Menossa
Vs: FoA 2007-2008
Laittakaa paikalla olijat infoa pelista FoA-Huima.En pääse katsomaan
Laittakaa paikalla olijat infoa pelista FoA-Huima.En pääse katsomaan
Etkö viitsi mennä katsomaan rökäle tappiota?Menossa sanoi:Laittakaa paikalla olijat infoa pelista FoA-Huima.En pääse katsomaan
Eikö LIVE-seuranta riitä?Menossa sanoi:Laittakaa paikalla olijat infoa pelista FoA-Huima.En pääse katsomaan
Menossa sanoi:Laittakaa paikalla olijat infoa pelista FoA-Huima.En pääse katsomaan
Peli ei muutu niin kauan kuin Marjamäki on ohjaksissa, valitettavasti.Mieheys sanoi:Muutoksia aloitusviisikossa Foalla, mutta peli "kulki" kuin ennenkin (57-74)
Tämä on täyttä totta, mutta valitettavaa kuten "Hehhheeelle" totesi.hehhheeelle sanoi:Peli ei muutu niin kauan kuin Marjamäki on ohjaksissa, valitettavasti.
hehhheeelle sanoi:Peli ei muutu niin kauan kuin Marjamäki on ohjaksissa, valitettavasti.
No kyllä osaavan valmentajan pitäisi em. kysymyksiin löytää ihan itseltään vastaukset/vaihtoehdot, ettei tarvitsisi aina hakata päätä seinään. Mutta olisihan se mukavaa nähdä ihan HD koutsina FoA:n naikkosilla. Eipä olisi yleisöstä pulaa 8)Stup sanoi:Ja jos ei, peli muuttuu huonompaan suuntaan. Ei tää nyt kyllä Marjamäestä ole kiinni. Haluaisinpa nähdä vaikka yhden pelin että penkin päässä olisi vaikkapa itse HD mikä olisi tulos. Helppo haukkua Marjamäkeä. Kerropa mitä muuttaisit pelissä/miten peluuttaisit? Kerro ihan omin sanoin mitä puolustusmuotoja käyttäisit ja miksi? Millainen olisi rotaatio? Ketkä olisi avauksessa? Miten hyökkäyksen saisit paremmaksi? Odotan rakentavaa palautettasi.
Jos joukkue heittää jo toista kautta peräkkäin kakkoset sisään tuollaisella 38% tarkkuudella, niin ainakin hyökkäyspäässä ollaan menty ratkaisevasti pieleen. Marjamäen joukkueilla tietyillä pelaajilla on aina vapaat kädet hyökkäyksessä tehdä mitä haluaa. Toimii, jos pelaaja on tarpeeksi hyvä, mutta nyt kun materiaali ei ole oikein riitä niin hyökkäys ei toimi. Pitäisi joukkueena rakentaa heittopaikat, ei pelkkinä yksilösuorituksina kuten nyt. Tämä on Marjamäen heikkous, hänellä on vain yksi pelityyli jota soveltaa vuodesta toiseen, joukkueesta toiseen, riippumatta pelaajiensa osaamisesta.Stup sanoi:Ja jos ei, peli muuttuu huonompaan suuntaan. Ei tää nyt kyllä Marjamäestä ole kiinni. Haluaisinpa nähdä vaikka yhden pelin että penkin päässä olisi vaikkapa itse HD mikä olisi tulos. Helppo haukkua Marjamäkeä. Kerropa mitä muuttaisit pelissä/miten peluuttaisit? Kerro ihan omin sanoin mitä puolustusmuotoja käyttäisit ja miksi? Millainen olisi rotaatio? Ketkä olisi avauksessa? Miten hyökkäyksen saisit paremmaksi? Odotan rakentavaa palautettasi.
jfo sanoi:Jos joukkue heittää jo toista kautta peräkkäin kakkoset sisään tuollaisella 38% tarkkuudella, niin ainakin hyökkäyspäässä ollaan menty ratkaisevasti pieleen. Marjamäen joukkueilla tietyillä pelaajilla on aina vapaat kädet hyökkäyksessä tehdä mitä haluaa. Toimii, jos pelaaja on tarpeeksi hyvä, mutta nyt kun materiaali ei ole oikein riitä niin hyökkäys ei toimi. Pitäisi joukkueena rakentaa heittopaikat, ei pelkkinä yksilösuorituksina kuten nyt. Tämä on Marjamäen heikkous, hänellä on vain yksi pelityyli jota soveltaa vuodesta toiseen, joukkueesta toiseen, riippumatta pelaajiensa osaamisesta.
