Koripallo.com

eteläinen III divari

• Viestiketjun aloittaja hugh jaskaman
  • Alkaa

johan on

Vs: eteläinen III divari

Täytyy osata ottaa vastaan "taklaukset" ei siellä kentällä voi palloa tuijotella sit sattuu... ??? pitää siis varautua cheapshotteihin kun pelaa lohjalla?

Levareissahan aina pitää ottaa kova kontakti vastustajan runkoon... ??? niinkös ne säännöt sanoo?

Ylemmäs ku sarjatasolla mennään ni iskut kovenee pitää vaan kestää??? eli mitä ylemmäs mennään niin sitä kovempaa pitää vastustajaa vahingoittaa, eihän ylemmillä tasoilla ollenkaan kiinnitetä huomiota taitoon, nopeuteen, reaktiokykyyn ottaa se eka nopea askel...

johan on sanoi:
Täytyy osata ottaa vastaan "taklaukset" ei siellä kentällä voi palloa tuijotella sit sattuu... ??? pitää siis varautua cheapshotteihin kun pelaa lohjalla?

Levareissahan aina pitää ottaa kova kontakti vastustajan runkoon... ??? niinkös ne säännöt sanoo?

Ylemmäs ku sarjatasolla mennään ni iskut kovenee pitää vaan kestää??? eli mitä ylemmäs mennään niin sitä kovempaa pitää vastustajaa vahingoittaa, eihän ylemmillä tasoilla ollenkaan kiinnitetä huomiota taitoon, nopeuteen, reaktiokykyyn ottaa se eka nopea askel...

Ei vaan Lohjalla... Vaan aina!!

Lohjalta

johan on sanoi:

Mitä tämä vuodatusta täällä taas oikein on? Itse pelissä tätä sai kuunnella jo ihan tarpeeksi. Minusta olitte noin 30 kg kevyempiä ja noin 50 prosenttia heikompia.

Mitä tulee noihin kommenteihin, niin olen kerrankin samaa mieltä joukkuekaverini Mad-Miken kanssa. Levareissa tosiaan otetaan runkoon ja suljetaan. Vai miten siellä Vantaalla tämä toimenpide hoidetaan? Sulkemisesta ei taida säännöt mitään mainita, mutta ainakin minun valmentajani 20 vuotta sitten on näin opastanut levypallotilanteessa tekemään (kiitos PODE). Ainoa todellinen vahingoittamisyritys pelissä oli kaverilla joka huitoi Lou-basketin miestä nyrkillä selkään ja lensi tempunsa jälkeen suihkuun. Se jos joku oli naurettava teko !

Eikähän tämä peli ole kohta taputeltu !

T: Lohja #15

Kenopää

Lähtökohta on, että itse seison korin lähellä parhaalla mahdollisella paikalla ja olen sulkenut Loun pelaajan täydellisesti taakseni.
Kun hyppään suoraan ilmaan nin loun läski työntää täydellä vauhdilla suoraan selkään niin että itse tulen maahan noin 3 metrin päässä.
Läski nappaa levypallon ja nostaa pallon kuppiin.

Tilanne toistui pelissä useita kertoja välillä läski tulee vauhdilla kyynerpäät edelle välillä vain käsillä työntäen, mutta lopputulos joka sama. Virheet lähenevät vahingoittamisyrityksiä eikä niillä ole mitään tekemistä minkään lajin kanssa.

lounläski

Kenopää sanoi:
Lähtökohta on, että itse seison korin lähellä parhaalla mahdollisella paikalla ja olen sulkenut Loun pelaajan täydellisesti taakseni.
Kun hyppään suoraan ilmaan nin loun läski työntää täydellä vauhdilla suoraan selkään niin että itse tulen maahan noin 3 metrin päässä.
Läski nappaa levypallon ja nostaa pallon kuppiin.

Tilanne toistui pelissä useita kertoja välillä läski tulee vauhdilla kyynerpäät edelle välillä vain käsillä työntäen, mutta lopputulos joka sama. Virheet lähenevät vahingoittamisyrityksiä eikä niillä ole mitään tekemistä minkään lajin kanssa.
meillä ei ollut kuin laihoja kavereita mukana, joten miten pieni itse olet?

nojoo

Lohjalta sanoi:
Mitä tämä vuodatusta täällä taas oikein on? Itse pelissä tätä sai kuunnella jo ihan tarpeeksi. Minusta olitte noin 30 kg kevyempiä ja noin 50 prosenttia heikompia.

