Vs: Fanseat
Herkku sanoi:
Lienee Windows-läppäri?
Applella tai Chomebookilla ei itsellä pätki ja tällä kaudella palvelu on kokonaisuutena toiminut oikein hyvin. Ei silti, kyllähän tuon pitäisi toimia myös Windowsilla kun samaan hintaan kaikille myyvät.
Kyllä mulla on toiminut aina hyvin Windows+Mozilla -yhdistelmällä. Perjantaina tosin oli pari kertaa muutaman sekunnin musta ruutu, mutta uskoisin sen johtuneen lähetyspäästä.. Joillakin paikkakunnilla äänen kanssa on tosiaan tapeltu lähes koko kauden, mutta taas joillakin paikkakunnilla homma toimii koko ajan ihan hyvin.
Jos jollakin kuva pätkii jatkuvasti, niin kannattaa ensin lukea ainakin alla olevasta linkistä ohjeita. Siellä on aika kattavasti kerrottu millaista kokoonpanoa ja nettiyhteyttä suositellaan katsomiseen. Lisäksi myös korjausohjeita pätkimiseen.
https://www.fanseat.com/help/technicalfaq
RBP(ex) sanoi:
Vanha versio myös selkeämpi, kun etusivulta pääsi scrollaamaan kaikki meneillään olevat ottelut ja peliä katsoessa näkyi samalla sivulla muut käynnissä olevat ottelut, jolloin usean pelin katsominen oli helpompaa. Monesti tuntuu, että näitä palveluita kehittävät henkilöt eivät itse niitä käytä ja yrittävät tehdä "hienoa", joka usein on epäkäytännöllistä. Mutta sanoisin, että sek' vanha fanseatti, että myös vanha liveseuranta olivat paljon näitä nykyisiä helpompia ja liveseuranta informatiivisempi.
Hyvin kirjoitettu.. Tuota olen myös itse harmitellut, että enää ei pääse yhdellä klikkauksella hyppäämään toiseen meneillä olevaan peliin. Aikaisemmin minulla oli tapana vilkaista toisia peleja jopa aikalisien aikana.
Mutta uudessa versiossa on pause -mahdollisuus todella hyvä lisä. Eilenkin laitoin pelin pauselle, kun kävin välillä saunassa.
Pelin voi sitten vähitellen "kiriä" kiinni aikalisien ja taukojen aikana hyppäämällä minuutin eteenpäin.. Joskus olen tehnyt pelin loppupuolella jopa siten, että olen laittanut useamman tasaisen pelin pauselle eri selaimen välilehtiin ja sitten katsonut ne yksi kerrallaan loppuun.
Miinuksena on myös se, että tänä vuonna ei ole tainnut tulla vielä ainuttakaan monikamera -lähetystä peleistä. Viime kaudella näitä tuli lähes kerran viikossa. Monikamera -tuotannot takaisin!