Vs: FoKoPo 2008-2009
Nopealla vilkaisulla näin, että palkka ja kulukorvaukset eivät saa ylittää 20 k€ per kalenterivuosi. Eli lennot, kämpät jne. + palkat max. ~15 tonnia euroina?
(olin muistellut että USAn kanssa raja olisi ollut 6kk ja että ei euromääräisiä rajoja, luultavasti olin väärässä)
Tottakai sen maksaa uusi seura JOS pelaaja/agentti saa sen sisällytettyä uuden sopimuksen ehtoihin. Yleensä menee näin, koska se on pöydällä ensikontaktista alkaen.riisto sanoi:Siis yleensähän käsittääkseni buy outin maksaa uusi seura, ei pelaaja itse tietenkään. Ja onhan sanktioitta lähtemisiä tapahtunut ennenkin:
Edelleen olen sitä mieltä että buy out on niin olematon, ettei sillä juo itteään humalaan Tallinnassa.riisto sanoi:Eli jäljeelle jää joko buy out tai Forssan toimistolla tupeksittiin. Kumpaan uskot?
Täytyypä lukea tuo paremmalla ajalla. Jos olet oikeassa niin reilusti tulen myöntämään sen.riisto sanoi:Olet kyllä väärässä tässä asiassa:
http://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/1991/19910002
17 artikla
Taiteilijat ja urheilijat
.......
......
ei kalenterivuoden aikana ylitä kahtakymmentätuhatta Yhdysvaltojen dollaria ($20.000) tai sen vasta-arvoa Suomen rahana.
EI ole siis sidottu oleskeluaikaan, vaan kalenterivuoteen.
Nopealla vilkaisulla näin, että palkka ja kulukorvaukset eivät saa ylittää 20 k€ per kalenterivuosi. Eli lennot, kämpät jne. + palkat max. ~15 tonnia euroina?
(olin muistellut että USAn kanssa raja olisi ollut 6kk ja että ei euromääräisiä rajoja, luultavasti olin väärässä)
Yritin siinä nätisti rivien välistä sanoa loukkaamatta ketään, että kaikilla yllämainituilla kotimaiset ovat enemmän tai vähemmän "kuraa" ja että peliesitykset ja menestys makaavat täysin vahvistusten harteilla.riisto sanoi:Niin, unohdit vertailun kokonaan. Oletko samaa mieltä, että Forssan kotimaiset ovat parempia kuin Porvoolla, Torpalla, Karkkilalla ja LprNamikalla
Porvoolaisena en tällä hetkellä tuijottele playoff viivaa vaan poispääsyä jumbosijalta, suoran tippujan paikalta. Täältä alhaalta tuijoteltuna näkee muutaman joukkueen joista voisi päästä ohi, tällä hetkellä Forssa on yksi niistä: Joukkue on vaihtunut käytännössä täysin ja jumbojoukkueiltakaan ei ole tullut pisteitä. Äkkiseltään tuosta voisi arvata, että kevään huonoin joukkue näistä viidestä mainitsemastasi on se jonka pelifiilis/itseluottamus on heikoin. Ja vastaavasti se joka pystyy venymään löytää paikan playoffseista.riisto sanoi:Agbain on joukkueen ykkösvaihtoehto hyökkäyspäässä ja tottakai pitää ottaa roolia. Jos pelattaisiin nykyisillä rostereilla niin uskoisin että Forssa säilyisi Playoff joukkueena. Sillä varauksella, että Mäkitulokkaan apina jäi sinne Porvooseen. Paljolti riippuu kuitenkin miten ToPo, Porvoo, Pyrintö ja Componennta vahvistuvat tai heikentyvät.