Harmi kun Saksan ja Serbian finaali ei ole mahdollinen, mikäli molemmat voittaa lohkonsa. Ois ollut aika hieno päätös kisoille Berliinissä. Noh, on tuolla paljon muitakin hyviä ja mielenkiintoiset pudotuspelit tulossa.
Jos Serbia pelaisi niin kuin tänään Suomea vastaan Saksa-kohtaamisessa niin ei Saksallakaan olisi jakoa Serbiaa vastaan. Luulen että Serbialle sattui tänään muutenkin hyvä päivä Suomea vastaan, vaikka pelkkä rutiinisuorituskin olisi tänään riittänyt Suomea vastaan tai ehkä jopa Serbian huono peli olisi riittänyt Serbialle voittoon tänään.
Oma veikkaus Serbian pysäyttäjäksi tässä turnauksessa on Ranska. Luulen että Gobert voisi olla se Jokicin, en nyt viitsi sanoa pysäyttäjä, mutta ainakin saa syöttö, levypallo ja pistetehoja pienemmäksi, sen kautta että Gobert tarvitsee vähemmän apupuolustusta Jokicia vastaan, vaikka kaikki sitä Jokicia vastaan tarvitsevatkin. En tiedä riittäisikö sekään Ranskan voittoon, koska ei Serbian joukkue nyt ihan täysin Jokicista riippuvainen ole. Se olisi kuitenkin mulle unelmapeli nähdä Ranska-Serbia peli jossain vaiheessa tätä turnausta.
Saksa on kyllä todella kova tässä turnauksessa myös ja ehkä kykenee saamaan mitalin näistä kisoista, varsinkin kotikentällään.