyy halvemmalla.finger roll sanoi:Mulla on kaksi huippupelaajaa myytävänä pilkkahinnalla, hulluedille ja kaikille muille innokkaille managereille tiedoksi.
Kuinka monennen kerran mahdoit mainostaaBoobie Gibson sanoi:Minultakin löytyy laatupelaajia HALVALLA. Joukkueen nimi Boobie Gibson
Hullued sanoi:Niin se sitten Buzzerbeater lopetti pelittämisen. Mikään ei avaudu siellä, tulee pelkkää erroria.
Hittolainen, juuri tiukka ottelu meneillään. Siitä lähtien en päässyt takaisin, kun lähdin sieltä.Boobie Gibson sanoi:Sama täällä
Hullued sanoi:Hittolainen, juuri tiukka ottelu meneillään. Siitä lähtien en päässyt takaisin, kun lähdin sieltä.
Tuolla yläkulmassa lukee, että seuraava ottelu alkaa 2min.5s päästä.
Ainakun menee nolliin lukee "Seuraa suorana", painan siitä, tulee error. Kello lähtee taas ajasta 02:05
Minulla pääsee vaan tuohon "joukkueen hallinta" sivulle, jossa olen, siitä ei pääse mihinkään, kun yrittää.Boobie Gibson sanoi:Mulla ei pääse koko sivulle
Boobie Gibson sanoi:Mulla ei pääse koko sivulle
stoneddd sanoi:kuka haluu ostaa mun ulkomaalaisen pf? team name kauhajoen mjkarhut