Koripallo.com

Finaali: Pyrintö - ToPo

Miten finaalisarja päättyy?

• 3-0

Ääniä: 2 2,3%
  • 3-1

Ääniä: 7 8,0%
  • 3-2 Pyrinnölle

Ääniä: 16 18,4%
  • 0-3

Ääniä: 14 16,1%
  • 1-3

Ääniä: 34 39,1%
  • 2-3 ToPolle

Ääniä: 14 16,1%

• Äänestäjiä
    87
Status
Viestiketju on suljettu.

Koripalloanalyytikko #1

Vs: Finaali: Pyrintö - ToPo

Junnut kentälle ja katse kohti seuraavaa peliä :D

xj

Olin erheellisesti ajatellut, että koripallo olisi kamppailulaji, mutta tänään ei sitten saakaan pelata playoff-korista vaan neppaillaan vain... :(
Sinänsä mulle ihan sama, kumpi voittaa, mutta olisi mukava katsella peliä, jos se ei olisi ihan tavallista sarjapeliä.

Edit: Toivottavasti kommentaattorit eivät ala edes puhumaan mustelmien ottamisesta finaaleissa. ;D ;D ;D

Hanno "en todellakaan tahdo valittaa, mutta valitan silti" Möttölä.

Vittu mikä äijä? Keskittyis enemmän siihen, että oma peli kulkee ja Pyrinnön ei. Ininää tuomareista. Voiko ne koskaan onnistua? Ei se viheltäminen ainakaan tänne pahalta ole näyttänyt. Sokea olen ilmeisesti?

Pyrintö: Junnut kehiin ja bussi käyntiin.. Helvetti, mitä pallonkäsittelyä.

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
Pyrintö häviämässä pelin huonoon ja huolimattomaan pallonkäsittelyyn. Topolla nolla menetystä, Pyrinnöllä kohta kymmenen. Ja vasta eka puolisko pelistä menossa.
Itse näkisin, että pallonmenetykset ovat vain seurausta seisovasta hyökkäyksestä, jonka aiheuttaa balanssista puolustettujen avainpelaajien puskeminen.

Vaikka Pyrinnön penkki on laaja, ei voi kiistää etteikö ratkaisupelaajia löytyisi enemmän ToPon riveistä. Ja ei voi kuin ihailla millaisella röyhkeydellä ToPon penkki pelaa! Seuraava ottelu on jälleen ylihuomenna, ei käy kateeksi Pyrinnön jenkkejä.

Kuka sitä sanoi, että jos Heinonen puolustaa Williamsin alle 40:een pojoon niin mj-kutsuisi..? Mielestäni ihan kova näyttö viimeisen 35 peliminuutin aikana.

Itse kyllä ymmärrän täysin miksi Hanno tuo tuota asiaa jatkuvasti esiin.

Taasko NBA-Hanno valittaa tuomareista? Melkein 20 pinnaa eroo ja jätkä valittaa tuomareista. Mitä vittua.
Hieno mies.

Ottelun taistelupari:

Hanno Möttölä 18/6, kakkoset 4/6, kolmoset 2/3, vaparit 4/4 vs Damon Williams 3/4, kakkoset 1/6, kolmoset 0/2, vaparit 1/5

8] 8] 8] 8] 8]

Ohisektori sanoi:
Itse näkisin, että pallonmenetykset ovat vain seurausta seisovasta hyökkäyksestä, jonka aiheuttaa balanssista puolustettujen avainpelaajien puskeminen.

Kuka sitä sanoi, että jos Heinonen puolustaa Williamsin alle 40:een pojoon niin mj-kutsuisi..? Mielestäni ihan kova näyttö viimeisen 35 peliminuutin aikana.

Itse kyllä ymmärrän täysin miksi Hanno tuo tuota asiaa jatkuvasti esiin.

Ekaan kohtaan, osittain kyllä.

Toiseen, minä, mutta puhe oli Hesteristä. Ei pitäisi jalkojen riittää..

Kolmanteen, eli topolle vihelletään liikaa virheitä ja pyrinnölle liian vähän, niinkö? Ja lasien väri oli?

Pieti perkele ota niitä junnuja kentälle,luuleeko Pieti tosiaan,että tänään voitto vielä tulee...

montako kertaa se hanno möttölän cv pitää sanoa vielä tomi tiilikainen??? ??? ???

