Koripallo.com

C-poikien läntinen 1. divisioona

huohhh

Vs: C-poikien läntinen 1. divisioona

muka ura 2. ja mesuca 3. ????????? oletko ihan tietonen tämän sarjan
jengeistä??

öööö

huohhh sanoi:
muka ura 2. ja mesuca 3. ????????? oletko ihan tietonen tämän sarjan
jengeistä??

no kyllä olen! ja tämä on minun mielipiteeni.

Finaalissa

Finaalissa ovat vilpas ja rapy. Vilpas voittaa finaalin 20pistettä. Rapya hehkutetaan ihan liikaa niillä on huono joukkue jos vertaa koko suomeen. Pelaan suomen 1-2parhaassa joukkueessa niin tiedän ketkä ovat suomen parhaita 94-poikia. Pyrintö, ToPo, KTP ja Tunmky

:DDDD

etkö laske vilpas 94 tohon sakkiin?? vilpas voitti tunmky jo 2x putkeen ja ktp:n scaniassa.

uran turnaus

Onko tuloksia eilisestä Kaarinan Uran turnauksesta?

Finaalissa

:DDDD sanoi:
etkö laske vilpas 94 tohon sakkiin?? vilpas voitti tunmky jo 2x putkeen ja ktp:n scaniassa.
Turulla ei pelannut Darius ja muutenkin scania meni kaikilta suomalaisilta paitsi vilppaalta hyvin. Täytyy katsoa, että jos vilpas voittaa divarin niin voi ollakin mukana listassa

Shillä lailla

Sori nyt vaan mutta vilpas oli scaniassa paras suomalainen joukkue (jos pyrintöä ei lasketa, mutta vilpas ei edes saanut pelata pyrintöä vastaan...) Veikkaan että finaalissa Vilpas ja Rapy ja ottelusta tulee tiukka...

Shillä lailla

Sitäpaitsi Turulla pelasi Darius...

Finaali

Saiskos joltai paikallaolijalta jotain raporttia matseista. Varsinkin finaali kiinnostaa mutta miksei muutkin.

Haloo

Shillä lailla sanoi:
Sori nyt vaan mutta vilpas oli scaniassa paras suomalainen joukkue (jos pyrintöä ei lasketa, mutta vilpas ei edes saanut pelata pyrintöä vastaan...) Veikkaan että finaalissa Vilpas ja Rapy ja ottelusta tulee tiukka...
Väitäkkö että vilpas ois voittanut pyrinnön. Pyrintö voitti sarjassa vilppaan 40p

Pihlajanmarjat

Finaali sanoi:
Saiskos joltai paikallaolijalta jotain raporttia matseista. Varsinkin finaali kiinnostaa mutta miksei muutkin.

Ekassa välierässä RaPy - Mesuca ei ollut mitään yllättävää, RaPy voitti hermostuneella ja nihkeällä pelillä muistaakseni seitsemällä pisteellä. Rahola sai VM:n pidettyä, mutta Mesucasta nousi (viimeinkin) muitakin pelaajia esiin.

Toisessa välierässä Vilpas - Ura oli lopputulos edellistä peliä selvempi, olisiko ollut noin 15 pinnaa, Ura tosin taisteli miehekkäästi, mutta ei voinut paremmalleen mitään.

Pronssipelissä Ura oli selkeästi Mesucan edellä joukkuepelaamisessa ja vei pronssit ansaitusti Kaarinaan.

Finaalissa RaPy johti puoliajalla 7-8 pisteellä, mutta toisella puolikkaalla Vilppaan Mikot olivat vaikeita pideltäviä, eikä Rahola saanut kolmosia(kaan) sisään. Näin kultaiset mitalit menivät oikeaan osoitteeseen.

SÖSSÖSÖÖS

Haloo sanoi:
Väitäkkö että vilpas ois voittanut pyrinnön. Pyrintö voitti sarjassa vilppaan 40p

Ei näyttäny ainakaa muita pelejä voittaneen ku ei loppupeleihi päässy mukaa... Pelasivat Vilpasta vastaan 1 Jengillä. 2 Jengin sijaan...

Haloo

SÖSSÖSÖÖS sanoi:
Ei näyttäny ainakaa muita pelejä voittaneen ku ei loppupeleihi päässy mukaa... Pelasivat Vilpasta vastaan 1 Jengillä. 2 Jengin sijaan...

Sitä just että ei ne pyrinnön ykkös jengii voittais kaa

haloo

taidat olla itse pyrinnön pelaaja?

Kylläh

haloo sanoi:
taidat olla itse pyrinnön pelaaja?

Kyllä olen ja olin vielä loukkaantunut scaniassa. 16-18 päivä just maajoukkue leiri jonne pääsi suomesta neljä 94 ja loput 93!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha

Kylläh sanoi:
Kyllä olen ja olin vielä loukkaantunut scaniassa. 16-18 päivä just maajoukkue leiri jonne pääsi suomesta neljä 94 ja loput 93!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
meni hieman leijjumisen puolelle.

voi voi

haha sanoi:
meni hieman leijjumisen puolelle.

Älä nyt ala täällä itseäsi kehua, tiedämme kaikki kuka P-94 peluri täällä kirjoittelee.

tietoa vai mitä se oli?

tarkoitin että sen viestin kirjoittajan juttu meni vähä leijjumisen puolelle!

Jätetään leijumiset ja siirrytään keskustelussa eteenpäin. Ensi kautta odotellessa hyviä leirejä ja hauskaa (pian alkavaa) kesälomaa kaikille!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.