Koripallo.com

Drunken Kakkosnikki presentes: Downfall of Lakers, Glory Hunters, Säk & Raper

Status
Viestiketju on suljettu.
Re:Tässä seuraamme Lakers "dynastian" romahtamista

Jos Kobe todella raiskasi sen tytön toivotko sinä että hän pääsee silti vapaalle jalalle?
Kyllä.
Mun periaatteisiin kuuluu useimmissa tapauksissa seuraava lause:
In criminal justice, rehabilitation should be more important than punishment.

Varsin outo sulla tuo ajatusmaailma...

Oisko sopiva rehab vaikka semmonen et pistettäis linnaan, jossa sitten vanhemmat kundit ottaisivat Koben pojakseen ja panisivat tätä väkisin perseeseen? Oikeastaan kuulostaa hyvältä (ei silleen :eek: ) vaan noin niiku rangaistuksen puolesta.

Noh, naisten hyväksikäyttäjillä on vähän oudot ajatukset, U know who u are...

ei

mr.la älä kirjoita enään yhtään viestiä.
sinulla on maaginen määrä viestejä.
jos kirjoitat vielä yhdenkin viestin sinun viestiesi sisällöt ovat yhtä jermaine fanin kanssa. (jotka ovat järjettömiä)

ei

ei sanoi:
jos kirjoitat vielä yhdenkin viestin sinun viestiesi sisällöt ovat yhtä jermaine fanin kanssa. (jotka ovat järjettömiä)
ja tämän tasoisia ne eivät tietenkään vieä ole...

No eipä nyt liioitella. Jermaniac Fan aka PacerBlade ;) heitti aika heikkoa settiä. Yritin etsiä sitä sikahyvää uutta forum-topikkia, mut kaveri oli vähän editoinu :mad:

http://www.koripallo.com/forum/index.php?board=8;action=display;threadid=5087

Mitä muuten tapahtui toiselle suurelle Lakers-fanille, Jack Nicholsonille? Viihtyi kanssamme muutaman päivän spämmäten pahemmin kuin minä! Vai eikö Mr.LA jaksanut enää pitää omaa kakkosnikkiään?

FEE KOBE!

Mr.L.A, joko tajusit, vai ootko tosiaan noin kielitaidoton ääliö?

Tajusin kyllä palkitsemisen, mutta oletin sulta kirjoitusvirhettä, kuten tavallista.

eli et sitten tajunnut... ;D no sitä saattoi kyllä odottaakin. moi.

ei

Mr. L.A sanoi:
mr.la älä kirjoita enään yhtään viestiä.
sinulla on maaginen määrä viestejä.
--------------------------------------------------------------------------------------
Tajusin kyllä palkitsemisen, mutta oletin sulta kirjoitusvirhettä, kuten tavallista.

oliko tämä sen arvoista

Mr. L.A sanoi:
Jos Kobe todella raiskasi sen tytön toivotko sinä että hän pääsee silti vapaalle jalalle?
Kyllä.

Tuollaisten ajatusmallien kanssa on aina kiva nähdä päteekö tuo vielä silloinkin kun tapaus osuu lähemmäs omaa kotipesää (tai johonkin muuhun kuin siihen omaan idoliin). Uskotaan nyt kuitenkin kun noin sanot.

RealKlaben sanoi:

Pähkäilin pitkän tovin muuten tuon kanssa. Fee on tietenkin sanana oikein, mutta minun mielessäni se kääntyisi käskynä muotoon 'Fine Kobe'. Voi kyllä olla, että olen nyt täysin pihalla.

Geezer sanoi:
RealKlaben sanoi:

Pähkäilin pitkän tovin muuten tuon kanssa. Fee on tietenkin sanana oikein, mutta minun mielessäni se kääntyisi käskynä muotoon 'Fine Kobe'. Voi kyllä olla, että olen nyt täysin pihalla.
Minullakin tuli tuo Fine Kobe mieleen, mutta harva arvaa kuinka monimutkainen ihmismieli voi parhaimillaan olla.

Bubbachuck sanoi:
harva arvaa kuinka monimutkainen ihmismieli voi parhaimillaan olla.

Ei mitään mitä alkoholi ei suoristaisi!

el_Diablo

fee kobe!

"Tajusin kyllä palkitsemisen, mutta oletin sulta kirjoitusvirhettä, kuten tavallista. "

tässä aletaan olla selvästi jo jollain ylemmällä keskustelun tasolla, tai sitten me kaikki olemme jossain piilokamerassa...

olisiko mr. LA samaa muuten samaa mieltä tuosta rehabilitoinnista, ompa muuten hiano sana, en meinannut osata kirjoittaa sitä -> olen siis viisas kun käytän sitä, jos joku raiskaisi sinut?

opo95847

Mr. LA nyt sulla on kyllä vähän nyt lähteny toi Kobe-rakkautesi hanskasta. Mieti ensi kerralla mitä kirjoitat ennen kuin sen tänne kirjoitat.

dadagd

Geezer sanoi:
Mr. L.A sanoi:
Kyllä.

Tuollaisten ajatusmallien kanssa on aina kiva nähdä päteekö tuo vielä silloinkin kun tapaus osuu lähemmäs omaa kotipesää (tai johonkin muuhun kuin siihen omaan idoliin). Uskotaan nyt kuitenkin kun noin sanot.

Mullekin tuli tämä mieleen. no mutta vahva on Mr. LA:n Lakers faneus =))))))))))9

hela ja virhe

onko jollain tullut joskus mieleen että mitä tekisi jos joutuisi kasvokkain kinastelemaan tämän fiksun mr.La:n kanssa. pakko tunnustaa että mun psyyke ei riittäisi...

NY KNICKS

hela ja virhe sanoi:
onko jollain tullut joskus mieleen että mitä tekisi jos joutuisi kasvokkain kinastelemaan tämän fiksun mr.La:n kanssa. pakko tunnustaa että mun psyyke ei riittäisi...
pakko tunnustaa, mun pokka ei riittäisi...

Status
Viestiketju on suljettu.