huohhh
Vs: C-poikien läntinen 1. divisioona
muka ura 2. ja mesuca 3. ????????? oletko ihan tietonen tämän sarjan
jengeistä??
muka ura 2. ja mesuca 3. ????????? oletko ihan tietonen tämän sarjan
jengeistä??
huohhh sanoi:muka ura 2. ja mesuca 3. ????????? oletko ihan tietonen tämän sarjan
jengeistä??
Turulla ei pelannut Darius ja muutenkin scania meni kaikilta suomalaisilta paitsi vilppaalta hyvin. Täytyy katsoa, että jos vilpas voittaa divarin niin voi ollakin mukana listassa:DDDD sanoi:etkö laske vilpas 94 tohon sakkiin?? vilpas voitti tunmky jo 2x putkeen ja ktp:n scaniassa.
meniskö näin sanoi:1.Vilpas 2.RaPy 3.Ura 4.Mesuca
Väitäkkö että vilpas ois voittanut pyrinnön. Pyrintö voitti sarjassa vilppaan 40pShillä lailla sanoi:Sori nyt vaan mutta vilpas oli scaniassa paras suomalainen joukkue (jos pyrintöä ei lasketa, mutta vilpas ei edes saanut pelata pyrintöä vastaan...) Veikkaan että finaalissa Vilpas ja Rapy ja ottelusta tulee tiukka...
Finaali sanoi:Saiskos joltai paikallaolijalta jotain raporttia matseista. Varsinkin finaali kiinnostaa mutta miksei muutkin.
Haloo sanoi:Väitäkkö että vilpas ois voittanut pyrinnön. Pyrintö voitti sarjassa vilppaan 40p
SÖSSÖSÖÖS sanoi:Ei näyttäny ainakaa muita pelejä voittaneen ku ei loppupeleihi päässy mukaa... Pelasivat Vilpasta vastaan 1 Jengillä. 2 Jengin sijaan...
haloo sanoi:taidat olla itse pyrinnön pelaaja?
meni hieman leijjumisen puolelle.Kylläh sanoi:Kyllä olen ja olin vielä loukkaantunut scaniassa. 16-18 päivä just maajoukkue leiri jonne pääsi suomesta neljä 94 ja loput 93!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha sanoi:meni hieman leijjumisen puolelle.