Koripallo.com

Cavaliers - EASTERN CONFERENCE CHAMPIONS!!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Re: Cavaliers - 2005-2006

jaakko1 sanoi:
Arvasin, että siinä käy näin. Lebron on vaipunut samalle säälittävälle tasolle kuin tracymcgradyt ja kobebryantit. Kiinnostusta riittää lähinnä kolmenkymmenen heiton ottamiseen, puolustus ja kaikki muu saattaa kiinnostaa viimeisillä minuuteilla - jos silloinkaan. Onneksi on sentään Dwyane Wade, joka tekee niin paljon muutakin kuin pisteitä. High school-pelaajista tulee luusereita, se on nyt nähty kymmeniä kertoja.

Tiedätkö miten helvetin tyhmältä tämä kuulostaa? Olen sun postejas lukenut , kelpo mietteitä ja tekstejä , mutta tämä on ehkä tyhmin veto vähään aikaan. Siis wtf?

Tracy viime kaudella sulki Dirkin pleijareissa täysin. Ei ole hänen vikansa jos muu joukkue ei pelannut yhtä vakuuttavasti.Kaudella puolustuspelaaminen oli myös enemmän kuin ok. Kobe taasen on uransa aikana monta kertaa on näyttänyt taitonsa ja todistanut itsensä kentän molemmissa päissä.Sitten on tietenkin "luuseri" KG (hän on myös HS pelaaja) joka on liigan parhaimpia puolustajia omalla pelipaikallaan.

Dwyane tekee niin paljon muutakin... Kuten viime yön 10 menetystä? Wade ei ole sen parempi puolustava pelaaja kuin tracymäkgrädyt tai kobebryantit. Hienot statsit -- annettakoon. Mites se Heatin rekordi? 2-3?

Philly-Cleveland

Onko kukaan nähnyt viime yön Philly-Cleveland-matsia? Jos on niin kirjoitelkaahan jotain raporttia, oliko tasoltaan hyvä matsi? Koreja ainakin riitti. Lebronilta boxscoren perusteella kauden paras matsi, miten on? Allenilta ilmeisesti aika peruspeli?

Parahin dynasty. Kuinka monta mestaruutta high school -pelaajat ovat saaneet? Kuinka hyvin high school -pelaajien joukkueet ovat menestyneet playoffseissa? Seuraa vielä kymmenen vuotta koripalloa, niin käydään tämä keskustelu uudestaan. Mitä voittajiin ja luusereihin tulee, niin menestyminen on paljon kaikkea muuta kuin omat tilastosarakkeet.

Dwyane Wade on valovuoden edellä mainostamiasi pelaajia. Hän on voittaja, joka menestyy kaikilla tasoilla. Fanita sinä vaan teinisensaatioitasi, minä arvostan pelaajia, jotka voittavat mestaruuksia.

jaakko1 sanoi:
Parahin dynasty. Kuinka monta mestaruutta high school -pelaajat ovat saaneet? Kuinka hyvin high school -pelaajien joukkueet ovat menestyneet playoffseissa? Seuraa vielä kymmenen vuotta koripalloa, niin käydään tämä keskustelu uudestaan. Mitä voittajiin ja luusereihin tulee, niin menestyminen on paljon kaikkea muuta kuin omat tilastosarakkeet.

Dwyane Wade on valovuoden edellä mainostamiasi pelaajia. Hän on voittaja, joka menestyy kaikilla tasoilla. Fanita sinä vaan teinisensaatioitasi, minä arvostan pelaajia, jotka voittavat mestaruuksia.
jos oikein muistan niin eikös kobella ole 3 mestaruutta?

name on di

tekijä sanoi:
jos oikein muistan niin eikös kobella ole 3 mestaruutta?
voihan vittu. Kukakohan oli joukkueen first option ja liideri? Piti mennä tämänkin topicin sitten tähän :-X

Tracy "first-round exit" McGrady
Jermaine "first-round exit" O'Neal
Kevin "no postseason" Garnett
Dwight "no postseason" Howard
Kobe "no postseason" Bryant

Pysyn sanojeni takana. Lukiopelaajat ain't shit. Menestystä tulee vain, jos ympärillä on superhyviä pelaajia (vrt. Stoudemire). Pitääkö vääntää vielä kovempaa sitä rautalankaa. Voin kaivella tuhat esimerkkiä, kuinka ex. lukiotähtien joukkueet ovat "yllättäen" tippuneet ekalla kierroksella - jos ylipäätään ovat päässeet pudotuspeleihin. Miten tämä keskustelu sitten liittyy Cavaliersiin? No siten, että Lebron Jamesilla on kaikki edellytykset kehittyä ensimmäiseksi lukiosta pompanneeksi johtajaksi ja voittajaksi. Tällä kaudella hän on keskittynyt liikaa pisteidentekemiseen ja samalla tavalla metsään ovat menneet mcgradyt ja bryantit.

