Tai miksei oteta samatien kaikkia pelejä pois paitsi se jossa se heitti kaikki ohi? Silloin mun matematiikalla Laten heittoprosentti on nolla?
Ok.
Tai miksei oteta samatien kaikkia pelejä pois paitsi se jossa se heitti kaikki ohi? Silloin mun matematiikalla Laten heittoprosentti on nolla?
Näin mäkin sen koen.Paahaa pelkään, että Laurin heittotekniikka on vähän niin kuin pakko rakentaa vielä kerran uusiksi, jotta flirttailu 40% kolkkitarkkuudella uuden pallon kanssa voisi joskus olla vielä mahdollista. Parannuksia voisi siten odotella aikaisintaan ensi kaudelle.
Onneksi Lauri näytti saaneen hieman itseluottamusbuustia ja päättäväisyyttä hyökkäyspään korinaluspelaamiseensa Toronto-pelin onnistumisista. Heittolukko ei näytä minkäänlaisia avautumisen merkkejä, joten nyt Lauri on pakotettu monipuolistamaan hyökkäyspeliään. Tämä slumppi saattaa parhaassa tapauksessa kääntyä vielä voitoksi tulevilla kausilla. Näin ainakan kovasti toivon.
Näin mäkin sen koen.
Heitosta mun amatöörin silmäni sanoo että jalat mukaan. Ei tarttis kiskasta niin voimalla.
Näin mäkin sen koen.
Heitosta mun amatöörin silmäni sanoo että jalat mukaan. Ei tarttis kiskasta niin voimalla.
Markkanen on selkeästi yrittänyt poistaa heitosta kaikki ylimääräiset liikkuvat osat. Tavallaan järkevä perusidea, mutta samalla on kadonnut rytmi kokonaan.
Koripallon hyppyheittoa ei voi typistää pelkäksi kädenliikkeeksi.
Täytyy myöntää, että jos joku olisi muutama viikko sitten sanonut, että Dean Motha Fucking Wade olisi ratkaisemassa tasaista peliä Markkasen seuratessa penkillä, niin en olisi uskonut.
Ainoa asia, jossa Markkasella on tällä hetkellä pientä etua Wadeen nähden, on rymistely korin alla. Ja sekin liittyy puhtaasti kokoon. Wade on parempi heittäjä ja pallonkäsittelijä, nopeampi, kimmoisampi sekä myös kovempi kaarella puolustaja ja syöttäjä.
Kun Allen palaa kehiin ja Laurin on aika siirtyä taas enemmän kaarelle, valmennusjohto alkanee kysyä ihan tosissaan, kannattaako aloitusviisikossa olla Lauri vai Wade.
Rubio ACL ja kausi ohi.
Lottolappua tuskin on luvassa koska Cavseilla on helpoin loppukausi kaikista joukkueista. Todennäköisesti playarit ja ekalla kierroksella ulos. Ellei sitten tule vastaan joukkue joka vaan matchaa todella huonosti cavsia vastaan.Jos loppukauden pelit menevät sen takia aivan vihkoon, niin lohdutuksena luvassa on joko lottolappu tai pleijarinomaista kokemusta play-in pelien muodossa + monipuolisempia ja itsensä ja rajansa paremmin tuntevia pelaajanalkuja.
No nyt voi kyllä sanoa suoraan että voi pa$ka.
Rondo myös tulossa ESPN:n mukaanTakamies ongelmaan Cavs käytännössä tarvitsisi backup pelaajan, koska Garland ja Okoro tulevat olemaan avauksessa. Dragic voisi olla mukava, mutta jos hän ei halua pelata Torontossa niin onko Cavs yhtään sen parempi optio? Arci takaisin viemään Lauria kohta suuruutta?
Viimeisinpien huhujen mukaan ovat kuitenkin yrittämässä kaivaa Rondoa Lakersistä.