Muutoksia ei tehdä viikossa ja täten yksi peli HD:ltä ei veisi asiaa mihinkään suuntaan. Tosin jos nyt aloittaisivat pelitavan remontin niin tammikuussa jo varmasti eri näköistä.
Puolustusmuotojen vaihtelu on Marjamäen parhaita puolia ja vuosien saatossa varmasti ottanut monta voittoa juuri niillä. Ongelman niissäkin tosin on hienoinen jämähtyneisyys eli samat jutut toistuu vuodesta toiseen riippumatta pelaajamateriaalista. Mikä vuonn 92 toimi jonkun joukkueen kanssa ei välttämättä sovi 07 joukkueeseen. Peluutuksesta en osaa sanoa mitään.
Auttoiko?
Kerro minulle mitä Marjamäki on saanut aikaan valmentajaurallaan ja minä vuonna? Miksi niin kovasti puolustelet kyseistä valmentajaa, vaikkei tuloksia tule olipa joukkueessa pelaajina kuinka suuria tähtiä hyvänsä (ja nyt en puhu tämän vuoden FoA:n joukkueesta)?Stup sanoi:Ja jos ei, peli muuttuu huonompaan suuntaan. Ei tää nyt kyllä Marjamäestä ole kiinni. Haluaisinpa nähdä vaikka yhden pelin että penkin päässä olisi vaikkapa itse HD mikä olisi tulos. Helppo haukkua Marjamäkeä. Kerropa mitä muuttaisit pelissä/miten peluuttaisit? Kerro ihan omin sanoin mitä puolustusmuotoja käyttäisit ja miksi? Millainen olisi rotaatio? Ketkä olisi avauksessa? Miten hyökkäyksen saisit paremmaksi? Odotan rakentavaa palautettasi.
Aina hieno kommentti, tee itse parempi. Sopii paikkaan kun paikkaan ;Dstup sanoi:No eipä juuri, tule penkille jos saat parempaa aikaan?
Ja mitä menneistä saavutuksista jos ei pysty tänä päivänä saamaan aikaan muuta kuin ärsytystä tuomareissa, muissa valmentajissa, entisissä ja kenties nykyisissä pelaajissa, forssalaisissa ... etc. korista seuraavissa tahoissa. Ja kun tätä samaa on jatkunut nyt muutama vuosi eikä mitään "menestystä" ihan viime vuosilta. Kuka Marjamäkeä ihan oikeasti puolustaa ja kehuu?ööööö sanoi:Kerro minulle mitä Marjamäki on saanut aikaan valmentajaurallaan ja minä vuonna? Miksi niin kovasti puolustelet kyseistä valmentajaa, vaikkei tuloksia tule olipa joukkueessa pelaajina kuinka suuria tähtiä hyvänsä (ja nyt en puhu tämän vuoden FoA:n joukkueesta)?
Ihan puolustelematta sanoi:Melkoiseksi noitajahdiksi tuntuu menevän tämä.... En kyllä itse usko, että FoAn materiaalilla olisi tällä/viime kaudella parempaankaan päästy. Toivottavasti selkäänpuukotus onnistuus ja Tulander vaihtaa koutsin. Sitten nähdään oliko se siitä kiinni.
Eikö nimettömästi ole helppo puukottaa täällä ihan ketä tahansa. Mitä sillä on väliä ärsyttääkö joku vai ei?noituus sanoi:Noitajahdin makuhan tuossa tuntuu olevan koska mies ärsyttää monia niin on helppo puukottaa.Mutta kukahan tilalle? Forssasta ei ainakaan parempia löydy, sekin on nähty. Ja samaa mieltä että tällä materiaalilla ei ainakaan vielä parempaan ole pystytty, mutta silti uskon, että voittoja vielä tulee
Aika ihmeellistä puhetta noitajahdista. Muissa threadeissa valmentajien heikkouksia ruoditaan kyllä ilman puhetta noitajahdista, mutta Marjamäen kohdalla kyse on aina ilmeisesti jostakin isommasta vorssalaisten ajojahdista häntä kohtaan. Se olisikin mielenkiintoista, jos koutsi vaihdettaisiin.Ihan puolustelematta sanoi:Melkoiseksi noitajahdiksi tuntuu menevän tämä.... En kyllä itse usko, että FoAn materiaalilla olisi tällä/viime kaudella parempaankaan päästy. Toivottavasti selkäänpuukotus onnistuus ja Tulander vaihtaa koutsin. Sitten nähdään oliko se siitä kiinni.