Koripallo.com

Eteläinen II-divari

Heippa

barselonassa oli kuulema yritetty juoda kaljaa. tupakoitu. ja joku jutellu jollekin tytölle.

sjömänin mökillä homma ei toistu.

sinne lähetään sonniporukassa.
 

pelipaidat

Onko kellään tietoa KaHen ensi kauden pelipaidoista? Onko tilaus pantu sisään vai pääseekö Jarkkola jälleen kerran naureskelemaan pukinpartaansa Keravan Essolla...?
 

kantis

Pojat toivat Barcelonan turnausmatkalta uudet peliasut. Ovat vähän erilaiset mihin Suomen kentillä ollaan totuttu. Löytyy hawaii-paitaa, kimonoa jne. Pääasia kuitenkin oli ettei yksikään asu ole samanlainen.
 

kerava

pelipaidat sanoi:
Onko kellään tietoa KaHen ensi kauden pelipaidoista? Onko tilaus pantu sisään vai pääseekö Jarkkola jälleen kerran naureskelemaan pukinpartaansa Keravan Essolla...?

Jarkkola on joutunut etsimään uuden kahvimestan, koska Prisma jyräsi Keravan Esson jo pari vuotta sitten... : ( Jos ottaisi kahvit siellä kotiotteluissa, vaikka onkin kylmää...
 

Kalle Päätalo

Olen Kangasniemen Sanomien vakiotilaaja ja siellä oli maininta pitäjän kesätapahtumista. Kissankokoisin kirjaimin mainittiin Kartanon Herrojen kesäleiri ja mm. sen yhteydessä pidettävä jalkapalloturnaus. Turnauksen yhteydessä mainittiin Kangasniemelle saapuvat Michelin-kokit sekä Kalle Päätalo (bändikö???). Onko tässä nyt kyse tästä Eurooppaa kiertävästä, koripalloilevasta sensaatiosta? Jos on niin paljon liput tapahtumaan maksaa?
 
Viestejä
1 270
Minkäslaisii turnauksii ym ym KaHel on nyt? Onks niist missää mitää juttuu tai aikatauluu tai mitää?
 

Shöömanin kesäleiri

Tuliko Shöömanin kesäleiriltä mitään julkistettavia tuloksia? Oliko pelkkää peruskuntokauden pohjustusta vai pelasiko Kahe myös harjoituspelejä?
 

No minä

Shöömanin kesäleiri sanoi:
Tuliko Shöömanin kesäleiriltä mitään julkistettavia tuloksia? Oliko pelkkää peruskuntokauden pohjustusta vai pelasiko Kahe myös harjoituspelejä?
Minä oon kuullut mutten kerro muuta ku et on Sjööman hirmu pitkä!
 

Täh??

Mikäs kaveri tämä Schöman oikein on?? Missä on pelannut ja kuinka pitkä ja onko mukava luonne??
 

No minä

Täh?? sanoi:
Mikäs kaveri tämä Schöman oikein on?? Missä on pelannut ja kuinka pitkä ja onko mukava luonne??
Pelaa edelleen(aina kun kerkee, muistaa tai jotain) ja on yhtä mukava kun pitkäkin.
 

Osmo Koinimisvaara

Se Kahessa pelaava Sjöman ei ole kyllä mikään mukava jätkä! Kyynärpäät heiluu ja kiukuttelee!
 

no nii

Osmo Koinimisvaara sanoi:
Se Kahessa pelaava Sjöman ei ole kyllä mikään mukava jätkä! Kyynärpäät heiluu ja kiukuttelee!
Se vaan on nyt niin et pitkän miehen kyynärpäät heiluu aina välillä tollasen pienenmiehen pään korkeudella. Ja varmasti kiukuttaa aina välillä ku "kääpiöt" roikkuu kokoaika kiinni ilman virheitä kun eivät pysty puhtaasti puolustamaan!!!!
 

Calle

Kuluneen kauden ehdoton Sjöman-hailaitti oli ku Sykki Seniorsin Pena heitti karsinnoissa Sjön naamariin and1 kolsterin ja flexas sen jälkeen hauiksia niinku Fernando Alonso Mourning!
 

Monstrosity

Calle sanoi:
Kuluneen kauden ehdoton Sjöman-hailaitti oli ku Sykki Seniorsin Pena heitti karsinnoissa Sjön naamariin and1 kolsterin ja flexas sen jälkeen hauiksia niinku Fernando Alonso Mourning!

Kyllä mä nostaisin vielä kauniimmaksi sen kun loppukauden tiukassa pelissä nimeltämainitsematonta joukkuetta vastaan Munkassa vastustaja juoksi riistämään palloa Sjöltä. Olisi pitänyt katsoa eteenpäin eikä palloon kun juoksi naama edellä Sjön "aina paikalla!" kyynerpäähän.
 

mankaa

Monstrosity sanoi:
Kyllä mä nostaisin vielä kauniimmaksi sen kun loppukauden tiukassa pelissä nimeltämainitsematonta joukkuetta vastaan Munkassa vastustaja juoksi riistämään palloa Sjöltä. Olisi pitänyt katsoa eteenpäin eikä palloon kun juoksi naama edellä Sjön "aina paikalla!" kyynerpäähän.

Kyllä musta ehdoton ykkönen oli Mankkaalla, kun myöskin nimeltämainitseman, Mikael Salmen valmentaman joukkueen nuorukainen meni Sjömanin otettua levypallon "kurkistamaan" leuka edellä, saisiko pallon vielä itselleen. Niinhän siinä sitten kävi.
 

ens kausi

Turhien vahinkojen, epäselvyyksien ja kivun sekä säryn välttämiseksi olisi kaikkien ensi kaudella II-dirreä pelaavien syytä muistaa seuraava asia:

- Kun Schöman on ottanut levypallon, älä enää tavoittele "ilmaista" riistoa menemällä häsläämään tilanteeseen leuka edellä

- Älä riko turhaan/epäurheilijamaisesti Schömania, Schöman kyllä muistaa sen

- Jos tilanne jostain syystä eskaloituu, muista aina suojaus, älä kontraa
 

STEVE WONDER why?

ens kausi sanoi:
Turhien vahinkojen, epäselvyyksien ja kivun sekä säryn välttämiseksi olisi kaikkien ensi kaudella II-dirreä pelaavien syytä muistaa seuraava asia:

- Kun Schöman on ottanut levypallon, älä enää tavoittele "ilmaista" riistoa menemällä häsläämään tilanteeseen leuka edellä

- Älä riko turhaan/epäurheilijamaisesti Schömania, Schöman kyllä muistaa sen

- Jos tilanne jostain syystä eskaloituu, muista aina suojaus, älä kontraa
Taitaa se schömanni olla aika jätkä kun noi pal respectii on ansainnu siel eteläiseslohkos...vai oleks sä vaan teidän suhteen nainen...
 
Viestejä
1 270
Heh, löysin KaHen vanhat, Aittovaaran pitämät sivut. Tosi upeet.... ::) On siellä kyl tosi mielenkiintosta tietoo, mm. että Aittovaaralla on ollu vesirokko joskus ja kaikkee muuta tosi mielenkiintost.... ::) ;D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös