Koripallo.com

Euroliiga 2010-2011

Vs: Euroliiga 2010-2011

Upea mies tuo Khalid El-Amin. Kiitoksia rööriroopelle vihjeestä, kertoimenasettelijat eivät olleet huomioineet Caja Laboralin huonoja otteita ja Rytasille sai oikein mukavan 10.00 kertoimen. Realilta myös hieno nousu tänään.

Olipas Siena-Madrid-peli melkoisen kaksijakoinen... Mirotic pääsi lievästi sanoen liekkeihin lopussa.

Zalgirikselta hieno nousu vaikean alun jälkeen, mutta ei vaan matsku riittänyt Olympiakosin kaatoon.

Järkyttävä romahdus Sienalta. Joku taisikin aiemmin mainita, että Sienan koneisto alkaa yleensä tässä vaiheessa yskähtelemään. Mirotic oli aivan jäätävä; olisiko vihdoinkin Messina saanut junioripelaajan kukoistamaan?

Pientä myöntähäpeää jaksaa eilinen Real-pelin selostaja herättää. Mirotic heittää kolmosta ja Sykki-janari hehkuttaa jotain Novika Velikovista? Myös sukunimestä Carraretto löytyy keskeltä kirjainyhdistelmä -ar. Intonaatio-korttia en tässä kohtaa ota esille. Eniten kuitenkin vituttaa noi ''heittää helpon heiton ohi''. En tiedä, kuinka tasokasta peli on eteläisessä vitosdivarissa, mutta minun maailmassani sentterin ei kannata yrittää mitään tuhoon tuomittua veiviä korin alla. Mielestäni myöskään 19-vuotiaan montenegropojan ei kannata lähteä poraamaan 210-pitkiä sentterejä vastaan ''ilmaisten pisteiden'' toivossa. Surullista, että kanavapomojen peppukaverit pääsevät raiskaamaan hienoa lajia.

Nyt tulee pro kakkoselta jenkkifutista ja selostajan Tiilikainen. Olen kuvitellut, että euroliigaa selostaa ne ketä nyt selostaakaan, kun Tiilikaisen Urho selostukset estävät hänet.

Miksei siis Tiilikainen selosta myös euroliigaa? Tietoa riittäisi hyvin, eikä kieli mene solmuun.

Nyt on tullut katseltua kaikki haluamani 2 kierroksen ottelut. Valitettavasti en päässyt näkemään kovasti janoamaani Partizan-Efes ottelua, koska yhtäkään kunnon streamia en löytänyt ja Sport Sceneen ei ko. ottelua tullut koskaan. ??? Efes kuitenkin haki 3p voiton ja on aika vahvoilla jo tässä vaiheessa jatkopaikan suhteen. Siena alkaa varmaan olla jo aika isossakin paniikissa. Toistaiseksi sen kausi on ollut erittäin hyvä ja nyt sillä on 2 pelistä 2 tappiota. Varsinkin Real Madrid peli oli jo käytännössä voitettu, mutta 4 erän chokaaminen oli kohtalokasta. Siena on seuraavassa matsissaan jo pakkovoiton edessä. Voisin melkein jo alkaa liputtaa sen puolesta, että italialaiset eivät tästä vaiheesta enää jatka.

Panathinaikosille ei tunnu löytyvän pysäyttäjää, ainakaan vielä tässä vaiheessa. Kaksi selvää voittoa plakkarissa. Voisi melkein jo sanoa, että Pana on se "team to beat" keväällä. Katellaan...

Katsoin ekan puoliskon Maccabin ja Rooman välisestä pelistä ja hyi saatana! Ei ole helppo paikka lähteä Maccabin vieraaksi, mutta Rooman pelaajien kehonkieli ja otteet kentällä näyttivät jopa siltä, että he pelkäävät Maccabia. Peli ratkesi oikeastaan ekassa erässä. Toisen erän jälkeen oli pakko lopettaa katsominen. Lopulta eroa jäi 41p, mikä on tällä tasolla uskomatonta. Rooman surkeat otteet kotimaan liigassa tuntuvat jatkuvan myös Euroliigassa. Jos olisin tuon joukkueen omistaja, niin mun puolesta koko jengi olisi saanut palata bussilla Israelista kotiin. Tai jäädä palamatta, ihan sama..

Valencia haastoi hienosti Fenerbachen vieraissa. Aluksi uskoin, että Valencialla ei olisi mitään sanaa enää näissä karkeloissa. Nyt kasassa 1 murskavoitto ja 1 niukka tappio vieraissa yhdelle Euroliigan suurimmista suosikeista.

Ensi viikon mielenkiintoni kohdistuu ilman muuta suosikkijoukkueekseni nousseeseen Sienaan. Tappio Serbiassa ja italialaisten mahdollisuudet ovat käytännössä menneet. Voitolla kaikki on taas auki.