Mitä tulee noihin kommenteihin, niin olen kerrankin samaa mieltä joukkuekaverini Mad-Miken kanssa. Levareissa tosiaan otetaan runkoon ja suljetaan. Vai miten siellä Vantaalla tämä toimenpide hoidetaan? Sulkemisesta ei taida säännöt mitään mainita, mutta ainakin minun valmentajani 20 vuotta sitten on näin opastanut levypallotilanteessa tekemään (kiitos PODE). Ainoa todellinen vahingoittamisyritys pelissä oli kaverilla joka huitoi Lou-basketin miestä nyrkillä selkään ja lensi tempunsa jälkeen suihkuun. Se jos joku oli naurettava teko !

Eikähän tämä peli ole kohta taputeltu !

T: Lohja #15
Mutta selästä työntäminen ei taida olla sulkemista? Puolustava pelaaja sulkee hyökkäävän pelaajan, hyppää levypalloon ja puolustajan ollessa ilmassa tönäisee suljettu pelaaja selkään. Näinkö sinua opetettiin silloin 20 vuotta sitten tekemään? Eikö ne pari mainitsemaasi kaveriin kohdistunutta taklausta about viiden minsan sisään myöskään ihan hyvän maun rajoihin mahtuneet. Kai se oli sitten vain sitä sulkemista ja muutenkin kovaa pelaamista, mutta eivät ne koripallokentälle kuuluneet... Eikö myöskään siitä seurannut reaktio, mutta jossain vaiheessa se raja tulee vastaan ihan jokaisella, jopa Sinulla.

3divarijuna

Lohjalaisten olis ehkä aika ymmärtää että koris ei oo niiden juttu.

3divarijuna sanoi:
Lohjalaisten olis ehkä aika ymmärtää että koris ei oo niiden juttu.

Eiköhän rauhoiteta tämä keskustelu, ellei jollakulla ole aidosti uutta sanottavaa.

gfgsdgf

Herbert sanoi:
Eiköhän rauhoiteta tämä keskustelu, ellei jollakulla ole aidosti uutta sanottavaa.

Tämähän oli jo harvinaisen fiksua keskustelua aiheesta. olisi voinut mennä paljon pahemmaksikin.

DIH

Sen yhden tuomarin mikä oli saapunut Vantaalle paikalle tähän lepakkovuoro otteluun oli varmaan aika vaikea viheltää/nähdä kaikkia tilanteita ihan kahdella silmällä. Neljä silmää olisi voinnut nähdä asian ehkä vähän toisella tavalla. Ja tämä tuomari halusi pitää tälläisen linjan tällä kertaa ja sille me ei mitään voida.
No pelattu mikä pelattu.

Jh47

DIH sanoi:
Sen yhden tuomarin mikä oli saapunut Vantaalle paikalle tähän lepakkovuoro otteluun oli varmaan aika vaikea viheltää/nähdä kaikkia tilanteita ihan kahdella silmällä. Neljä silmää olisi voinnut nähdä asian ehkä vähän toisella tavalla. Ja tämä tuomari halusi pitää tälläisen linjan tällä kertaa ja sille me ei mitään voida.
No pelattu mikä pelattu.

Pakko kommentoida eilisen pelin ulkopuolelta, että lohja rappaa koko ajan aivan törkeästi ja varsinkin kotona saavat kaiken anteeksi tuomareilta, vaikka tuomarit olivatkin muualta.

PakVi - KaU Koris otteluraportti osoitteessa http://www.kaukoris.com.

Dimka

Jh47 sanoi:
Pakko kommentoida eilisen pelin ulkopuolelta, että lohja rappaa koko ajan aivan törkeästi ja varsinkin kotona saavat kaiken anteeksi tuomareilta, vaikka tuomarit olivatkin muualta.
Kuulemma rappaavat treeneissä omiakin samalla tavalla ja tästä johtuen joukkueella "pysyvästi" sairastuvalla 2-4 pelaajaa!

oma mielipide

Tätä Lohjaa nyt hieman jatkaakseni, niin olen äärettömän pahoillani, jos te ette mitään vikaa tai väärää nähneet pelissä Martsarissa. Muuta kuin Hukkien kaverin tulistumisen, ette siihen johtaneita tilanteita? Jos oma pelinne on mielestänne täysin kirjojen ja kansien mukaista, mä olen oikeasti aika pahoillani.

Plus, sanonta, että se koira älähtää, johon keppi kalahtaa näyttää toteutuvan. Pelin aikana jos jotain teille sanoi, oli saman tien asian osainen ja 2-3 muuta pelaajaa haukkumassa ja huutamassa "miesten peli", "kyllä näin saa tehdä, mitä sä selität" tai "kannattasko lukea säännöt, te ite ootte vielä pahempia ja teette samaa". Nyt täällä kp.comissa?? Sama juttu.

