Koripallo.com

C- Pojat

näääin

Vs: C- Pojat

On täällä suomessa oltava joku tiimi joka voittaa kipinän... tai siis ei ne aina voita! Nokiaa vastaan se oli vaa arpapeliä..

ei kipinä nyt mikään ylivoimanen ole. onnistuttiin mekin häviään vaan yhdellä pisteellä ;D

jeba

no ei suomesta kai oo vastusta kipinälle mun mielestä,ne tuntuu pelaavan vastustajan mukaan

oisac

poika 95 sanoi:
EI OLE OTTANUT, EI SAANEET KULLANNUPUT EDUSTAA HUIMAA

Oli miten oli, tulokset puhuvat puolestaan, eli hyvin näyttää joukkue pärjäävän.

nii

Eetu#6 sanoi:
ei kyllä olla. meillä on erittäin tasanen joukkue
Nokialla on tasainen joukkue nyt kun itsekin olen pelannut heitä vastaan huomasin sen.Suomessa on monta joukkuetta ketkä voivat voittaa kipinän.Kyllä se kipinän tappio tulee easterissä.

Tämä kipinän porukka on erittäin mielenkiintoinen...Mitä mieltä olette meidän seuran 95-porukasta?
Hävisivät eilen 2 melkein varmaa peliä ja siten ryssivät loppupeleihin pääsynsä.

:)

LrNMKY-96 sanoi:
Tämä kipinän porukka on erittäin mielenkiintoinen...Mitä mieltä olette meidän seuran 95-porukasta?
Hävisivät eilen 2 melkein varmaa peliä ja siten ryssivät loppupeleihin pääsynsä.

Tämä kipinän porukka on aivan voitettavissa

--juu

IVALO sanoi:
Nokia pois. Se joukkue on vain yhden VALTAVAN pelaajan varassa.
nii ja missäs joukkueessa oikee pelaat kattokaa tilastoja kipinä turnauksesta mun mielest aika tasanen

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.