Hyvää tekstiä Donopalta.

Itse kyllä liputan edelleen sen puolesta, että Siena ei jatkoon pääse. En tiedä, mutta tuntuu, että siellä tehdään jotain päin mäntyä aina tässä vaiheessa kautta ja suurin kimallus jää saavuttamatta. Tiedä noista italiaanoista...

Rööriroopen suuri suosikki Messina on saanut porukkansa pelaamaan joukkueena ja menestys on ollut vakuuttavaa, varsinkin Sienaa vastaan nousu aivan uskomaton. Llull on pelin moottori ja syrjäyttänyt hienosti Pablon aloituksesta. Jotenkin on vain sellainen tunne, että tie tyssää neljännesvälieriin, joissa luultavasti vastaan asettuu Fenerbache tai Oly.

Unionin kaksi seuraavaa peliä Maccabia vastaan ratkaisee heidän suunnan, mutta vaikka jatkopaikka jäisi saavuttamatta on kausi ollut todella upea ei niin nimekkäälle porukalle.

Pana on kova. Heiltä löytyy Barcan jälkeen laajin materiaali.

Rytas pelaa iloista korista ja toivon heidän vievän toisen jatkopaikan lohkostaan. Saraksen lähtö ei tunnu vaikuttaneen joukkueeseen, olisin kyllä itse toivonut näkeväni Saraksen Rytasin paidassa kuin Fenerbachen.

Harkitsen Euroliiga TV:n mid season paketin ostamista. Hinta ei ole ongelma, yksi asia vain itseäni mietityttää...

Kun selostus on englannin kielellä, niin "spoilaileeko" selostajat muiden otteluiden tuloksia kesken ottelun? Itse olen katsonut sport scenestä otteluita italian ja espanjan selostuksilla, joten vaikka siellä selostajat olisivat välillä spoilailleetkin, niin pahemmin tuo ei haittaa, kun ei sitä ymmärrä.

Jos tuon ostan, niin pakko niitä pelejä on sitten useampia katsella, ja jos tuloksia paljastellaan siellä niin voi periaatteessa katsoa vain 1 pelin/kierros. Silloin taidan passata koko asian.

Eli nyt ne, joilla kokemusta ko ohjelmasta, voisi valaista asiaa?

Donopa sanoi:
Harkitsen Euroliiga TV:n mid season paketin ostamista. Hinta ei ole ongelma, yksi asia vain itseäni mietityttää...

Kun selostus on englannin kielellä, niin "spoilaileeko" selostajat muiden otteluiden tuloksia kesken ottelun? Itse olen katsonut sport scenestä otteluita italian ja espanjan selostuksilla, joten vaikka siellä selostajat olisivat välillä spoilailleetkin, niin pahemmin tuo ei haittaa, kun ei sitä ymmärrä.

Jos tuon ostan, niin pakko niitä pelejä on sitten useampia katsella, ja jos tuloksia paljastellaan siellä niin voi periaatteessa katsoa vain 1 pelin/kierros. Silloin taidan passata koko asian.

Eli nyt ne, joilla kokemusta ko ohjelmasta, voisi valaista asiaa?

Suosittelen ehdottomasti Euroliiga TV:n ostamista. Kaikki ottelut näytetään suorana, ja ovat mainiosti saatavilla myöskin jälkikäteen.

Ainoastaan ns. 'Game of the week' ottelussa näytetään tauoilla ja ottelun lähestyessä loppua tilanteita ja live-kuvaa muilta paikkakunnilta, muissa otteluissa selostaja ei mainitse näistä sanaakaan.

Itsellä tapana katsoa tämä game of the week ottelu vasta viimeisenä, juurikin sen takia että katson muut ottelut lähes poikkeuksetta jälkikäteen.

Commonin vakuuttavan myyntipuheen pohjalta ostaa rykäisin tuon Euroliiga Tv:n pois kuljeksimasta :D

Laskin, että 10 matsia pitäisi katsoa tuota, että tulisi halvemmaksi kuin ostaa yksittäinen ottelu, mutta tuskin tuottaa ongelmaa. Nyt voi ainakin katsoa minkä pelin haluaa ja koska haluaa.

Kuvanlaatuun olen aavistuksen pettynyt, ainakin NBA:n League Pass on kuvanlaadullisesti aivan eri planeetalta. Kuitenkin, kuva on riittävän hyvä takaamaan korisnautinnon ja HD-telkulle käännettynä tuo kuvanlaatu tuosta paranee..

