Koripallo.com

Grande Finale: Kouvot - Honka

Minne pantteri matkaa.

• Äänestäjiä
    130
Vs: Grande Finale: Kouvot - Honka

Eiköhän tämä halliepisodi jouda jo lopettaa. Mitä merkitystä on jauhaa sitä, pelataanko A) siellä B) täällä. Siis näitä hallikiemuroita. Huomenna pelataan ja tiistaina pelataan. Eiköhän joku pelipaikkakin löydy.

ps. Raksilan halli taitaa olla vapaana.Näkisivät oululaisetkin kunnon korista, kun tietävät vaan kiekosta ;D

Ei tässä oikein huomista malta odottaa. Siitä lähdetään, että tiistaina pelataan Manskarilla. Kuuleman mukaan Kouvojen omien fanibussien lisäksi myös mypalaisia olisi tulossa pitämään vierasjoukkueen puolia. Mypan kausihan alkaa siinä naapurikentällä huomenna hieman myöhemmin.

kouvojen kannattajajoukkohan on sitten aika vahva jälleen. Sääli, ettei itse pääse, mutta tiistaina sitten!

Perjantain pelissä oli kyllä tunnelmaa kerrakseen! Tollasia kaikkien runkosarja pelienkii pitäis olla :p kiitoksen tiskijukalle, oli ihan kiva kuunnella joskus muutakin kun sitä mihin runkosarjan peleissä on totuttu kuulemaan! :p

Betteri sanoi:
Tämähän on kuin Turhapuron leffasta. Niittykumpu ? In Finland?

Mikäs vika tuossa on? Tapiolan hallilla ei ole kukaan myymässä lippuja ja Niittykummun Esso (pian kai ABC?) on sopivasti siinä lähellä. Miksi tämä ei olisi hyvä ratkaisu?

Miksi sensuroidaan viestejä joissa valvojia arvostellaan? Onko Nanna jo niin ylimielinen ettei voi myöntää olevansa väärässä...

erkkix sanoi:
Eero voi kertoa vaikka viime kesäisestä lomastaan, mutta totuus on jotain aivan muuta. Jos yhden pelin vuokra on 20000 euroa voi olla että jopa HONKA ei tuollaista summaa maksa.
jauhetaan nyt vielä vähän tästä.

areenan vuokra ja muut siellä poelaamisesta aiheutuvat kustannukset (parketti jne) lienevät sitä luokkaa että sinne pitäisi varmuudella saada ainakin 1000 katsojaa enemmän kuin naapurihalliin.

jos finaalivastus olisi esimerkiksi Topo, voisi tämä hyvinkin toteutua. kun taas vastus on kauempaa ja kun vielä peli tulee televisiostakin, on tuo tuhannen lisäkatsojan saaminen paikalle aina pieni riski. tietysti parempi halli oheispalveluineen vetää sinällään hieman helpommin katsojia.

yksi tekijä lienee varmasti vielä se, että pelaajat tuskin pitävät ajatuksesta siirtää pelejä pois kotihallista, ainakaan mikäli areenalla ei päästäisi harjoittelemaan useampana päivänä. vaikka samankokoinen kenttä ja saman korkuiset korithan ne areenallakin on.

Ilmeisesti vielä mahtuu sitten bussiin mukaan jos lähtijöitä on. (ks. www.Kouvot.fi )

erkkix sanoi:
Miksi sensuroidaan viestejä joissa valvojia arvostellaan? Onko Nanna jo niin ylimielinen ettei voi myöntää olevansa väärässä...

Nanna myönsi keskustelussa olleensa väärässä ja sinä näit sen. Tästä ei siis ollut kyse.

Koko keskustelu oli kuitenkin niin väärinymmärrysten sävyttämää, aiheen viereen menevää ja henkilökohtaisuuksiin perustuvaa, että katsoin aiheelliseksi poistaa sen. Harkitsin pitkään Nannan "tunnustuksen" jättämistä esille juuri tämän reaktion välttämiseksi, mutta se olisi ollut niin irti asiayhteydestä, että katsoin sen tarpeettomaksi.

Palautteen valvojien ratkaisuista voi osoittaa Ylläpidolle.

Jaffa sanoi:
areenan vuokra ja muut siellä poelaamisesta aiheutuvat kustannukset (parketti jne) lienevät sitä luokkaa että sinne pitäisi varmuudella saada ainakin 1000 katsojaa enemmän kuin naapurihalliin.

