Olen ehkä hieman väärä henkilö analysoimaan Catzin konseptia kun olen nähnyt kaudella vain yhden pelin. Mutta ihan vaan tilastojakin seuraamalla voisi sanoa tuon konseptin nimen olevan Pounds. Kun suomalaisessa naiskoriksessa mikä tahansa kärkikastiin kuuluva joukkue saa riveihinsä Poundsin, joukkueen konsepti on kunnossa. Sen verran hyvä pelaaja kysymyksessä että sai melko heikon Honsunkin konseptin kuntoon.jiiri sanoi:Ja sittenpä tuonne jouluisen vesisateen sekaan.
Catzilla on hyvä konsepti, jonka pelaajat ovat sisäistäneet. Mielenkiintoista seurata, miten väsyneet pelaajat jaksavat pienemmällä rosterilla seurata pelikirjaa. Tällaiset tuplapelit viikonlopun aikana valmistavat hyvin joukkueita kevään koitoksiin, jolloin henki ja ruumis pitää olla täysillä mukana joka pallossa.
Kerran vielä ja sitten ahtamaan herkkuja!
Ei voi olla totta! Nimittäin, että tänne kirjoittaa joku muukin. Kiitoksia siitä Missis Sippi. Kieltämättä Didi on tärkeä pelaaja, mutta se Catzin konsepti on tuli ja liike. Didi tuo joukkueelle tulivoimaa, mutta pelejä voitetaan kuitenkin sieltä puolustuksen kautta. Tänään Didin pelitilanneheitot oli 2/13 ja Catz vei Topoa 85-49, joten ei ne pisteetkään ole täysin yhden naisen varassa.Mississippi sanoi:Olen ehkä hieman väärä henkilö analysoimaan Catzin konseptia kun olen nähnyt kaudella vain yhden pelin. Mutta ihan vaan tilastojakin seuraamalla voisi sanoa tuon konseptin nimen olevan Pounds. Kun suomalaisessa naiskoriksessa mikä tahansa kärkikastiin kuuluva joukkue saa riveihinsä Poundsin, joukkueen konsepti on kunnossa. Sen verran hyvä pelaaja kysymyksessä että sai melko heikon Honsunkin konseptin kuntoon.
Jos Dionne pysyy terveenä, Catz juhlii keväällä mestaruutta.
En voi täysin yhtyä tähän mielipiteeseen, Catzin menestys perustuu laajaan materiaaliin josta nousee tarvittaessa kovia yksilöitä ratkaisemaan pelin yksinään. Toki Didi on hyvä ja tuo hyökkäykseen voimaa kolmosilla (jotka eivät siis viime peleissä ole oikein uponneet) ja vahvoilla ajoilla, mutta yksin Didi ei tuo Catzille sitä kirkkainta.Mississippi sanoi:Olen ehkä hieman väärä henkilö analysoimaan Catzin konseptia kun olen nähnyt kaudella vain yhden pelin. Mutta ihan vaan tilastojakin seuraamalla voisi sanoa tuon konseptin nimen olevan Pounds.
Itsekään en ole kuin yhden livenä nähnyt, mutta toki CatzTV:n ja Urhon välityksellä muutaman lisää.Mississippi sanoi:Olen ehkä hieman väärä henkilö analysoimaan Catzin konseptia kun olen nähnyt kaudella vain yhden pelin. Mutta ihan vaan tilastojakin seuraamalla voisi sanoa tuon konseptin nimen olevan Pounds. Kun suomalaisessa naiskoriksessa mikä tahansa kärkikastiin kuuluva joukkue saa riveihinsä Poundsin, joukkueen konsepti on kunnossa. Sen verran hyvä pelaaja kysymyksessä että sai melko heikon Honsunkin konseptin kuntoon.
Jos Dionne pysyy terveenä, Catz juhlii keväällä mestaruutta.
Eipä tarvinnut ihmetellä, onnittelut joulukuun parhaimmalle pelaajalle !GoldenCat sanoi:Btw ihmettelen suuresti jos Lenaa ei valita joulukuun pelaajaksi