Omasta puolestani täällä voisivat keskustella myös muutkin kuin minä, sillä täällä käytävä sanasota vaikuttaa kaipaavan yhtä miestä:
KaHe on tainnut hävitä ainakin parilla viimekaudella kaikki pelit Kelohonkaa vastaan.
Mitä tuohon nöyryyttämiseen tulee, eiköhän KaHe nöyryyttänyt itseään ihan samalla mitalla.
Itseasiassa puhuminen tekee hiukan tiukkaa kurkkuun tulleen elbown johdosta. Tuomarin mielestä kyseessä oli kuitenkin mun virhe, joten eipä siitä enempää.
KaHe avasi pelin parissa minuutissa 10-1 ilman ohiheittoja ja kaikki läsnäolijat tajusivat, että tästä pelistä tulee todellinen blowout.
Kelohongan aikalisä ja jostain syystä pelin toimitsijapöydällä aloittanut Mattila kentälle.
KaHen heitto lakkasi uppoamasta ja pojat pelaamasta. Kelohonka lävähti samantien tasoihin ja viheltämällä ohi. Kelohonka pelasi tyylipuhtaassa hurmoksessa, eikä tuohon oikeastaan ole mitään lisättävää.
(Tai no, ottelu pelattiin yhdellä tuomarilla ja minä olen ottelun jokaisesta vihellyksestä eri mieltä ao. paskatuomarin kanssa, mutta tuolla ei ole mitään tekemistä ottelun lopputuloksen kanssa.)
Ottelun lopussa taisi irrota muutamia minuutteja, kun muut eivät enää halunneet pelata/olivat loukkaantuneita.
(Oikeasti olin kyllä yksi tappioon kantaneista voimista muiden joukossa.)
Jos "Keskisaari" on sellainen parimetrinen ruuhkatukka, joka on suht' näkymätön pelaaja, "Keskisaari" pelasi. Muutama pinna vapareista ja "donkkiyritys", jossa kaveri otettiin alas. Keskisaaren lähiomaiset eivät kuitenkaan tulleet kentän reunalle huutelemaan, mikä oli lievä yllätys Kelohongan ottelussa.
Tässä nyt kuitenkin tämän viikon power ranking, jossa ei ole kauheasti muutoksia, vaikka viime viikolla nähtiin aikamoisia piiskaamisia. (Ennen kuin rupeatte ulvomaan, suosikkijoukkueenne asemasta, käykää lukemassa se eka ranking, jossa on selitetty muutamia ranking-muutoksiin liittyviä tekijöitä.)
Eteläisen kakkosdivarin "Power Ranking" (vko 6)
1. | HyPo | (5-0) | Ottelu BA:ta vastaan siirrettiin, joten ranking pysyy entisellään. |
2. | Akatemia | (5-1) | Tuhosi odotetusti Pilkkukissat, mutta saa toistaiseksi odotella HyPon virhettä päästäkseen kalifiksi kalifin paikalle. |
3. | Petäjä | (5-1) | Petäjä-LePy, +29. Vakuuttavaa. |
4. | KaHe | (4-2) | Joukkueen ositettu recordi ja koriero: valm. Laakso 4-0 (+43), valm. Laiho 0-1 (-4), ei valm. 0-1 (-41). Toisaalta, saattaahan tuo johtua helposta sarjan alun ohjelmastakin... |
5. | LePy | (3-3) | Olisi mennyt heittämällä Kartanon Ämmistä ohi, jos ei olisi vuorostaan ottanut Tapiolassa kuonoon 29 pinnaa. |
6. | Kelohonka | (3-3) | Kohdannut sarjan kovimmat joukkueet ja tulos 3-3. Melkein realistiset saumat pidentää 2 pelin voittoputkeaan jopa viidellä lisäpelillä. Rankingin nousun jatkuminen on taattua. |
7. | BaYMCA | (2-3) | Sai ilmeisesti osansa HyPon vaihtoruletista ja piti väliviikon. |
8. | Kori-80 | (3-3) | Nipisti tiukan voiton Supereista. Seuraavaksi vastassa Seniors Killan koululla ns. ranking-matsissa! |
9. | Seniors | (2-4) | Vei Candylandin poikien karkit, seuraavaksi kohteena keravalaispuffetti ja eteläisenalueenkuulut mokkapalat. Todennäköisesti alirankattu todella kovan alkuohjelman johdosta. |
10. | Jaguaarit | (2-4) | Koettaa nostaa osakkeitaan BA:ta vastaan kotonaan. Akatemia-tappion jälkeen niissä lieneekin nostamista. |
11. | Superit | (1-5) | Kotona turpaan Kolleilta. Olisi aika ottaa pari voittoa, mikäli mielii välttyä karsinnoilta. Ehkäpä LePyltä lohkeaisi voitto... |
12. | KaU | (0-6) | Ottanut kuusi kertaa putkeen turpaan, eikä ole edes vielä kohdannut HyPoa ja Akatemiaa. Ennuste: 1-10 joulutauolla (voittaa BA:n tai Jaguaarit kotonaan). |
Ja sitten vielä asiasta kymmenenteen: olen päässyt yhdyshenkilömme vierestä seuraamaan hyvinkääläispossujen ottelupäivämäärärulettia. Alkuperäinen ottelupäivämäärämme ei jostain syystä heille sopinut, joten peliä siirrettiin viikolla (ei mikään ihan triviaalijuttu salivuorojen kannalta). Kun muutos oli tehty, ei tämä uusikaan (HyPon hyväksymä!) päivämäärä kelvannut, vaan ottelua pitäisi vielä uudestaan siirtää. Jostain selittämättömästä syystä kaverit haluavat kovasti pelata ottelunsa keskellä viikkoa.
En tiedä asian takana piileviä syitä, joten koetan olla ottamatta asiaan liian terävästi kantaa, mutta pisti vain silmään tuo viime viikon siirretty BA-HyPo -ottelu.
BA - HyPo ottelu siirretty räjäytystöiden vuoksi hajonneen katon (28m kiveä) vuoksi. Kahe-peli siirretty itsenäisyyspäiväviikonlopun vuoksi.
Eli ei sen ihmeemmästä kysymys.