She-Man sanoi:Ei hyvänen aika. En haluaisi olla kumpikaan valmentaja, kun pelaajat noudattavat ohjeita yhtä hyvin kuin rattijuopot.
Niin, paitsi että BuBi on huono ja asiantuntematon, niin molemmat, sekä selostaja, että asiantuntija ovat täysin Hongan puolella. Pyysit arvostelua UK:n selostuksille, minä annan arvostusta.50 Cent sanoi:Ei jaksaisi valittaa kun finaali kuitenkin näkyy, mutta joka kerta kun Bubi tai Klinga on äänessä sydän itkee verta. Helposti unohtuu marraskuisena maanantai-iltana kiittää lutuurikanavan asiantuntevaa ja peliin sopivaa selostusta&kommentointia, mutta kyllä nyt viimeistään tajuaa kuinka tärkeä osa peliä se on.
+ Nyt esiin ne jotka arvostelevat UK:n selostusta!!! Naks naks*
A sian tuntija sanoi:Niin, paitsi että BuBi on huono ja asiantuntematon, niin molemmat, sekä selostaja, että asiantuntija ovat täysin Hongan puolella. Pyysit arvostelua UK:n selostuksille, minä annan arvostusta.
A sian tuntija sanoi:Niin, paitsi että BuBi on huono ja asiantuntematon, niin molemmat, sekä selostaja, että asiantuntija ovat täysin Hongan puolella. Pyysit arvostelua UK:n selostuksille, minä annan arvostusta.