Koripalloanalyytikko #1
Vs: Finaali: Pyrintö - ToPo
Junnut kentälle ja katse kohti seuraavaa peliä
Junnut kentälle ja katse kohti seuraavaa peliä
Itse näkisin, että pallonmenetykset ovat vain seurausta seisovasta hyökkäyksestä, jonka aiheuttaa balanssista puolustettujen avainpelaajien puskeminen.Koripalloanalyytikko #1 sanoi:Pyrintö häviämässä pelin huonoon ja huolimattomaan pallonkäsittelyyn. Topolla nolla menetystä, Pyrinnöllä kohta kymmenen. Ja vasta eka puolisko pelistä menossa.
Ohisektori sanoi:Itse näkisin, että pallonmenetykset ovat vain seurausta seisovasta hyökkäyksestä, jonka aiheuttaa balanssista puolustettujen avainpelaajien puskeminen.
Kuka sitä sanoi, että jos Heinonen puolustaa Williamsin alle 40:een pojoon niin mj-kutsuisi..? Mielestäni ihan kova näyttö viimeisen 35 peliminuutin aikana.
Itse kyllä ymmärrän täysin miksi Hanno tuo tuota asiaa jatkuvasti esiin.
Ouh, muistin väärin, sori.Kuoleva Joutsen sanoi:Ekaan kohtaan, osittain kyllä.
Toiseen, minä, mutta puhe oli Hesteristä. Ei pitäisi jalkojen riittää..
Kolmanteen, eli topolle vihelletään liikaa virheitä ja pyrinnölle liian vähän, niinkö? Ja lasien väri oli?
Ymmärtääkseni joukkueet itse äänestävät tuomareista pleijareihin jne., ja jännästi Orava pyörii vuodesta toiseen finaaleja viheltämässä. JP on ihan aikuisten oikeasti mainettaan parempi tuomari ja kommunikointikin on parantunut muutaman kauden aikana huimasti.Highpost sanoi:Oli vähe tulsa peli, Topo oli niin suvereeni. Miksi Oravaa pitää väkisin roikottaa näissä finaaleissa tuomaroimassa? Onko korisliitto kiitollisuuden velassa ottanut pitkään palvelleen veteraanin viheltämään näitä matseja? Ekan pelin kolmikko takaisin!