Koripallo.com

Catz 2011-2012

Vs: Catz 2011-2012

"Mie niin aina yliajattelen" -Hyvä Didi ;)

Eihän se kovin kaunista ollut yrittää vääntää paikkaa vastaan, mutta voitot lasketaan. Lukkarisen paluu loukkaantumisen jälkeen jaksaa ilahduttaa edelleenkin.

Ja sittenpä tuonne jouluisen vesisateen sekaan.
Catzilla on hyvä konsepti, jonka pelaajat ovat sisäistäneet. Mielenkiintoista seurata, miten väsyneet pelaajat jaksavat pienemmällä rosterilla seurata pelikirjaa. Tällaiset tuplapelit viikonlopun aikana valmistavat hyvin joukkueita kevään koitoksiin, jolloin henki ja ruumis pitää olla täysillä mukana joka pallossa.
Kerran vielä ja sitten ahtamaan herkkuja!

jiiri sanoi:
Ja sittenpä tuonne jouluisen vesisateen sekaan.
Catzilla on hyvä konsepti, jonka pelaajat ovat sisäistäneet. Mielenkiintoista seurata, miten väsyneet pelaajat jaksavat pienemmällä rosterilla seurata pelikirjaa. Tällaiset tuplapelit viikonlopun aikana valmistavat hyvin joukkueita kevään koitoksiin, jolloin henki ja ruumis pitää olla täysillä mukana joka pallossa.
Kerran vielä ja sitten ahtamaan herkkuja!
Olen ehkä hieman väärä henkilö analysoimaan Catzin konseptia kun olen nähnyt kaudella vain yhden pelin. Mutta ihan vaan tilastojakin seuraamalla voisi sanoa tuon konseptin nimen olevan Pounds. Kun suomalaisessa naiskoriksessa mikä tahansa kärkikastiin kuuluva joukkue saa riveihinsä Poundsin, joukkueen konsepti on kunnossa. Sen verran hyvä pelaaja kysymyksessä että sai melko heikon Honsunkin konseptin kuntoon.
Jos Dionne pysyy terveenä, Catz juhlii keväällä mestaruutta.

Mississippi sanoi:
Olen ehkä hieman väärä henkilö analysoimaan Catzin konseptia kun olen nähnyt kaudella vain yhden pelin. Mutta ihan vaan tilastojakin seuraamalla voisi sanoa tuon konseptin nimen olevan Pounds. Kun suomalaisessa naiskoriksessa mikä tahansa kärkikastiin kuuluva joukkue saa riveihinsä Poundsin, joukkueen konsepti on kunnossa. Sen verran hyvä pelaaja kysymyksessä että sai melko heikon Honsunkin konseptin kuntoon.
Ei voi olla totta! Nimittäin, että tänne kirjoittaa joku muukin. Kiitoksia siitä Missis Sippi. Kieltämättä Didi on tärkeä pelaaja, mutta se Catzin konsepti on tuli ja liike. Didi tuo joukkueelle tulivoimaa, mutta pelejä voitetaan kuitenkin sieltä puolustuksen kautta. Tänään Didin pelitilanneheitot oli 2/13 ja Catz vei Topoa 85-49, joten ei ne pisteetkään ole täysin yhden naisen varassa.
Oli varmaankin jonkinlainen ennätys Catzin hyökkäyslevyrit: 26 kpl. Puolustuspäässä niitä tuli yksi vähemmän. Kertoo varmaan paljon pelin painopisteestäkin.

Mississippi sanoi:
Olen ehkä hieman väärä henkilö analysoimaan Catzin konseptia kun olen nähnyt kaudella vain yhden pelin. Mutta ihan vaan tilastojakin seuraamalla voisi sanoa tuon konseptin nimen olevan Pounds.
En voi täysin yhtyä tähän mielipiteeseen, Catzin menestys perustuu laajaan materiaaliin josta nousee tarvittaessa kovia yksilöitä ratkaisemaan pelin yksinään. Toki Didi on hyvä ja tuo hyökkäykseen voimaa kolmosilla (jotka eivät siis viime peleissä ole oikein uponneet) ja vahvoilla ajoilla, mutta yksin Didi ei tuo Catzille sitä kirkkainta.

Btw ihmettelen suuresti jos Lenaa ei valita joulukuun pelaajaksi

Mississippi sanoi:
Itsekään en ole kuin yhden livenä nähnyt, mutta toki CatzTV:n ja Urhon välityksellä muutaman lisää.
Mielestäni Catz ei todellakaan ole pelkästään Poundsin varassa. Didi on toki iso palanen Catzin menestystä tänä syksynä, mutta kuten esim. ColdenCat totesi tuossa yläpuolella, on Lena parantanut otteitaan huimasti joulua kohden, ja näin väittäisin hänen olleen tärkeämpi pelaaja marras-joulukuun aikana kuin esim. Didi.

Toki jenkit ovat olleet myös tärkeä osa joukkuetta, vaikka se ei aina sieltä tilastoista näy. Esimerkiksi PeKaa vastaan vierasottelussa jenkit tekivät yli puolet joukkueen pisteistä ja hyvänä päivänä kaksi "ei ehkä sarjan parhaimpia amerikkalaisia" voivat voittaa kahdestaan joukkueen kuin joukkueen.

Näihin tunnelmiin, teillä siellä Lappeenrannassa on pullat erittäin hyvin uunissa. Hyvää joulua!

GoldenCat sanoi:
Btw ihmettelen suuresti jos Lenaa ei valita joulukuun pelaajaksi
Eipä tarvinnut ihmetellä, onnittelut joulukuun parhaimmalle pelaajalle ! :)

Huh! Olipas murhaava 2. jakso kisoilla. Vastustajalle vain yksi pelitilanne kori.

Ai ai Haksa!!! Paha moka! Copelandilla mahdollisuus triplatuplaan; pisteet 14, levyt 11 ja riistot 8 ja nainen pois kentältä kolme ja puoli minuuttia ennen loppua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.