Peilille olisi käyttöä, ottelun kummallakin osapuolella. Lohjalainen koris on kovassa nousussa junnupuolella, varmaan voisi aikuiset miettiä, minkälaista mallia antavat.

The End

oma mielipide sanoi:
Tätä Lohjaa nyt hieman jatkaakseni, niin olen äärettömän pahoillani, jos te ette mitään vikaa tai väärää nähneet pelissä Martsarissa. Muuta kuin Hukkien kaverin tulistumisen, ette siihen johtaneita tilanteita? Jos oma pelinne on mielestänne täysin kirjojen ja kansien mukaista, mä olen oikeasti aika pahoillani.

Plus, sanonta, että se koira älähtää, johon keppi kalahtaa näyttää toteutuvan. Pelin aikana jos jotain teille sanoi, oli saman tien asian osainen ja 2-3 muuta pelaajaa haukkumassa ja huutamassa "miesten peli", "kyllä näin saa tehdä, mitä sä selität" tai "kannattasko lukea säännöt, te ite ootte vielä pahempia ja teette samaa". Nyt täällä kp.comissa?? Sama juttu.

Peilille olisi käyttöä, ottelun kummallakin osapuolella. Lohjalainen koris on kovassa nousussa junnupuolella, varmaan voisi aikuiset miettiä, minkälaista mallia antavat.
Ja lopuksi tilastojen puolesta-->

1. Lohja voitti, Vantaa hävisi.
2. Tuomari puhalsi, pelaajat pelasivat.
3. Lohja otti 5 hyökkäyslevypalloa, jokaisessa niissä Lohjalaiset rappasivat, tönivät ja rikkoivat.
4. yhdestä hyökkäys levypallosta Lohja rankaisi korilla + yhdellä vapaa heitolla, joka sekin ratkaisevasti sisään.
5. Toinen tuomari olisi tarvittu, mutta kun ei ollut niin ei ollut.
6. Vantaalaiset painoivat 70kg per turpa Lohjalaiset 90kg tai enemmmän
7. Lohjan läskit juoksivat Vantaan tikuilta jalat alta 3 ja 4 jakson nopeilla hyökkäyksillään.
8. Vantaalla yksi pelaaja muut turisteja
9. Lohjalla kaikki turisteja, mutta jo pitkään reissanneet samoilla lomamatkoilla

PS. Älä sano läskiksi jos et ole katsonut paidan alle :-*

Lohja #15

DIH

The End sanoi:
Ja lopuksi tilastojen puolesta-->

1. Lohja voitti, Vantaa hävisi.
2. Tuomari puhalsi, pelaajat pelasivat.
3. Lohja otti 5 hyökkäyslevypalloa, jokaisessa niissä Lohjalaiset rappasivat, tönivät ja rikkoivat.
4. yhdestä hyökkäys levypallosta Lohja rankaisi korilla + yhdellä vapaa heitolla, joka sekin ratkaisevasti sisään.
5. Toinen tuomari olisi tarvittu, mutta kun ei ollut niin ei ollut.
6. Vantaalaiset painoivat 70kg per turpa Lohjalaiset 90kg tai enemmmän
7. Lohjan läskit juoksivat Vantaan tikuilta jalat alta 3 ja 4 jakson nopeilla hyökkäyksillään.
8. Vantaalla yksi pelaaja muut turisteja
9. Lohjalla kaikki turisteja, mutta jo pitkään reissanneet samoilla lomamatkoilla

PS. Älä sano läskiksi jos et ole katsonut paidan alle :-*

Lohja #15

Tähän vois taas heittää Litti peukun.

Vieras sanoi:
Ihan kova jengi, ei vaan ymmärrä miten ne hävisi Senioreille.

PuB:in Lassi Utrio on joskus muinoin pelannut Sykki Ry:n riveissä. Varmaankin skippasi pelin tai pelasi sitten tarkoituksella vedonlyöntikertoimia vastaan.

hamahakkimies sanoi:
PoB:in Lassi Utrio on joskus muinoin pelannut Sykki Ry:n riveissä. Varmaankin skippasi pelin tai pelasi sitten tarkoituksella vedonlyöntikertoimia vastaan.

Hämiksen pettymykseksi on todettava, että Utrio oli kyllä pelaamassa ja alkupelin nakutteli heittoja n. 90 prossan tarkkuudella sisään. Toisella puoliajalla kävi Lassille kuten muullekin jengille eli hyytyivät yhtä pahasti kuin enovainaan vanha Talbot näillä pakkasilla. Selityksiä löytyy varmaan sekä Lassin omasta kondiksesta sekä Seniorsin puolustusstrategian vaihdosta. Ehkä vanhan jengikaverin Möhkön fyysinen vääntö imi mehut Lassista?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.