Koripallo.com

eteläinen III divari

• Viestiketjun aloittaja hugh jaskaman
  • Alkaa

Twin Tauer

Vs: eteläinen III divari

Skyscraper City sanoi:
PuB:n riveissä näemmä jo neljäs (!) kaksimetrinen (11.11.2009).
Millä näppäinyhdistelmällä saa aikaiseksi "pelästyneen hymiön"? :)

Millä näppäinyhdistelmällä saa aikaseksi kaksimetrisen ;D

pensselitäti

Skyscraper City sanoi:
PuB:n riveissä näemmä jo neljäs (!) kaksimetrinen (11.11.2009).
Millä näppäinyhdistelmällä saa aikaiseksi "pelästyneen hymiön"? :)

punaportinblues.fi

Toi on kyllä varmaan aktiivisimmin päivittyvä alasarjajoukkueen sivu.
Kaikenlaista juttua löytyy.

LVaara

pensselitäti sanoi:
punaportinblues.fi

Toi on kyllä varmaan aktiivisimmin päivittyvä alasarjajoukkueen sivu.
Kaikenlaista juttua löytyy.

Leppävaarassakin ollaan melko ahkeria päivittämään sivuja vee vee vee piste leppavaaranpyrinto piste fi :)

Hertsykkä

pässi sanoi:
- onks Latee näkyny Lvaarassa ??????????????? ???
¨

Hertsykkä kävi toissapäivänä Lepuskissa (?) parturissa ja tulee tänään Suvelan montun parketille harhauttelemaan setiä. Raitis ilma, alkoholin käytön kohtuullistaminen ja lisääntynyt liikunta on tehnyt hyvää, laihtunutkin Hertsy on eivätkä jalatkaan enää ole kipeät! 8]

Yks risti kaks

LVaara sanoi:
Leppävaarassakin ollaan melko ahkeria päivittämään sivuja vee vee vee piste leppavaaranpyrinto piste fi :)

Ja sitten lähdetäänkin jo veikkaamaan ensi viikon kierrosta! Itse laittaisin kaksi eurua likoon seuraavan
ykkösen puolesta: PuB - 12-Pack (17.11.2009). Tulokseksi uskaltaudun heittämään tällaisen: 96-80 (45-28).
Tämä on virtuaalinen riskisijoitus, mutta menköön. Pistä omasi jakoon - spekuloidaan!

-1X2

Pera

Yks risti kaks sanoi:
Ja sitten lähdetäänkin jo veikkaamaan ensi viikon kierrosta! Itse laittaisin kaksi eurua likoon seuraavan
ykkösen puolesta: PuB - 12-Pack (17.11.2009). Tulokseksi uskaltaudun heittämään tällaisen: 96-80 (45-28).
Tämä on virtuaalinen riskisijoitus, mutta menköön. Pistä omasi jakoon - spekuloidaan!

-1X2

Itse veikkaan, että useampikin peli siirretään kuumeilusta ja röhkimisestä johtuen

viikman

Yks risti kaks sanoi:

-1X2

+34p Pubille

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.