Vs: Chicago Bulls 2013 - 2014: Ihan sama.
Mä en taas millään jaksa uskoa, että Lance lähtisi Indianasta mihinkään. Mies on päässyt nyt parhaaseen mahdolliseen tilanteeseen ja Larri tulee pakottamaan miehen jäämään. Ei tule liikkumaan.
Dreier sanoi:Olet varmaan ihan oikeassa. Ehkä tosiaan Rosen varjossa pelaamista suurempi pelote kenelle tahansa vapaaherralle on se, että pelaaja luulee tulevansa contenderiin mutta joutuukin samanlaisen trainwreckin kyytiin kuin mitä Bulls tällä kaudella on (olkoonkin että vinstejä on edelleen tullut idän paskasakkeja vastaan).
Mitä Sal-serkun postaukseen ja varsinaisiin vapaaherroihin tulee, niin täytyy tunnustaa etten ole seurannut tilannetta sen tarkemmin. Tuskinpa tuolta tosiaan mitään tähtipelaajia on ainakaan ensi kesänä tulossa (paitsi hei! Dengin sopimus on päättymässä!). Jollen nyt erehdy niin ainakin Lance Stephensonin nimi on pomppinut esiin Bulls-foorumien spekuloinneissa, ja vaikka kaverin peliäly on jokseenkin kolmivuotiaan tasolla, niin minä ainakin ottaisin Lancen sata kertaa mieluummin kuin Melon.
Mä en taas millään jaksa uskoa, että Lance lähtisi Indianasta mihinkään. Mies on päässyt nyt parhaaseen mahdolliseen tilanteeseen ja Larri tulee pakottamaan miehen jäämään. Ei tule liikkumaan.