Pystyykö Cavaliersit voittamaan Jamesin johdolla myös keväällä? Tämä on nyt SE tärkein kysymys. Minä väitän, että nykyisellä meiningillä ei voi.

the truth

jaakko1 sanoi:

Amen

jaakko1 sanoi:
Pystyykö Cavaliersit voittamaan Jamesin johdolla myös keväällä? Tämä on nyt SE tärkein kysymys. Minä väitän, että nykyisellä meiningillä ei voi.
Kauden alku ja vähentyneet syöttö- ja ribarimäärät viittaavat ainakin siihen että LeBronin ei tarvitse tehdä niin paljon itse..19fga/peli ei kyllä ole paljon kun katsoo Koben ja AIn vastaavaa riviä, mutta prosentit kyllä ovat hyviä. Itse en pidä LeBronia johtajana. Hän on sen tyyppinen että kun pitäisi kerätä joukkue yhteen niin hän vetää itsensä irti ja yrittää itse ratkaista. En ole kovin montaa peliä nähnyt mutta niissä on käynyt aina näin.

Jaakko kullalle

jaakko1 sanoi:

Katsotaan asiaa uudestaan kun DWadelta lähtee puolet supporting castista pois. Ei hän ole tavallista kummoisempi kuolevainen hänkään, on vain ollut onni pelata ensin idässä ja sitten ison veikan kanssa. Loistava pelaaja, sitä ei voi kieltää, mutta ei hän mikään ihmemies ole. Nyt on hänen aikansa olla Bryantina tai Hardawayna, näistä edellinen voitti kolme mestaruutta, jälkimmäisen kanssa mentiin finaaleihin. Sittenhän nähdään kun kaveri saavuttaa prime aikansa, mihin hän todella pystyy. Ja tiedä sitä onko enään silloin edes Miamissa...

jaakko1 sanoi:

Mitäs se Wade on sitten voittanut?

Mestaruuksia? :nauraa:

wadewade

jaakko1 sanoi:

Niin, Miami hävisi Torontolle 23p, joukkueelle jonka record on nyt 1-9! Tämä "voittaja"-Wade otti vaatimattomat 29 heittoyritystä..

wadewade sanoi:
Niin, Miami hävisi Torontolle 23p, joukkueelle jonka record on nyt 1-9! Tämä "voittaja"-Wade otti vaatimattomat 29 heittoyritystä..

Noh noh...

Wade on pelannut ehkäpä koko liigan parasta all-around peliä. Aivan hullut tilastot...propsit siitä.

Tänäänkin taisi heittää sen 50%? ja 8 levaria sekä 9 syöttöä? Annetaan Wadelle kunnia silloin kun se hänelle kuuluu -- hän pelaa aivan mieletöntä koripalloa!

Respect!

MiamiMan

wade ottaa pääosin hyviä ratkaisuja. LeBron ottaa enemmän vaikeita heitoja ym. Ja leBronin tilastot ovat tippuneet... Joko mies vaipuu unohduksiin... Ei kannata dynasty keskittyä yksittäisiin peleihin.

MiamiMan sanoi:
wade ottaa pääosin hyviä ratkaisuja.

Wade ottaa samanlaisia ratkaisuja kuin monet muutkin. Ei hän ole minun silmissäni mitenkään erityisen loistavasti heittovalikoimansa puolesta pelannut. Paljon korilleajoa-->vapareita tai helppoja koreja. Siksi miehen FG% on sen verran korkea. Hypäri on parantunut viime vuodesta , mutta on edelleen aika heikko.

LeBron ottaa enemmän vaikeita heitoja ym. Ja leBronin tilastot ovat tippuneet... Joko mies vaipuu unohduksiin...

LeBron ottaa vaikeita heittoja? Hänhän saa enimmäkseen pisteensä donkeista ja lay-upeista a.k.a "tehokasta koripalloa". Oletko edes katsonut Cavsin pelejä? En sääti Bronia' mistään. Mahtava pelaaja ja tämän hetken ylivoimaisesti parasta palloa pelaava winger.

Ei kannata dynasty keskittyä yksittäisiin peleihin.

Kuin? Siis mitä tarkoitat?

Aika kaivaa tämä topicci naftaliinista. Ilmeisesti paikalla käy harvoin Cavaliers-faneja kun tähän harvemmin postaillaan mitään. Eilen Cleveland katkaisi 3 pelin tappioputken kotivoitolla Carmelon Denveristä. Melo heitti uraennätyksen 42pts. edellisessä pelissä mutta saatiin nyt aika hyvin pidettyä aisoissa (heitot 8/23, 23pts). Lebron tutun vakuuttava hyökkäyspäässä: 26/4/9, 11/18, mutta nyt hän sai kaivattua apua muilta (Damon Jones ja Donyell Marshall, ym.), toisin kuin esim. Atlantaa ja Milwaukeeta vastaan.

Toivottavasti tästä lähtee Cavsin voittoputki käyntiin. Iso takaisku jos Bronin vamma osoittautuu vakavammaksi.

Hughes poissa 6-8 viikkoa, ellei sitä jo jossain lue.

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2280593

Mr. Mef sanoi:
Hughes poissa 6-8 viikkoa, ellei sitä jo jossain lue.

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2280593
Aijai, murtunut sormi. Taas loukkaantui pelaaja, kuinka paljon näitä oikeen tulee tällä kaudella, ja vielä todella tärkeä Cavsille.

.jfqaw

niin kuinka pitkän sopimuksen cavs on tehnyt lebronin kanssa... milloin loppuu?

.jfqaw sanoi:
niin kuinka pitkän sopimuksen cavs on tehnyt lebronin kanssa... milloin loppuu?

Kaksi kautta jäljellä tämän jälkeen.

Status
Viestiketju on suljettu.