sponsor
Vs: C- Pojat
Saiko Honka White kauden ekan voittonsa eilen MPH:lla kun Namika ei laita tulosta lainkaan nettiin????
Saiko Honka White kauden ekan voittonsa eilen MPH:lla kun Namika ei laita tulosta lainkaan nettiin????
Tsällenzer sanoi:Miten Lahdessa voidaan pelata SM-karsintaa siten, vierasjoukkueilla on omien otteluiden alkamisaikojen välillä vajaa 2 tuntia aikaa? Eikö säännöt kiellä tällaisen?
Tsällenzer sanoi:Miten Lahdessa voidaan pelata SM-karsintaa siten, vierasjoukkueilla on omien otteluiden alkamisaikojen välillä vajaa 2 tuntia aikaa? Eikö säännöt kiellä tällaisen?
Mä olen kuullut että Porissa on yksi kova poika joka pystyy haastamaan TuNMKY ja KTP !!!!!!!! Vai oliko se sittenkin Forssa (tai Kemi)...Läntisen suomen poikia? sanoi:Olen kuullut, että Helsingistä tulisi pari kovaa poikaa! Onko totta?? Pystyykö heidän avulla joukkueet haastamaan Tunmky tai KTP??
Itäinen suomi sanoi:Mä olen kuullut että Porissa on yksi kova poika joka pystyy haastamaan TuNMKY ja KTP !!!!!!!! Vai oliko se sittenkin Forssa (tai Kemi)...
entäs ebt eiks sekin ole aikas kova joukkue?keskinenalue sanoi:Mut eiks koris joukkuelaji...
hesus sanoi:Lahdessa voidaan tehdä ihan mitä vaan ja jos jollain on siihen jotain mussuttamista, niin sitten herra Walden liitosta sanoo, että juu näillä mennään... Ei tästä sitten tän enempää...
Kyllä siellä nyt on sivuja paranneltu, vaikkakin edelleen vaiheessa ovat: http://www.ktpkorisjuniorit.fi/The Rock sanoi:Turhautuneena Basket.fi:stä löytyvään tulostietoon (tai päivittyvän tiedon hitauteen) kävin läpi C-poikien SM-sarjaan pyrkivien 33:n joukkueen nettisivut ja niiltä löytyvän tiedon.
Alla on arvioni sivustoista seuraavilla muuttujilla mitattuna:
1. joukkueen kokoonpano (syksy 2011)
2. otteluohjelma- ja tulokset (syksy 2011)
3. joukkueen yhteystiedot (puh.nro/e-mail)
4. joukkueen kuva (max.vuoden vanha)
5. uutisia/ottelu/turnausselostuksia
KTP http://www.ktpkorisjuniorit.fi/
Ei sivuja! Melkoinen häpeä…!
Onko tässä arviot otettu suoraan sarjataulukosta, vai onko huomioitu myös joukkueiden todellisia taitotasoja ja tähän mennessä pelattuja otteluita? Esimerkiksi HyPo on jo pelannut (ja voittanut) Wartti Basket, ToPo ja Honkaa vastaan, joten jatko-ohjelma lähtökohtaisesti helpompi. Joidenkin joukkueiden sijoitus saattaa riippua paljonkin siitä, mitkä joukkueet on jo kohdattu.The Rock sanoi:Etelän syyskauden peleistä on pelattu kolmannes (25/76) ja ennakoitu viiden kärki näyttää erottuvan jo tässä vaiheessa. Siis vahvimmin tyrkyllä SM-sarjaan ovat tyrkyllä HyPo, Tapiolan Honka, Wartti, Lohja ja MuKi. Kahdesta muusta paikasta kisaavat melko tasavahvasti Namika, ToPo ja PuHu. Veikkaan, että vantaalaiset jäävät ilman sarjapaikkaa. Näin siis, mikäli ei suurempia yllätyksiä tapahtu. Jotkut yksittäiset loukkaantumisetkin saattavat sekoittaa pakkaa perinpohjaisesti.
&%¤¤&%#¤% sanoi:Onko tässä arviot otettu suoraan sarjataulukosta, vai onko huomioitu myös joukkueiden todellisia taitotasoja ja tähän mennessä pelattuja otteluita?
hesus sanoi:Viikonlopun ehkä mielenkiintoisimmat tulokset oli Wartin n. 50 pinnaa voitto MuKista ja HNMKYN ja LoUn välinen tiukka vääntö. Kuten aikaisemmissa kommenteissa on jo tullut esille, niin ei tässä nyt mitään kauheita yllätyksiä ole luvassa kevättä ajatellen, mutta ihan kivoja vääntöjä näyttäis tulevan viitaten esim tuohon edellä mainittuun namika-lohja peliin.
Tsemppiä peleihin kaikille tasapuolisesti!
viikko sanoi:Lou voitti namikan pisteellä. Mutta varmaan syksyn odotetuin peli tulee olemaan muki vs topo.