B MORE sanoi:No mitä luulette tuleeko lebronista kuin jordan ja pysyy samassa jengissä vai vaihtuuko jengi samaa vauhtia kuin sukat?
Hillomunkki sanoi:eti mikä tahansa Carterin donkki ja jos löydät yhenkin ilman askelia niin saat 2 pluusapistettä,,jos niitä voisin sulle antaa.
Se on nBA...what is traveling??
Hillomunkki sanoi:eti mikä tahansa Carterin donkki ja jos löydät yhenkin ilman askelia niin saat 2 pluusapistettä,,jos niitä voisin sulle antaa.
Jos LB ei edes vielä ole niissä lukemissa niin tuskin hän yltäisi niihin vaikka pelaisi koko loppu kauden samoja minuutteja. LeBronin tämän hetken kunto on todella kova. Viim 3 peliä 39.3/6.0/5.7 ja viim 6 35.2/7.7/6.8. Harmi että Hughesin loukkaantuminen pilasi koko joukkueen kauden. Miami olisi ollut kaadettavissa ja jopa Detroit parhaalla kokoonpanolla.Juicy sanoi:ettei hän luultavasti siksi yllä 30-7-7-sarjaan, jonka ovat nba:n historiassa saavuttaneet tietääkseni vain Oscar Robertson viidesti ja MJ kerran. Korjatkaa jos löytyy muita.
Mr. Mef sanoi:Jos LB ei edes vielä ole niissä lukemissa niin tuskin hän yltäisi niihin vaikka pelaisi koko loppu kauden samoja minuutteja.
Eikä David Sternkaan.GheorgheMuresan sanoi:En pitäisi sitä ihmeenä, jos Detroit sortuisi Clevelandia vastaan.
Homer sanoi:Eikä David Sternkaan.
Toi on aika paskaa että Vinceä rupeet dissaamaan!! Vilkasepa sitä Losin keltapaitasta numeroa 8! That´s what I call travelling!! Mr.kobe "lets rape some schoolgirls" bryant kipittää pallo kainalossa kolme askelta ennen ku pistää sen maahan.. Vilkaiskaapa NBA TV countdownia pari viikkoa taaksepäin.. Se missä kobesteri passaa jalkojen välistä pallon Smush Parkerille, sitoo vastustajan ja Smush täräyttää pallon alaspäin.. Ennen tota passia ottaa törkeimmät askeleet, mitkä oon koskaan nähny! Oikeesti ainakin kolme askelta, ehkä neljä tai viisikin.. (siis ennen pallon pomputtamista)Hillomunkki sanoi:eti mikä tahansa Carterin donkki ja jos löydät yhenkin ilman askelia niin saat 2 pluusapistettä,,jos niitä voisin sulle antaa.
yeah right sanoi:Toi on aika paskaa että Vinceä rupeet dissaamaan!! Vilkasepa sitä Losin keltapaitasta numeroa 8! That´s what I call travelling!! Mr.kobe "lets rape some schoolgirls" bryant kipittää pallo kainalossa kolme askelta ennen ku pistää sen maahan.. Vilkaiskaapa NBA TV countdownia pari viikkoa taaksepäin.. Se missä kobesteri passaa jalkojen välistä pallon Smush Parkerille, sitoo vastustajan ja Smush täräyttää pallon alaspäin.. Ennen tota passia ottaa törkeimmät askeleet, mitkä oon koskaan nähny! Oikeesti ainakin kolme askelta, ehkä neljä tai viisikin.. (siis ennen pallon pomputtamista)
Ootteko muuten kokeillu, kuinka nopea eka askel teillä ois (NBA sääntöjen mukaan)?? Helpottaa aika paljon jos ei tarvi pistää palloa maahan ennen ku on nostanu tukijalan ilmaan.. Believe it or not..
Maybe I will maybe I will... Mihis oot oikeen hävinny, ku ei oo kuulunu koko päivään mitään susta?! Pelkäsin että oot miettiny jo pääsi puhki.. Mut sit toi jäätävä kommentti onneks pelasti mun päivän!dynastY sanoi:Yeah!!! You show them!!!
dyny sanoi:Maybe I will maybe I will... Mihis oot oikeen hävinny, ku ei oo kuulunu koko päivään mitään susta?! Pelkäsin että oot miettiny jo pääsi puhki.. Mut sit toi jäätävä kommentti onneks pelasti mun päivän!
Elän sun kirjotuksilla!
-dynyfani ;D
DannyGranger33 sanoi:Mitä ihmiset täällä ajattelee siitä onko mahdollista, että Shannon Brown saisi lunastettua Cavaliersissa jo täälä kaudella aloittavan takamiehen paikan? Itsehän pidän sitä itsestäänselvyytenä, vaikka hän Gilbert Arenasin tavoin pelasikin SG paikkaa koko yliopisto aikansa. Alkukausi menee varmasti totuttelussa uuteen pelipaikkaan Snown back-uppina, mutta olen varma, että jo allstarbreikin alla Brown on syrjäyttänyt Snown.
En pysty kuitenkaan SB-fanina sanomaan puolueetonta kantaa tähän ja toivoisin, että jollakin muulla SB:n ja Snown pelejä seuranneella sellainen saattaisi löytyä..