Sanon vain
URHO TV TAKAISIN!
Nyt viimeisessä tilanteessa Gibbsin toinen vapari seurattiin lähikuvana pallon kaarta, jolloin ei näe, että kuinka sulkeminen epäonnistuu ja koska Gibbs lähtee viivalta liikkeelle.
Ok, mutta silti se olisi kiva nähdä, aivan mielenkiinnosta, sekä myös junnuille (ja miksei myös isommille) opiksi. Ohjaajalla on iso merkitys katsojan kokemuksen suhteen. Joskus tulee liikaa hidastuksia, kun peli on käynnissä ja tosiaan nämä vapaaheittotilanteet tuntuvat olevan iso ongelma.Laaksohan pressivideolla heitti (puolileikillään?) että Gibbs olisi lähtenyt liian aikaisin, mutta kyllä pallo rautaan osui ennen kuin Gibbs alueelle. Sai pallon kun Ballard onnistui oman puolustajansa viemään pois tieltä.
Selvästi parempi kuvanlaatu kuin muissa peleissä, ehkä joku dokkari tekeillä tulevista mestareista, mistä minä tiedän?Minkähän takia tuolla Sportin Betassa sanotaan Katajan kotipeleissäkin aina, että "automaattikameratuotanto" kun ei se ole? Tai ei se minun silmääni mitenkään automaattiselta näytä, kun siellä parin kaverin tiimi siellä kameran kanssa heiluu.
Onko jollakin varmaa tietoa???:
Lähden reissuun. Näkeekö ulkomailla korisliigan matsit fanseatin kautta?
EU alueen ulkopuolella?
Teenkö täällä Suomessa tilauksen vaiko vasta paikanpäällä?
Ketä tietää VARMAKSI ja on omakohtaista kokemusta?
Elisa viihteen kautta olen tänä talvena katsellut onnistuneesti Itävallassa, Briteissä ja Norjassa (sehän on EU:n ulkopuolinen maa... ).
Fanseatilta olen katsellut viime kaudella pelejä ainakin Meksikosta käsin...
Älä tilaa fanseatia vaan hanki vpn. Siitä on muutakin hyötyä.Ok. Kiitos. Eikait se auta ku kokeilla ja katsoa miten käy. Kokeilen siis ekaks ihan Viihteen kautta ja jos ei onnistu ni sit tilailen Fanseatin ja kokeilen sillä miten käy.
Kerron sit reissun jälkeen miten kävi.
Mikäs olis paras tollasist vpn palveluista? Mikäli noit ei saa mainostaa täällä niin laita viestiä. Ja jos pikku priiffin viittit laittaa samal? Kiitos.
Näyttää kyllä: Sport - Elisa ViihdeElisa viihde ei näytä tänään URA-KTP ottelua? Eikös tuolta pitänyt näkyä kaikki ottelut? En ostanut palvelua sen takia että voin
katsella ykkösdivari jääkendoa!
Näyttää kyllä: Sport - Elisa Viihde
Freedomelle peukkua. Hidastaa hiukan lähetysten käynnistymistä, mutta pelittää hyvin. Viisi lisenssiä vuodeksi kahtena edellisenä Black Fridayna alle 30 Eur eli laitetta kohti ei juuri mitään.
Off-topic: Isot pojat kertovat, että Windscriben VPN toimii Netflixien kanssa.
5Näyttää kyllä: Sport - Elisa Viihde