Donopa sanoi:Harkitsen Euroliiga TV:n mid season paketin ostamista. Hinta ei ole ongelma, yksi asia vain itseäni mietityttää...
Kun selostus on englannin kielellä, niin "spoilaileeko" selostajat muiden otteluiden tuloksia kesken ottelun? Itse olen katsonut sport scenestä otteluita italian ja espanjan selostuksilla, joten vaikka siellä selostajat olisivat välillä spoilailleetkin, niin pahemmin tuo ei haittaa, kun ei sitä ymmärrä.
Jos tuon ostan, niin pakko niitä pelejä on sitten useampia katsella, ja jos tuloksia paljastellaan siellä niin voi periaatteessa katsoa vain 1 pelin/kierros. Silloin taidan passata koko asian.
Eli nyt ne, joilla kokemusta ko ohjelmasta, voisi valaista asiaa?
Donopa sanoi:Commonin vakuuttavan myyntipuheen pohjalta ostaa rykäisin tuon Euroliiga Tv:n pois kuljeksimasta
Laskin, että 10 matsia pitäisi katsoa tuota, että tulisi halvemmaksi kuin ostaa yksittäinen ottelu, mutta tuskin tuottaa ongelmaa. Nyt voi ainakin katsoa minkä pelin haluaa ja koska haluaa.
Kuvanlaatuun olen aavistuksen pettynyt, ainakin NBA:n League Pass on kuvanlaadullisesti aivan eri planeetalta. Kuitenkin, kuva on riittävän hyvä takaamaan korisnautinnon ja HD-telkulle käännettynä tuo kuvanlaatu tuosta paranee..
rööriroope sanoi:Vaikka palautetta onkin tullut spämmittyä Nelonen Sportpro:lle, en silti halunnut, etteivät Euroliiga-lähetykset näkyisi töllöstäni. Näkyykö muilla Pro2?
rööriroope sanoi:Vaikka palautetta onkin tullut spämmittyä Nelonen Sportpro:lle, en silti halunnut, etteivät Euroliiga-lähetykset näkyisi töllöstäni. Näkyykö muilla Pro2?
Jep. Ovelaa näyttää samaa lajia (koris, golf, futis, kendo..) vuorotellen pro1:llä ja pro2:lla niin voi myydä kaksi kanavaa kaikille kiinnostuneille. Parin viikon päästäkin (ens viikolla cup tauko?) keskiviikon peli on pro2:lla ja torstain pro1:llä.MC sanoi:Eikös Pro2 ole helmikuun alusta myös maksullinen kanava?
MC sanoi:Eikös Pro2 ole helmikuun alusta myös maksullinen kanava?
42 sanoi:No kyllä se mulla näkyi ja tietääkseni en siitä ole maksanut. Täytyykö tässä tarkastaa tiliote?