Katos, Betan kautta näkyy...kiitos.Täällä ainakin Chromella ja tuolta Sport Betasta toimii ihan ok: Sport - Elisa Viihde
Onko sportbeta nurin?
Vai "eikö vaan toimi minulla johtuen laitteistani" kuten elisavitsin aspan vastaukset jokaiseen ongelmaan.
Mulla ei päätteen kautta näy futis, mutta telkkarista näkyy.
Halpatuotannolla ei voi odottaa huippukuvausta usealla kameralla, eikä jokaiselta paikkakunnalta löydy huippuselostajaa. Tämä on ymmärrettävää.
Aika ikävää on silti kuunnella Katajan kotipeleissä erotuomareiden arvostelua silloin, kun kotijoukkueella ei mene parhaimmalla mahdollisella tavalla.
Onneksi kaikilla muilla paikkakunnilla on niin loistavaa. Onnea!
Fanseatilla on aiemmin koettu sellaista, että muutaman kilometrin säteellä asuvat, samaa tukiasemaa kuuntelevat, ovat saaneet erilaista kuuluvuutta samaa peliä katsellessa, ensimmäisellä pätkinyt ja toisella tullut loistavasti. Toisella kertaa samat katselijat ovat huomanneet rooliensa vaihtuneen ja ensimmäisen lähetys on toiminut katkotta ja toinen on kokenut katkonaista ohjelmaa.Kyllä kova ikävä on fanseatin lähetyksiä. Eilinen Vilppaan peli kisiksellä ei toiminut Elisa Viihde sovelluksella ollenkaan, kun taas netistä Elisan sivuilta toimi kuin unelma. Onkohan itse sovelluksessa häikkää, koska olen saman huomannut muissakin katsomissani peleissä. Tästä eteenpäin katson vain ja ainoastaan nettiselaimella lähetykset.