Koripallo.com

Eteläinen V divisioona

Manute

Vs: Eteläinen V divisioona

Kelasin tässä vaan, että miks ihmeessä Saros(ja mulla ei oo siis mitään kyseistä dumaria vastaan), joka on puhaltanu yli 800 sm-sarja matsia ja 300 kansainvälistä peliä viheltelee nykyään eteläisessä vitosdivarissa. Pitäskö tässä nostaa hattua vai huolestua..

Kutsutaan kai talkootyöksi tai vastaavaksi. Siis sitä, että on paikallisessa lajikulttuurissa mukana omalla panoksella, vaikka tosiaan mikään pakko ei kai olisikaan olla.

En tiedä. Näin oon vaan arvellut. Olen siis ihan pelkkien otteluraporttien varassa tässä asiassa, mutta ei kai siinä mitään sen ihmeellisempää syytä tarvitse olla, kun mies näkyy edelleen SM-sarjan peleissä kuitenkin enimmäkseen viheltävän. Eli kai se nyt enemmän on hatunnoston kuin huolestumisen paikka?

Persesilmä sanoi:
Kutsutaan kai talkootyöksi tai vastaavaksi. Siis sitä, että on paikallisessa lajikulttuurissa mukana omalla panoksella, vaikka tosiaan mikään pakko ei kai olisikaan olla.

Jep. Persesilmä on oikeassa. Pekka Saros viheltää Punaportin Bluesin (kakkos- ja viitosdivarin) matseja nimenomaan talkootyönä - tahtoo olla omalla panoksellaan tukemassa hämeenlinnalaista koripallokulttuuria. Aika hienoa! :)

-M-

Persesilmä sanoi:
Todellakin iso peukku Sarokselle hänen henkilökohtaisesta panoksestaan suomalaisen aladivaripallon kehittämiseksi.

nineteen

Loppujen lopuksi aivan sama viheltääkö Saros rahasta, talkootyönä vai velvollisuudentunnosta. Paras tuomari joka on pelaamassani ottelussa viheltänyt ja on kunnia lopettaa nämä pelit Saroksen "alaisuudessa".

Kiitokset myös Pubin jätkille, loistavaa meininkiä...niin kentällä kuin sen ulkopuolella! Jos kaikki matsit vedettäisiin samalla fiiliksellä, niin voisi jopa jatkaa.

Kiitos, M5D, PuB2 ja koko C-lohko! Mukava kausi takanapäin.
Tässä muutamia tuoreita uutisia, päätösottelun jälkeen tapahtuneita:

Vuoden PuB-koutsi: http://hamptoncitybasketball.blogspot.fi/2013/03/vuoden-pub-koutsi-on-valittu.html

Vuoden PuB-toimitsijat: http://hamptoncitybasketball.blogspot.fi/2013/03/vuoden-pub-toimitsijat-on-valittu.html

Huhupuhetta: http://hamptoncitybasketball.blogspot.fi/2013/03/huhu-pubn-kakkonen-kokoontui-kaareen.html

Tsemiä jengeille loppuihin matseihin! Ensi kauteen!

-Moenninen

moro räppi posse! mitä jengiä m5d kannattais alkaa
kannustaa ensi kaudella? mä en enää nyt jaksa ottaa
selvää lisä tiedoista mutta syksyllä taas jaksan.

eli mikä jengi ja miks? sana on vapaa.

terkkuja ja kivaa kevättä hyvännäkösille koris muijille
ja he-man tyyppisille lihas haarniska bodari koris jampoille.

Iso J sanoo mo -ja mammat sanoo "Please don't go, James! Don't you dare leave us!" ;)

8]

Sana.

Dimka

Big Jouni! sanoi:

Iso J sanoo mo -ja mammat sanoo "Please don't go, James! Don't you dare leave us!" ;)

8]

Sana.
Ota Jone Öljy&kaasu vitosesta listoilles!

Mä rupesin diggaamaan BTT- ja PuB2-joukkueita, kun olin katsellut Moennisen videoraportin.

Big UP!

Big Jouni! sanoi:

8]

Sana.

Kakkoskori Akatemia! Jos fanittajaksi alat niin kausari kaikkiin peleihin ilmaseks! 8]

ps. Akatemia tarkottaa aina nuorta lihaa, ja siitähän sä tykkäät

pss. Me ollaan jo Jouni-faneja, joten oo sä meidän fani!

morooooo nopee piipahdus tälläkin palstalla.
kiitti supportista basket päät- kiva kun jengi fiilaa ja digaa.
mä heitän rakkauden takas päin 8]

se mun piti vaan sanoo et viitos dirre on yllättävän laadukas
dirre siis ollakseen n.s. muta sarja niin ku nelonenkin.
(kakkosesta kolmoseen on siis laatu sarjat diamond quality!)

näihin skenaarioihin jäbät!

terveisin jamekse #23 eli sun mimmin ipadin taustakuva

Yökoris

Nyt on yökoriksenkin kausi paketissa.
Viimeinen kamppailu Sipoossa päättyi viime hetken tappioon osittain allekirjoittaneen huonoon heittopelin johdosta. Toisaalta kokoonpanossa oli vain viisi kaveria, joista yhdellä oli kipsi jalassa.
Kivaa kuitenkin oli ja haluammekin kiittää kaikkia vastustajia hienosta kaudesta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.