Donopa sanoi:
Commonin vakuuttavan myyntipuheen pohjalta ostaa rykäisin tuon Euroliiga Tv:n pois kuljeksimasta :D

Laskin, että 10 matsia pitäisi katsoa tuota, että tulisi halvemmaksi kuin ostaa yksittäinen ottelu, mutta tuskin tuottaa ongelmaa. Nyt voi ainakin katsoa minkä pelin haluaa ja koska haluaa.

Kuvanlaatuun olen aavistuksen pettynyt, ainakin NBA:n League Pass on kuvanlaadullisesti aivan eri planeetalta. Kuitenkin, kuva on riittävän hyvä takaamaan korisnautinnon ja HD-telkulle käännettynä tuo kuvanlaatu tuosta paranee..

Hyvät kaupat teit, et tule katumaan. Itse olen jo useamman vuoden seurannut pelejä juuri EuroliigaTV:stä eikä valittamista ole ollut. Selostus ihan asiallista ja kuva toimii.

Nautinnollisia katseluhetkiä.

Vaikka palautetta onkin tullut spämmittyä Nelonen Sportpro:lle, en silti halunnut, etteivät Euroliiga-lähetykset näkyisi töllöstäni. Näkyykö muilla Pro2?

42

Huonolaatuinen kuva heikohkolla selostuksella näkyy ja sen kanssa on vain elettävä.

Nyt on ensikosketus Euroliiga TV:hen saatu. Ihan toimiva systeemi, statsit näkyy alakulmassa koko ajan joita voi katsella ja analysoida aina erien välissä. Kuvan laatu on vähän mitä sattuu, mutta ei ainakaan pätki ja sängystä kun katsoo HD-telkkarilta tuota, niin laatu on aika lailla samaa tasoa, kuin Sport Scenestä otettujen matsien.

Selostus englanniksi, mikä on ihan mukavaa. Selostaja selvästi tuntee korista, mikä sekin on ihan mukavaa, mutta sitten... Kuten pelkäsinkin, niin eikös eilisessä Olympiacos-Valencia pelissä pitänyt paljastaa ihan puskista tuon Fenerbache-Zalgiris ottelun tulos.. Prkl! En olisi edes kyllä varmaan katsonut tuota, kun ei millään ehdi, mutta pisti kyllä vituttamaan suoraan sanottuna. Vittu selostaisi sitä omaa otteluaan, eikä huutelisi muiden tuloksia! Uskaltaako tänään katsoa edes äänien kanssa, kun koko ajan pelko perseessä että tulee spoilauksia peleistä, jotka haluaisi myöhemmin katsoa.. Alkaa tulla ikävä niitä venäjänkielisiä selostuksia ::)

Tänään todellinen herkkupala, kun suosikkijoukkueekseni noussut Siena matkustaa Belgradiin Partizanin vieraaksi. Kaksi epätoivoista joukkuetta etsii 2. lohkovaiheen avausvoittoaan. Todellinen "do or die -ottelu". Häviäjä käytännössä varmasti ulkona top8-peleistä. Toivotaan, että Sienalla tänään kestäisi kantti koko 40min. McCalebb luonnollisesti tänään sivussa, myös Lavrinovic saattaa istua tämän ottelun. Kovaan paikkaan joutuvat italiaanot tänään, ei käy kateeksi heidän kohtaloaan ???

rööriroope sanoi:
Vaikka palautetta onkin tullut spämmittyä Nelonen Sportpro:lle, en silti halunnut, etteivät Euroliiga-lähetykset näkyisi töllöstäni. Näkyykö muilla Pro2?

Ei näy. Tämän päivän Barca-Rooma "trilleri" tulee Sport Pro1:ltä.

rööriroope sanoi:

Eikös Pro2 ole helmikuun alusta myös maksullinen kanava?

MC sanoi:
Jep. Ovelaa näyttää samaa lajia (koris, golf, futis, kendo..) vuorotellen pro1:llä ja pro2:lla niin voi myydä kaksi kanavaa kaikille kiinnostuneille. Parin viikon päästäkin (ens viikolla cup tauko?) keskiviikon peli on pro2:lla ja torstain pro1:llä.

42

MC sanoi:

No kyllä se mulla näkyi ja tietääkseni en siitä ole maksanut. Täytyykö tässä tarkastaa tiliote?

Jungebrand loukkaantui ottelussa Caja Labora-Panathinaikos. Varmaan pohje kramppasi, sitä ainakin kovin piteli ja irvisteli. Saa nähdä, miten peli tästä jatkuu... Onko noissa peleissä joku varatuomari mukana vai mennäänkö kahdella loppuun?

Edit: kahdella näköjään mennään

42 sanoi:
No kyllä se mulla näkyi ja tietääkseni en siitä ole maksanut. Täytyykö tässä tarkastaa tiliote?

Antennissa näkyy vielä tovin, muualla ei välttämättä lainkaan.

http://www.nelonenpro.fi/tilaa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.