Heippa
barselonassa oli kuulema yritetty juoda kaljaa. tupakoitu. ja joku jutellu jollekin tytölle.
sjömänin mökillä homma ei toistu.
sinne lähetään sonniporukassa.
sjömänin mökillä homma ei toistu.
sinne lähetään sonniporukassa.
pelipaidat sanoi:Onko kellään tietoa KaHen ensi kauden pelipaidoista? Onko tilaus pantu sisään vai pääseekö Jarkkola jälleen kerran naureskelemaan pukinpartaansa Keravan Essolla...?
Minä oon kuullut mutten kerro muuta ku et on Sjööman hirmu pitkä!Shöömanin kesäleiri sanoi:Tuliko Shöömanin kesäleiriltä mitään julkistettavia tuloksia? Oliko pelkkää peruskuntokauden pohjustusta vai pelasiko Kahe myös harjoituspelejä?
Pelaa edelleen(aina kun kerkee, muistaa tai jotain) ja on yhtä mukava kun pitkäkin.Täh?? sanoi:Mikäs kaveri tämä Schöman oikein on?? Missä on pelannut ja kuinka pitkä ja onko mukava luonne??
Se vaan on nyt niin et pitkän miehen kyynärpäät heiluu aina välillä tollasen pienenmiehen pään korkeudella. Ja varmasti kiukuttaa aina välillä ku "kääpiöt" roikkuu kokoaika kiinni ilman virheitä kun eivät pysty puhtaasti puolustamaan!!!!Osmo Koinimisvaara sanoi:Se Kahessa pelaava Sjöman ei ole kyllä mikään mukava jätkä! Kyynärpäät heiluu ja kiukuttelee!
Calle sanoi:Kuluneen kauden ehdoton Sjöman-hailaitti oli ku Sykki Seniorsin Pena heitti karsinnoissa Sjön naamariin and1 kolsterin ja flexas sen jälkeen hauiksia niinku Fernando Alonso Mourning!
Monstrosity sanoi:Kyllä mä nostaisin vielä kauniimmaksi sen kun loppukauden tiukassa pelissä nimeltämainitsematonta joukkuetta vastaan Munkassa vastustaja juoksi riistämään palloa Sjöltä. Olisi pitänyt katsoa eteenpäin eikä palloon kun juoksi naama edellä Sjön "aina paikalla!" kyynerpäähän.
Taitaa se schömanni olla aika jätkä kun noi pal respectii on ansainnu siel eteläiseslohkos...vai oleks sä vaan teidän suhteen nainen...ens kausi sanoi:Turhien vahinkojen, epäselvyyksien ja kivun sekä säryn välttämiseksi olisi kaikkien ensi kaudella II-dirreä pelaavien syytä muistaa seuraava asia:
- Kun Schöman on ottanut levypallon, älä enää tavoittele "ilmaista" riistoa menemällä häsläämään tilanteeseen leuka edellä
- Älä riko turhaan/epäurheilijamaisesti Schömania, Schöman kyllä muistaa sen
- Jos tilanne jostain syystä eskaloituu, muista aina suojaus, älä kontraa