Kyllä näiden finaalien kuvio on selvä. Pyrintö ei saa hävitä kotona kertaakaan tai Topo voittaa mestaruuden. Pyrinnön vapaapallo toimii Pyynikillä, mutta ei sillä Topoa vieraissa voiteta. Huonosti sijoitetut seitsemän urhoa, ja UrhoTV kiittää.

Kuoleva Joutsen sanoi:
Ekaan kohtaan, osittain kyllä.

Toiseen, minä, mutta puhe oli Hesteristä. Ei pitäisi jalkojen riittää..

Kolmanteen, eli topolle vihelletään liikaa virheitä ja pyrinnölle liian vähän, niinkö? Ja lasien väri oli?
Ouh, muistin väärin, sori.

Hanno kritisöi nimenomaan sellaista koirailua, jota muutamat Pyrinnön pelaajat harrastavat, mitä ei ensimmäisessä ottelussa vihelletty pois. Sekä Ahvenniemi että Lowe ovat törkeän hyviä puolustajia myös rehellisesti puolustaessaan, niin miksi sikailla ja filmailla jatkuvasti illasta toiseen?

Omien lasien väri löytyy Kaakkois-Suomesta.

Kai joku nyt laski monta Tamperelaista oli hallissa ja moni niistä oli junnuja? Entä tämän faniporukan jatkuvuus?

Karu matsi...peli oli käytännössä taputeltu ennen puoliaikaa. Tänään ei ollut Pyrinnöllä mitään saumoja voittoon. Ja tänään filmin lisäksi itkijäeukot löytyi puhtaasti Pyrinnön leiristä. Toivottavasti Pyrintö saa koottua rivinsä jotta saadaan täydet viisi matsia ja finaalien arvoinen sarja. Onnittelut TOPOlle hienosta voitosta :D

Nyt nähtiin, kuka otti lopullisesti ohjat. ToPo oli jo 1. finaalissa lähellä voittoa. Nyt täysi tyrmäys. Ihmettelen suuresti, jos Pyrsä näissä finaaleissa vielä yhdenkin pelin.

Jotainhan tässä Pyrinnön pelissä on äärimmäisen vastenmielistä. Tuntuu, että joka joukkue kuumenee pelatessaan Pyrintöä vastaan ja ottaa tekuja sekä epäurheilijamaisia. Sellaisia, joita ei tule muissa otteluissa. Möttölän urputus ei varmastikaan tule turhasta, hänen ei tarvitsisi tuohon alentua ellei oikeasti tunnu pahalta sekä epäoikeudenmukaiselta kentällä.

Oli vähe tulsa peli, Topo oli niin suvereeni. Miksi Oravaa pitää väkisin roikottaa näissä finaaleissa tuomaroimassa? Onko korisliitto kiitollisuuden velassa ottanut pitkään palvelleen veteraanin viheltämään näitä matseja? Ekan pelin kolmikko takaisin!

Itseä rupesi ärsyttämään vähän tuo Topon kuuluttaja. Onko siellä mikrofonin varressa tarkoitus kuuluttaa peliä vai v*ttuilla vierasjoukkueelle?

Jos Topo jatkaa lähelläkään tätä tasoa, menee sarja kyllä 3-1 helsinkiläisille. Tämä peli oli mielestäni enemmän Topon hyvyyttä kuin Pyrinnön huonoutta.

Highpost sanoi:
Oli vähe tulsa peli, Topo oli niin suvereeni. Miksi Oravaa pitää väkisin roikottaa näissä finaaleissa tuomaroimassa? Onko korisliitto kiitollisuuden velassa ottanut pitkään palvelleen veteraanin viheltämään näitä matseja? Ekan pelin kolmikko takaisin!
Ymmärtääkseni joukkueet itse äänestävät tuomareista pleijareihin jne., ja jännästi Orava pyörii vuodesta toiseen finaaleja viheltämässä. JP on ihan aikuisten oikeasti mainettaan parempi tuomari ja kommunikointikin on parantunut muutaman kauden aikana huimasti.

Pakko oli monta kertaa peilin edessä sanoa "Toivottavasti ToPo voittaa". Luulin, että naama jotenkin vääristyy, mutta ihan hyvälle se kuitenkin näytti. Uskomatonta.
Toivottavasti ToPo voittaa.!!

Joopa joo, oliko tämä nyt sitä Pietin ja kumppaneiden älykästä katukorista vai mitä? Kannattaisikohan bussimatkalla takaisin soittaa taas "we are the champions"? :)

Status
Viestiketju on suljettu.