Mun mielestä Gullien mestaruus olisi silkkaa paskaa. E: oikeastaan kaikkien muiden kuin Vilppaan mestaruus olisi itseasiassa pelkkää jöötiä.
Ei siinä mitään, omien puolta on pidettävä. Jos sellainen oma joukkue on.
Mun mielestä Gullien mestaruus olisi silkkaa paskaa. E: oikeastaan kaikkien muiden kuin Vilppaan mestaruus olisi itseasiassa pelkkää jöötiä.
Rehellistä vuodatusta. Amen.
Kaikkien muiden paitsi Juho Nenosen mestaruus on paskaa... Sillä joukkueella nyt ei ole mitään väliä...Mun mielestä Gullien mestaruus olisi silkkaa paskaa. E: oikeastaan kaikkien muiden kuin Vilppaan mestaruus olisi itseasiassa pelkkää jöötiä.
Gullien mestaruus olisi hieno asia kyllä. Eikö Hannon kommenteista ole mitään negatiivista sanomista kenelläkään?
Täysin samaa mieltä. Kisiksellä kaikki paikat on hyviä paikkoja, kaikkialta näkee mukavasti (ehkä A ja C katsomoiden alarivit vähän nihkeät mutta muuten) ja tosiaan historiaa on! Mielestäni hieno paikka!Toinen asia: en tosin ymmärrä Kisahallin morkkaamista, hieno paikka katsoa korista (on tullut minipojissa pelattuakin siellä) ja on historiaa ja sijainti loistava kun maalta tulee.
Kisis on mainio paikka katsoa koripalloa kun peli on käynnissä ja istut penkissä
Marraskuun 30 päivä se onnistui ihan helpostiGullsilta pitäisi saada liike koko joukkueelta pois jos meinaa jengin pysäyttää nyt. Mahdollista se varmaankin on.
Jos McNeace ei pelaa, niin Vilpas jää liian pieneksi ja vaikea uskoa silloin kotivoittoon. Vilppaan pelivalmiudesta en ole huolissani. Sen verran kovalla asenteella vieraspeli hoidettiin. Vaikka peli ratkesi ekalla puoliajalla, niin vauhtia riitti.
Tasapisteissä sarjataulukossa tehdyt pisteet ratkaisevat ja niissä Gulls on edellisen pelin ansiosta selvästi edellä.
Kiva kun tulee katsomoonkin vieraita niin saadaan tunnelma kattoon. Jos kattoon tulee pieniä vaurioita, niin ei haittaa koska kattoremontti on kesällä joka tapauksessa edessä.