Vs: Dallas Mavericks 2011-2012: Winning back-to-back, baby!!!
JoKaFan sanoi:
Jeps... Jotain tarttis tehdä. Ei siihen riitä Haywoodin ja Westin paluu.
Mavsin peli näytti hetken ihan kivalta, kun nuo kaverit olivat vielä mukana kokoonpanossa. Jos pleijareissa on tarkoitus jättää minkäänlaisia jälkiä, vanhan veteraanijoukkueen on saatava joukkuepeli toimimaan, mikä edellyttää jatkuvuutta ja yhteenhitsautumista. Kehityksen on tultava joukkueen olemassaolevasta materiaalista, joka on vanhaa ja jäykkää, mutta tästä kaikesta huolimatta äärettömän lahjakasta.
JoKaFan sanoi:
Olen valmis treidaamaan Odomin, Jonesin ja Beauboisin.
Noilla pelimerkeillä ei kyllä mitään sateentekijöitä irtoa kaikkien joukkueiden odotellessa Dwight Howardin tilanteen selkiytymistä. En usko minkään joukkueen heittävän tässä vaiheessa laatupelaajia pöydälle saadakseen ketään em. kolmikosta. Varsinkaan, jos kelpuutettavien pelaajien soppareiden täytyy olla päättyviä, jotta Mavsin ruuti pysyy kuivana Dwight-Deron -markkinoille.
(Chris Kamanista on tosin ollut jotain huhuilua, mutta nekin taisivat perustua buy outin mahdollisuuteen.)
JoKaFan sanoi:
Itse asiassa olisin valmis tuohon Hollingerin ehdottamaan Odom/Diaw-treidiin. Diaw pystyy pelaamaan ajoittain sentterinä ja Dallasin kaltaisessa contender-joukkueessa tuskin kiukuttelisi (, kun on vielä ainakin yksi maanmies joukkueessakin). Lisäksi isoksi mieheksi erinomainen syöttäjä. Uskoisin, että sulautuisi paremmin porukkaan kuin karkki-Lamar.
Diaw ei luultavasti toisi pöydälle yhtään sen enempää kuin Odomkaan. Odomin upside on sen sijaan huomattavasti korkeampi: jossain tähän asti nähdyn laahustamisen takana on todella lahjakas ja taitava pelaaja, joka täytyisi vain saada heräteltyä...
JoKaFan sanoi:
Sitten joku tyyliin Beaubois ja Jones/Klay Thompson-treidi ja vapautuvalle rosteripaikalle joku vetsku loppukaudeksi mallia James Posey...
Klay Thompson ei todellakaan ole sellainen sateentekijä, että Mavsin kannattaisi itse upottaa (teoreettinen) Dwight-Deron -unelmansa hänen takiaan. En ylipäätäänkään usko, että Beaubois-Jones -paketilla irtoaa niin kovia pelaajia, että Mavs yhtäkkiä muuttuisi merkittäväksi contenderiksi.