Jep jep... Niin se vaan tuli totaalinen kiinnostuksen lopahdus ennen kymmentä peliä ja juuri lähti viesti NBA.comiin, jossa peruutin kuukaudeksi ottamani Cavsin leaguepassin: "no free months, just cancel it!".
Laurin NBA-ura laskee kuin lehmän häntä. Toki sama on 90% NBA-pelaajista, kun tulosta ei tule.
"They want me to be more than just a one dimensional player", L. Markkanen.
Just joo. Miten voi sanat ja todellisuus olla niin kaukana toisistaan? Laurilla ei ole Cavsin hyökkäyksessä mitään, siis ei mitään muuta roolia, kun seisoa nurkassa ja levittää peliä. No joo, ehkä ensimmäisissä peleissä oli, kun sai osallistua p&r-peleihin, mutta ilmeisesti tulosta ei tullut ja nyt on paikka lukittu nurkassa. Kukaan ei löydä Markkasta eikä hän tee itseään millään tavalla pelattavaksi. Syöttöjä ei tule edes Rubiolta, jonka fantastista syöttötyöskentelyä ollaan kehuttu joka tuutissa. (Sivuhuomio: Omasta mielestäni Rubiolla on ollut oman heittopaikan löytäminen aika tärkeää alkukaudesta. Ja hienoa, että on sen ymmärtänyt. Lauri ei sitä varmaan koskaan tule ymmärtämään, siltä se valitettavasti vaikuttaa.)
Ei tätä Cavsin pelleilyä pysty katsomaan, jos on ennakko-odotuksia, että Lauri tekee 20+ pistettä per peli ja on joukkueen edes kolmen tärkeimmän hyökkäysoption joukossa. Jos ennakko-odotukset on, että Lauri on yhdessä NBA:n paskimmista joukkueista nurkassa seisova pelin levittäjä, niin sittenhän tätä varmaan voi katsoa. Mutta on minulla muutakin tekemistä.
Lauri aloitti uransa raketin lailla, mutta niin se lento vaan loppui lyhyeen kuin kanan lento ja turha toivoa, että mitään uutta nousua olisi enää luvassa. Laurin (suomalaisella) mindsetillä näyttää, että ajautuu ulos tärkeimpien pelaajaroolien joukosta joukkueessa kuin joukkueessa. Jos Lauri osoitat minun olevan väärässä, niin hyppään mielelläni bandwagoniin uudellenn!
Osoittakaa joku minua viisaampi, että olen täysin väärässä tässä analyysissa?
Neljä vuotta tuli lähes kaikki pelit katsottua, mutta nyt se näyttää olevan ohitse.
Paska fiilis. Kiitos, että sain sen tänne purkaa.