LePyn joukkueiden valmennuksesta voidaan mun mielestä todeta, että 95-porukan valmennus on ottanut aimo harppauksen eteenpäin ja esim. supermikrojen valmennuksen tasosta puhuminen voidaan käydä muilla nurkilla (vaikka LePyn C-junnujen treenien jälkeen pukkarissa).
Sikälimikäli C-poikien sarjan voi vielä ottaa kovin tosissaan (ainakin monissa peleissä osa vanhemmista tuntuu ottavan homman melko vakavasti - kyseessä on kuitenkin loppuen lopulta pikkupoikien urheilutapahtuma), niin "analysoidaan" nyt vähäsen tuota sarjatilannetta:
Ristiinpelaamista on jo nyt taidettu nähdä aiempaa enemmän ja toivottavasti tullaan näkemään vielä loppukeväästäkin - sopivalla ristiinpelaamisella kun tuosta saadaan vielä aikamoinen soppa syntymään ja useampikin joukkue jaetulle neljännelle tilalle (mä saan mun Excelissä siihen ainakin "helposti" neljä joukkuetta eikä se edes tarvitse mitään isoja ns. yllätysvoittoja). Näyttäisi siltä, että neljälläkin tappiolla voidaan hyvin olla jaettuna neljäntenä ja sitten hieman tuuristakin riippuen (ketä sattuu osumaan myös samoille pisteille) ratkaistaneen tuo neljäs aluefinalisti. Tosin esim. ToPo ei tarvitse voittaa "kuin" Myrsky ja joku muu, niin joukkue on todennäköisesti neljäntenä kolmella tappiolla.
Veikataan kuitenkin mielenkiinnon vuoksi, että
-ToPo voittaa ainoastaan Myrskyn jäljellä olevista peleistään.
-HNMKY, WB ja PuHu pelaavat keskinäisensä ristiin.
-MaSu voittaa LePyn, mutta häviää Hongalle
Tällöin:
16p. Honka & PuHu
14p. WB / ToPo-96 (keskinäisestä pelistä riippuen)
12p. WB / ToPo-96 & ToPo & HNMKY & MaSu
Tulevana viikonloppuna erityisen mielenkiintoiset pelit:
PuHu - WB sekä LePy - MaSu
Ensimmäisen voittajan aluefinaalipaikka alkaa olla melko varma - jälkimmäisen häviäjän aluefinaalipaikka karkaa käytännössä ulottumattomiin (ellei MaSu pysty yllättämään Honkaa).