Kouvolassa valiteltiin, että Manskarilla ei ole PR-tiloja. Manskarille olisi ollut tulossa yhteistyökumppaneita ja mahdollisia tulevia yhteisyökumppaneita katsomaan peliä ja kenties lounastamaan siinä samalla, mutta tilojen puutteen takia jouduttiin kieltäytymään. Mikä on tilanne Tapiolassa tämän suhteen? Kouvolassa varmasti myös esim oheismyyntiä tapahtuisi paljon enemmän jos halli olisi isompi. Myyntipisteitä on ihan kivasti, mutta koska ne joudutaan sijoittamaan käytäville nämä tukkii kulkureitit, jolloin jo vessassa käyntiin tarvitsee varata koko puoliaika. Kyllä mä luulen, että Kouvolan Sanomissa ilmoitetut laskelmat Manskarin ja jäähallin välillä ei ollut tuulesta temmattuja, mutta en tiedä onko tosiaan Tapiolassa tämä ero niin suuri, kun en muista siellä käyneeni...

Tapiolan Urheiluhalli, eli tuttavalllisesti Monari, on erittäin kodikas ja pelaamisen kannalta laadukas halli. Pelaajat arvostavat paikkaa ja tykkäävät siitä. Katsojia mahtuu hyvällä tahdolla niin paljon kuin Korisliigan playoff rakaiseva finaali tänä päivänä vetää. Osa joutuu seisomapaikoille, totta, mutta tämän tyyppisessä ottelussa ainakin hard core kannattajat seisovat muutenkin suuren osan ottelusta. Oheispalvelut eivät täytä ihan tämän päivän liike-elämän edustamisen vaatimuksia, mutta nakit ja kalja tuntuvat silti tekevän kauppansa. Luksusta Hongan junnuille on tarjolla, kun pääsevät kentän tasolle, osa jopa Jack Nickolsonin ja muiden koris freak julkimoiden suosimille ring side paikoille. Katsomot kierävät 360 astetta kenttää luoden olosuhteet mahtavaan tunnelmaan.Paikalle on suositeltavaa saapua hyvissä ajoin ihan katsojan oman edun nimissä. Ovet aukeavat jo klo 13. Pöytä on katettu, vieraat ovat tervetulleita koriksen juhlaan. 8)

Sen verran halleista vielä, että on ollut mahtavaa katsoa/kuunnella TV:stä Manskarin ja Tapiolan tunnelmaa. Toivottavasti jatkossa finaaleissa tunnelma vaan nousee, kun pelit vielä kovenee.

Pettyneenä huomasi, että tv-lähetys ei tulekaan suorana. Onko tietoa tuleeko se joltain radiokanavalta edes, vai pitääkö tyytyä liveseurantaan? :mad:

sipulisoppa sanoi:
Pettyneenä huomasi, että tv-lähetys ei tulekaan suorana. Onko tietoa tuleeko se joltain radiokanavalta edes, vai pitääkö tyytyä liveseurantaan? :mad:

Kyl mulla näkyy ainaski kakkosen ohjelmissa 14:20 korista, eli eikös tuo suora ole

raappa sanoi:
Kyl mulla näkyy ainaski kakkosen ohjelmissa 14:20 korista, eli eikös tuo suora ole
Kiitti tiedosta. Mä olin katsonut tv-ohjelman aamulla ja siinä puhuttiin vaan jklo 17.55 älkilähetyksestä. Joten tuhannesti kiitos!

sipulisoppa sanoi:
Kiitti tiedosta. Mä olin katsonut tv-ohjelman aamulla ja siinä puhuttiin vaan jklo 17.55 älkilähetyksestä. Joten tuhannesti kiitos!

Siis TV2 klo 14.20.
Urheilukanavalta vasta 17.55.

Saamme siis kai nauttia Bubin selostuksesta.

Tsemppiä Kouvot!

Uskokaa tai älkää, monet eivät minua usko, mutta Muurisella on sellainen ominaisuus, että tiukassa paikassa hänellä raajat venyvät, niin kädet kuin jalatkin. Hyvä BUBI!!

jörö sanoi:
Uskokaa tai älkää, monet eivät minua usko, mutta Muurisella on sellainen ominaisuus, että tiukassa paikassa hänellä raajat venyvät, niin kädet kuin jalatkin. Hyvä BUBI!!

Ehdin juuri kirjoittaa saman. Nyt on ainakin kuultu finaalisarjan ensimmäinen todellinen paljastus.

Rollins* sanoi:
Ehdin juuri kirjoittaa saman. Nyt on ainakin kuultu finaalisarjan ensimmäinen todellinen paljastus.

Ei jaksaisi valittaa kun finaali kuitenkin näkyy, mutta joka kerta kun Bubi tai Klinga on äänessä sydän itkee verta. Helposti unohtuu marraskuisena maanantai-iltana kiittää lutuurikanavan asiantuntevaa ja peliin sopivaa selostusta&kommentointia, mutta kyllä nyt viimeistään tajuaa kuinka tärkeä osa peliä se on.

+ Nyt esiin ne jotka arvostelevat UK:n selostusta!!! Naks naks*

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.