Vs: Fanseat
Lautsa sanoi:
En ole ihan varma, mitä ajat takaa, mutta kyllä ongelma on Hallin/Fanseatin päässä 99% kerroista.
Sorry, "I get that a lot". Tarkoitan ihan samaa: Vika ei ole yhteydessäsi operaattoriisi. (siis tod näk)
Uskoisin, että Fanseatin päässä. Olen ollut siinä käsityksessä, että jos hallista ulos olisi linjassa vaikeuksia, ne vaikeudet näkyisivät tasapuolisesti silloin kun niitä esiintyy. Eli jos pätkii, niin pätkii. Nyt on ollut niin, että ottelussa A Samilla pätkii, Makella ei. Ottelussa B Makella pätkii Samilla ei. Kumpikaan ei muuta konfiguraatiotaan tässä välissä mitenkään.
Luulen, että automaattikameroiden näkemästä automaattisesti koostettu nettistriimi menee ensin jollekin palvelimelle, jonne se jää talteen ja josta sitä jaetaan tilaajille eri reittejä. Saattaa jopa jakaantua useammille palvelimille. Tilaaja ei voi valita mille palvelimelle hän Fanseatiin kirjautuessaan kytkeytyy enkä tiedä vaihtuuko palvelin, jos vaikka päivittää sivuston tai kirjautuu uudelleen.
Tarkoitin vain sitä, että jos yhteen palvelimen tiedon välitykseen tulee katkoksia, se näkyy vain osalla tilaajia, jotka saattavat olla maantieteellisesti lähekkäin ja vaikka saman operaattorin valokuituasiakkaita.
Jostakin syystä telealalla on vallalla käytäntö, että asiakasta aina ohjataan epäilemään omien laiteidensa kuntoa ensisijaisesti. Ehkä siksi tai sitten liikesalaisuukien takia, ei niistä vaikeuksista niin kerrota.
Ilmaisinko itseäni yhtään ymmärrettävämmin?
Sillä jos minun kuitu/pöytäkone yhdistelmällä ei muut, paremmalla kuvalla varustetut livelähetykset, pätki/tilttaa koskaan, ei vika ole minun tai minun operaattorin päässä..
Tämäkin on omiaan perustelemaan samaa asiaa, vika todennäköisimmin Operaattorisi ja pelikentän välillä, kun okulaariesi ja Operaattorisi välillä.
Mm. Viaplay ja Nbatv toimivat kuin junan vessa
Et sit taida paljon junalla matkustaa?